Mies ei anna minun ajaa autoaan!
Miehellä on n. Kymppitonnin arvoinen auto, jossa luonnollisesti liikennevakuutus joka korvaa vastapuolelle sattuneet vahingot.
Hän ei anna minun ajaa autoaan, koska pelkää että rikon sen? Aina jos pyydän autoa, hän ei voi sitä antaa. Vie kyllä minut mielellään jos kyytiä pyydän.
Minulla ei ole omaa autoa, koska ei ole varaa sellaista ostaa/pitää. Kateellisena katson ystäviäni jotka ajavat miestensä autoilla.
omituisinta tässä on se että hän lainaa autoaan kuitenkin siskolleen aina kun tämä keksii pyytää. V*tuttaa suoraansanoen. Tahtoisin joskus käydä autoillen jossain ostoskeskuksessa tai kaupassa, tai vaikka ystävän kanssa kahvittelemassa!
Kommentit (47)
Kolarikorjattu auto on kun synnyttänyt vagina. Se näyttää entiseltä, mutta sitä se ei ole.
Mitäpä sinä siellä ostoskeskuksessa tekisit, kun ne lapsilisätkään ei tule sinun tilille.
Ymmärrän kyllä täysin sen että mies lainaa autoaan siskolle jolla on auto. Auton omistava osaa käsitellä autoa, kun on siitä kokemusta ja tietää miten kallista sen korjaaminen on. Sama juttu mm. työkalujen kanssa, ei niitäkään kannata lainata sellaiselle, jolla ei itsellä ole työkaluja, eikä osaa niitä käyttää.
Mutta jos eletään parisuhteessa, niin kyllä kumppani kannattaa opettaa ajamaan, se helpottaa helvetisti elämää varsinkin sitten jos tulee lapsia. Vanhetessa pelko rattiin tarttumiseen voi käydä ylivoimaiseksi voittaa.
maksa itse vapaaehtoinen lisä kasko vakuutus, katso lisätietoja täältä http://autovakuutus.info/ tai ostata ukollas oma auto itsellesi, jolloin molemmilla on omat autot, niin ei tartte kinastella ;)
Aika typerältä sun mies vaikuttaa..sori vaan.olin aikoinani avoliitossa miehen kanssa jolla sama vika..no,suhde kaatui ihan muista syistä,mut on toi niin lapsellista..nyt oon onnellisesti naimisissa,kolme lasta ja ihana mies..kaksi volvoa ja Jaguar..kaikilla saa päästää minkä ehtii! Olen yhden Volvon rutannu parkkeerates ja sain anteeksi..autot on meillä ihan ajamista varten ja Jaguar siksi että molemmat tykätään hienoista autoista..ei siksi että leveillään vaan oma nautinto on pää asia!
Tarvitset kiireellistä lainaa velkojen selvittämiseksi tai tarvitset pääomalainaa
parantaa yrityksesi? Oletko hylännyt pankit ja muut
rahoituslaitokset? Tarvitsetko lainan vakauttamista tai kiinnitystä? Etsi no
enemmän kuin olemme täällä tekemään kaikki taloudelliset ongelmasi
ohi.
Tämä on helppo laina yritys. Tarjoamme lainoja kiinnostuneille
kohtuullinen korko 2%. Alue vaihtelee $ 5,000.00: sta a
enintään 100.000.000 dollaria dollaria.
Lainamme on hyvin vakuutettu, koska suurin turvallisuus on meidän etusija.
Ota yhteyttä sähköpostitse: oceanfmortgages@gmail.com
Terveiset
Max Bent
oceanfmortgages@gmail.com
2% alkuperäinen laina ja takuu
oceanfmortgages@gmail.com
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 08:19"]
Auton omistajat tietää, että kolarikorjauksiakin on monenlaisia. Vaikka kuinka veisit parhaaseen ja kalliiseen merkkiliikkeeseen, heillä saattaa olla jonoa ja työn saa urpo alihankkija. Joka pilaa auton. Auto ainoastaan näyttää ehjältä kolarin jälkeen, lopputulos ihan muuta.
[/quote]
Kolarikorjattu auto ei ole enää koskaan entisensä vaikka sen korjaisi kuka, siksi toivonkin, että menee lunastukseen jos kolahtaa. Puhun siis uudehkoista autoista, vanhat autot nyt ei virheettömiä ole muutenkaan niin ne voi korjauttaa hyvällä mielellä.