Fuengirolan ja Aurinkorannikon miehet, seksiturismi ja bordellit. Miksi käytte?
Niinkuin otsikossakin lukee. Miksi käytte siellä ja bordelleissa ja huorissa?
Kerrotteko vaimoillenne?
Kuinka voitte seksuaalisesti hyväksikäyttää naisia?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytte, miksi käytte? Miksi kyselette kivesten motiiveja? Siinä vastaus.
Hyvin sanottu!! Kivesten motiivit! :)
Koska seksi vaimon kanssa tylsää. Ollut sitä aina, mutta kun vahingossa lapsi saatiin niin en eroa. Tyydytän tarpeeni lomalla.
Onko siellä bordellejakin? Itse en ole törmännyt muihin kuin itseään tyrkyttäviin katuhoroihin.
Vierailija kirjoitti:
Koska seksi vaimon kanssa tylsää. Ollut sitä aina, mutta kun vahingossa lapsi saatiin niin en eroa. Tyydytän tarpeeni lomalla.
Eroa, niin saa vaimokin mahdollisuuden parempaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukuisia kertoja ottanut eron, parisuhdeterapian, seksuaaliterapian ja suhteen esille vaimon kanssa ja hän ei halua mistään ouhua tai mitään käsitellä, eikä erota. Kaikki on hänen mielestään hyvin.
Fugen bordellit on ihan legendaarisia. Sellaisia bileitä viettety niissä, ettei suomessa koskaan. Nykyään olen perheellinen mies niin bilettäminen on jäänyt, mutta perhelomat vietetään fugessa ja paikallisten suomalaisten kanssa golfkierroksen 19. reikä tosiaan löytyy bordellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukuisia kertoja ottanut eron, parisuhdeterapian, seksuaaliterapian ja suhteen esille vaimon kanssa ja hän ei halua mistään ouhua tai mitään käsitellä, eikä erota. Kaikki on hänen mielestään hyvin.
Eroon ei tarvita enää toisen suostumusta. Sen kun hoitaa paperiasiat kuntoon.
Miettikää ihmiset vähän, mitä prostotuution taustalla on ja kuka siitä todella tienaa. Etenkin ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Fugen bordellit on ihan legendaarisia. Sellaisia bileitä viettety nsiissä, ettei suomessa koskaan. Nykyään olen perheellinen mies niin bilettäminen on jäänyt, mutta perhelomat vietetään fugessa ja paikallisten suomalaisten kanssa golfkierroksen 19. reikä tosiaan löytyy bordellista.
Sika.
Suominaisia ei tahdo päästä muuten tapailemaan, mutta tuolla pääsee iholle pikkurahalla.
Vierailija kirjoitti:
Suominaisia ei tahdo päästä muuten tapailemaan, mutta tuolla pääsee iholle pikkurahalla.
Nuoresta asti lomat aina Fugessa! Iholle pääsee ja aina saa. Asuin pari vuotta siellä ja hauskaa oli. Ei ikinä puutteessa. Siestan aikaan bordellissa jopa ruuhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroon ei tarvita enää toisen suostumusta. Sen kun hoitaa paperiasiat kuntoon.
Miettikää ihmiset vähän, mitä prostotuution taustalla on ja kuka siitä todella tienaa. Etenkin ulkomailla.
Ja onko vaimon mielestä kaikki ok, jos ja kun asia tulee ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoresta asti lomat aina Fugessa! Iholle pääsee ja aina saa. Asuin pari vuotta siellä ja hauskaa oli. Ei ikinä puutteessa. Siestan aikaan bordellissa jopa ruuhkaa.
Ei kai kukaan alenna itseään ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja mistäköhän mahtaisi johtua, täkäläisten haluttomuus ja sikäläisten halvat hinnat?
Täällä ei ole pakko, siellä taas on epätoivoa ja kilpailua. Sekä naisilla tienaavia rikollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fugessa on aina kivaa. Vaimo ja lapset rannalla. Itse golfaamassa ja bordellissa. Koko perhe tyytyväinen. Kunpa jotenkin vois muuttaa sinne asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Fugen bordellit on ihan legendaarisia. Sellaisia bileitä viettety niissä, ettei suomessa koskaan. Nykyään olen perheellinen mies niin bilettäminen on jäänyt, mutta perhelomat vietetään fugessa ja paikallisten suomalaisten kanssa golfkierroksen 19. reikä tosiaan löytyy bordellista.
Ettei oltais olut samoissa bileissä. Itse en golfaa, mut kyl suomiporukassa aina yhdessä bordelliin mentiin.
Fugessa tällainen perheellinenkin mies saa. Vaimon ja lasten kanssa asutaan täällä, mutta vaimoa ei ole seksi kiinnostanut oikein koskaan. No, enää se ei haittaa. Suomessa asuessa haittasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistäköhän mahtaisi johtua, täkäläisten haluttomuus ja sikäläisten halvat hinnat?
Täällä ei ole pakko, siellä taas on epätoivoa ja kilpailua. Sekä naisilla tienaavia rikollisia.
Tarkoitin kyllä, että suomalaisilta turisteilta saa pienellä panostuksella. Pari lasia viiniä ja jalat aukeaa...
En viitsi vaivautua muiden turistien kanssa vaikka kuinka lomapanoa ovat vailla. Helpompi käydä bordellissa ja ovat kauniimpiakin kuin rantavalaat.
En käy, mutta ihmettelen miksi sinne lentää niin miehet kuin naisetkin. Ap:llä taisi olla vastaus tähän.