Oletko pyytänyt
Oletko pyytänyt vieraalta mieheltä, selvinpäin ihan normi arjessa kikkeliä. Siis vaikka tutulta mutta ei omalta? Minä en ole, koska olen hetero mies. Minulta on kyllä pyydetty. Lähinnä naisille tämä kymysys.
Kommentit (13)
Hei, toi on nykyaikaa.
Täytyyhän myös naisella olla oikeus ehdotella, ei se ole pelkästään miehen etuoikeus.
No en enkä taatusti "pyytäisi kikkeliä"
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 13:17"]
Hei, toi on nykyaikaa.
Täytyyhän myös naisella olla oikeus ehdotella, ei se ole pelkästään miehen etuoikeus.
[/quote]
Minulla kävi yksi hyvän-näköinen maalari. Kysyisin kahvipöydässä aivan suoraan että haluatko minua?. Hän nai minua suhteellisen isolla kalulla, voi hitsi kun teki hyvää. Annoin sanan kiertää, kerran jälkeenpäin nähdessäni hänet kysyin ivallisesti, onko riittänyt töitä. Siihen hän vastasi hymyillen että riittävästi ja ylityö korvauksineen.
Juuri tuota tarkoitin.. En tarkoittanut, etteikömolisi oikeutta, enkä kyllä niin antanut ymmärtää. Jotkut vainoharhaiset, vain osaavat kääntää asiat aina negatiivisiksi. Kiva kuulla tarinoita..kunhan ne tulevat anonyymisti..
Pyytämällä pyytänyt en ole, MUTTA antanut ymmärtää, että kotoa ei heru sitä mitä tarvitsen. Ei laatua eikä määrää
Kerran pilkku huppelissa tuli käytyä aika suorasukaisesti kiinni yhden miehen kaluun ravintolassa. Olin vain niin kiimainen, et en pystynyt hillitsemään itseäni ollenkaan ja hieroin kalua housujen läpi. Kai se osaksi johtui alkoholistakin. Ei siinä sanoja tarvittu. Lähettiin vain kuin yhdestä päätöksestä paneen mun luo, kun asun aika lähellä sitä ravintolaa.
Kysyiskin joku nainen joskus, ettei tarttis aina ite ehdotella? Sehän on vonkaamista, jos mies kysyy..
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 13:17"]
Hei, toi on nykyaikaa.
[/quote]
Minulla kävi yksi hyvän-näköinen maalari. Kysyisin kahvipöydässä aivan suoraan että haluatko minua?. Hän nai minua suhteellisen isolla kalulla, voi hitsi kun teki hyvää. Annoin sanan kiertää, kerran jälkeenpäin nähdessäni hänet kysyin ivallisesti, onko riittänyt töitä. Siihen hän vastasi hymyillen että riittävästi ja ylityö korvauksineen.
[/quote]
HYVÄ suomi nousuun ja yritäjille töitä =)
Ei naisen tarvii suoraan ehdottaa naimista. Riittää, kun käyttää kehonkieltä. Se on paljon tehokkaampaankin. Ite nostan tissit ylös, laitan pepan keinumaan ja paljon sanovia katseita uhriini. Sitten voin vaikka keinua kaverin ohi siten,että vartalomme hipaisevat toisiamme ja suon hänelle viekoittelevimman hymyni ikinä. Voin vielä tehostaa vaikutusta hihittmällä tovin tyttömäisesti. Tietysti klassinen esineen tiputtaminen miehen eteen ja reilu pyllistys tehoavat aina, jos kaveri ei ole vielä muuten lämminnyt.
Tuuppa mullekin pyllistelemään.. Tosiasiassa, näin sullekkin käynyt, 0-1 kertaa? :)
Panettais, mut ei uskalla pyytää, kun horoksi nimitetään heti. Miehet ne saa vaan vongata.. :/
En ole pyytänyt, mutta varmaan antanut ymmärtää että omalta mieheltä ei usein heru. Ja siitä se idea sitten lähti...ja hetkeekään ei ole kaduttanut. Ainoa vika on ettei pääse asiaan läheskään tarpeeksi usein, vaikka ei tota välimatkaa paljoa olekkaan.