Fuengirolan ja Aurinkorannikon miehet, seksiturismi ja bordellit. Miksi käytte?
Niinkuin otsikossakin lukee. Miksi käytte siellä ja bordelleissa ja huorissa?
Kerrotteko vaimoillenne?
Kuinka voitte seksuaalisesti hyväksikäyttää naisia?
Kommentit (116)
Rokkotteet tulee. Pääsee taas kohta Fugeen paneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkorannalla on paljon suomalaisia vakavasti päihdeongelmaisia miehiä....
Ei ole. Kannattaa joskus vaikka käydä siellä sen sijaan, että pelkästään katselet television kuvitteellisia b-sarjoja
öööö, mitäs muuta tekemistä siellä on kuin juoda halvalla ja käydä porttolassa?
Kumma juttu, että moni keksii tekemistä ilman menneen maailman örvellystä.
Viina- ja maksuseksireissut kuuluu jollekin 80-luvulle.Aurinkorannikon eikä muukaan seksiturismi jäänyt 80-luvulle. Lisääntynyt vaan.
Eli henkisesti ne on yhä siellä.
90- ja 2000-luvulla syntyneet käyvät aurinkorannikon ja muissa maksullisissa siinä missä vanhempikin polvi. Sama meno jatkunut ihmiskunnan historian alkuajoista. Mikä olikaan maailman vanhin ammatti?
Oletan, että shamaani, metsästäjä ja kauppias on niitä oikeita vanhoja ammatteja.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Espanjan bordelleissa ja kävisin Suomessakin, mutta täällä niitä ei ole. Itse näkemäni perusteella ihan tavallisia jamppoja asiakkaana ja enimmäkseen selvinpäin.
Samanlaisia kokemuksia minullakin. Eläkeläinen olen ja vietän vuosittain useita kuukausia aurinkorannikolla. Sanoisin, että perheellisiä miehiä suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi edes kerran käydä niin tietäisit alueesta muitakin kuin känni ja pi**u. Televisio ei kerro kuin kuvitteellista elämää ja on kaukana todellisuudesta. Jos et Suomessakaan keksi muuta tekemistä niin ymmärrän.
Olen käynyt siellä kerran jos toisenkin.
Sä saat ymmärtää ihan miten haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Espanjan bordelleissa ja kävisin Suomessakin, mutta täällä niitä ei ole. Itse näkemäni perusteella ihan tavallisia jamppoja asiakkaana ja enimmäkseen selvinpäin.
Samanlaisia kokemuksia minullakin. Eläkeläinen olen ja vietän vuosittain useita kuukausia aurinkorannikolla. Sanoisin, että perheellisiä miehiä suurin osa.
Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi edes kerran käydä niin tietäisit alueesta muitakin kuin känni ja pi**u. Televisio ei kerro kuin kuvitteellista elämää ja on kaukana todellisuudesta. Jos et Suomessakaan keksi muuta tekemistä niin ymmärrän.
Sä saat ymmärtää ihan miten haluat.
Juuri tuota ajattelinkin että olet käynyt baarissa kerran jos toisenkin. Itse olen asunut 70 luvun lopulta alkaen joten en ole turisti ja katsele rantakuvia postikortista.
Tietysti käydään kavereiden kanssa bordellissa Aurinkorannikolla joka päivä. Yksi loman kohokohtia. Ei kai sinne muuten edes mentäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saat ymmärtää ihan miten haluat.Juuri tuota ajattelinkin että olet käynyt baarissa kerran jos toisenkin. Itse olen asunut 70 luvun lopulta alkaen joten en ole turisti ja katsele rantakuvia postikortista.
Sulla kun ei hepin päästä enää lennähdä mitään vaaleaa niin golffaaminen on korvannut sen. Jo lähtee kepin päästä jotain vaaleaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ole pariin vuoteen käynyt, mutta aika peruskamaa Fugessa ja muuallakin Espanjassa noi bordellit ja katuhudet. Joskus vuokrannu autonkin sitä varten, että käynyt ajelulla maantienbordelleissa pistäytyen. Kielitaidottomimmat turistit ja paikallisest suomalaiset ei ehkä tajua mitä siellä tapahtuu, mutta pidempään olleet miehet kyllä tietää ja käy, erityisesti perheelliset. Googlaamalla löytyy Fugen mestat.
Trolololooo.
Vaikea uskoa, että täällä olisi yhtäkkiä jonkin Fuge F***g Clubin jäsenkokous.
Yksi-kaksi trollia kirjoittaa aikansa kuluksi.Yksi varmaan vain, joka kirjoittelee ja ylläpitää näitä prostituutioketjuja. Mutta onhan Fuengirolassa ja Malagassa bordelleja, naapurissamme oli ja aiheutti paljon häiriötä. Aurinkorannalla on paljon suomalaisia vakavasti päihdeongelmaisia miehiä, jotka ovat samanlaisia kuin nuo Thaimaankin seksituristit. Syrjäytyneitä ja yksinäisiä miehiä, jotka eivät saa naisseuraa kuin rahalla.
Vain pieni osa prostituoitujen palveluja käyttävistä (tai hyväksikäyttävistä) miehistä on vakavasti päihdeongelmaisia ja syrjäytyneitä. Suurin osa on perheellisiä työssäkäyviä miehiä.
Entä prostituoidut itse?
Niinpä. Kaikkein syrjäytyneimpiä ja ilman papereita, että onhan se käsittämätöntä, että jotkut pystyvät noin huonossa kunnossa olevia hyväksikäyttämään.
Mutta osataan sitä Suomessakin kun luin Hesarista juttua huumeidenkäyttäjien auttajista, niin siellä oli joku mies päivystänyt Kallion yleisen vessan piikityspaikalla ja kysellyt asunnottomalta narkomaaninaiselta seksiä.
Kuten ketjun aloituksessakin sanotaan, miten pystytte seksuaalisesti hyväksikäyttämään naisia. Sitä samaa tekevät ne perheelliset miehet, joilla on omia tyttäriä ja käyvät Fuengirolan ja Aurinkorannikon bordelleissa. Miten he voivat kohdata vaimonsa, tyttärensä ja perheensä? Entä jos joku tekisi heidän omalle tyttärelleen sellaista?
Tunnen tuollaisen miehen, jäi kiinni kun tartutti taudin vaimoon ja erosivat. Oli myös väkivaltainen, että semmoinen.
Niin minäkin tunnen, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saat ymmärtää ihan miten haluat.Juuri tuota ajattelinkin että olet käynyt baarissa kerran jos toisenkin. Itse olen asunut 70 luvun lopulta alkaen joten en ole turisti ja katsele rantakuvia postikortista.
Sulla kun ei hepin päästä enää lennähdä mitään vaaleaa niin golffaaminen on korvannut sen. Jo lähtee kepin päästä jotain vaaleaa...
Älykkyyden voi mitata siitä kohdasta jossa se loppuu ja henkilökohtaisuudet alkavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyyden voi mitata siitä kohdasta jossa se loppuu ja henkilökohtaisuudet alkavat.
Näköjään osunut kohdalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän tämmöinen bordelli Fugessa mahtaa olla, olis mielenkiintoista piipahtaa. Ehkä jo keväällä pääsee Malagaan. Kumma kyllä en ole törmännyt Aurinkorannikolla maksullisiin naisiin, en ole lähtenyt seikkailemaan hämärille kujille ja teollisuusalueille. Kanarialla sama juttu, mutta siellä allasbaarissa tuntuu seuraa löytyvän jos on vähänkään yritystä.
Ihmetyttää ihmisten sinisilmäisyys. Fugessakin niitä on useampi ihan laillisesti ja luvanvaraisesti toimivia, jotka kyllä löytyy googlettamalla ja netti on täynnä ilmoituksia.
Aviovaimot haluavat sulkea asialta silmänsä.
Mikähän se on, ettei minua miehenä ole bordellien tarjonta koskaan kiinnostanut. Pari kertaa vieraillut katselemassa, mutta seksin ostaminen rahasta jotenkaan ei innosta eikä noiden parin käynnin jälkeen ole edes tarvinnut käydä ihmettelemässä menoa.
Perään täytyy myös todeta, että mikähän se on kun monet tavalliset suomalaiset naiset käyttävät seksiä vallankäyttövälineenä. Ja monet ajautuvat helposti tummille (kulttuurillisesti) sijoille, kun taas omat kotimaiset miehet eivät kelpaa. Samat naiset, joilla saattaa olla kiltti isä, mukavia veljiä jne.
Paljon on silti nähnyt ja kokenut tällä saralla kotimaassa ja täytyy todeta, ettei Suomessa kummankaan sukupuolen tulisi erityisesti syyllistää vastakkaista. (Puolen tusinaa liiton ulkopuolisia irtosuhteita ollut itselläänkin, joten samassa paskiaisten veneessä muiden kanssa olen). Samanlaisia possuja ollaan miehet ja naiset. Tahi kunnollisia ja kilttejä. Ärsyttää niin mies- kuin naisvihakin. Ja eritoten ne, jotka kritisoivat noista vain toista.
m54
Vierailija kirjoitti:
En nyt ole pariin vuoteen käynyt, mutta aika peruskamaa Fugessa ja muuallakin Espanjassa noi bordellit ja katuhudet. Joskus vuokrannu autonkin sitä varten, että käynyt ajelulla maantienbordelleissa pistäytyen. Kielitaidottomimmat turistit ja paikallisest suomalaiset ei ehkä tajua mitä siellä tapahtuu, mutta pidempään olleet miehet kyllä tietää ja käy, erityisesti perheelliset. Googlaamalla löytyy Fugen mestat.
70-luvulta asti Aurinkorannikolla käyneenä voin todeta tuon olevan totta.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti käydään kavereiden kanssa bordellissa Aurinkorannikolla joka päivä. Yksi loman kohokohtia. Ei kai sinne muuten edes mentäis.
Niin miksi?