Kyllä voin taas olla ylpeä valmistamastani sunnuntailounaasta...
Makaronia ja purkkitonnikalaa. Onpahan ainakin suht edullista ja pääsen vähällä vaivalla.
Kommentit (53)
Meillä oli hirvenjauhelihasta (0e) tehty keitto johon kasvikset n.1,5e. Lisäksi itsetehtyä leipää (käytännössä suolan ja hiivan hinnalla, jauhot sain naapurilta yks päivä). Jälkiruoaksi omenalohkoja (1,5e/kg).
Munakoisogratiinia (http://www.yhteishyva.fi/ruoka-ja-reseptit/reseptit/munakoisogratiini/014399) ja possun sisäfilettä.
Meidän perhe kävi hesessä läskeilemässä
Pastaa ja päälle raejuustoa. Samanlaisen satsin tein eilen ja toissapäivänä. Olen kipeänä, joten en jaksa muuta. Hyvää oli.
Onko toi munakoisogratiini hyvää?
Tonnikalavuokaa ja mansikka-raparperipiirakkaa.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:18"]Meillä syödään tölkkihernaria tänään. Euron iso purkki ja siitä riittää meille kolmelle hyvin. Tänään emme jaksa kokkailla.
[/quote] Kiinni jäit äiti! Säki siis käyt täällä. Kun mä oon nyt vielä mummilla ja papalla ja te ootte siellä kotona kolmisteen ja muistan että ostitte tölkkihernekeittoa! Hahahaaa
[/quote]
Meidän ainokaisemme on parivuotias :) mutta jos olet teini-iässä saamani mukelo jonka olen unohtanut kaiken biletyksen lomassa, niin tuleppas kotiin sieltä!
kaslerpihviä, tonnikalasalaatti, kanansiipipaloja ja uunissa paahdettua halloumi-,kesäkurpitsa-, paprikasekoitusta.
Ja mies teki :D
Meillä tänään ei lounasta syöty, mutta illalliseksi on itsetehtyä italialaistyylistä mausteista porsaanlihamakkaraa haudutettuna punaviinikastikkeessa uunipadassa, persilja-perunamuusia ja paistettua kasvislisuketta. Jälkiruoaksi pyöräytän jäätelökoneessa jäätelöä, jonka makua en ole vielä päättänyt, jäden kerma-keltuaispohja on toki jääkaapissa jo odottamassa.
Meillä oli nötköttipastaa. Nödeä purkillinen, Lidlistä makaroonia, pakkasen perälle unohtunut hernepussi, yksi sipuli, suolaa. Oli halpaa ja hyvää.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:41"]
Meillä tänään ei lounasta syöty, mutta illalliseksi on itsetehtyä italialaistyylistä mausteista porsaanlihamakkaraa haudutettuna punaviinikastikkeessa uunipadassa, persilja-perunamuusia ja paistettua kasvislisuketta. Jälkiruoaksi pyöräytän jäätelökoneessa jäätelöä, jonka makua en ole vielä päättänyt, jäden kerma-keltuaispohja on toki jääkaapissa jo odottamassa.
[/quote]
Saako tulla syömään?
t. opiskelija
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:18"]Meillä syödään tölkkihernaria tänään. Euron iso purkki ja siitä riittää meille kolmelle hyvin. Tänään emme jaksa kokkailla.
[/quote] Kiinni jäit äiti! Säki siis käyt täällä. Kun mä oon nyt vielä mummilla ja papalla ja te ootte siellä kotona kolmisteen ja muistan että ostitte tölkkihernekeittoa! Hahahaaa
[/quote]
Meidän ainokaisemme on parivuotias :) mutta jos olet teini-iässä saamani mukelo jonka olen unohtanut kaiken biletyksen lomassa, niin tuleppas kotiin sieltä!
[/quote] Haha näytti vaan ihan siltä että sä olisit mun äiti joka on nyt kotona isin ja mun pikkuveljen kaa :D
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:49"]
No mään oon helvetin ylpeä tän päivän syömisistä!
maitokahvit aamulla
lounaaks itsetehtyä hernekeittoa, (10-prossaista nautaa, porkkanaraustetta ja iso iso määrä eilaisia yrttejä, vettä
illemmalla tuorepuuroa
jos vielä nälättää, par täysruisleipää Oivariinilla paprikalla (joo ei oo eikä tuu lapsia.)
[/quote]
Johtuuko tuo lasten poissaolo ehkä ruokavaliostasi ;)?