Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä voin taas olla ylpeä valmistamastani sunnuntailounaasta...

Vierailija
06.04.2014 |

Makaronia ja purkkitonnikalaa. Onpahan ainakin suht edullista ja pääsen vähällä vaivalla.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:49"]

No mään oon helvetin ylpeä tän päivän syömisistä!

maitokahvit aamulla

lounaaks itsetehtyä hernekeittoa, (10-prossaista nautaa, porkkanaraustetta ja iso iso määrä eilaisia yrttejä, vettä

illemmalla tuorepuuroa

jos vielä nälättää, par täysruisleipää Oivariinilla paprikalla (joo ei oo eikä tuu lapsia.)

[/quote]

Johtuuko tuo lasten poissaolo ehkä ruokavaliostasi ;)?

Vierailija
42/53 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hirvenjauhelihasta (0e) tehty keitto johon kasvikset n.1,5e. Lisäksi itsetehtyä leipää (käytännössä suolan ja hiivan hinnalla, jauhot sain naapurilta yks päivä). Jälkiruoaksi omenalohkoja (1,5e/kg).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/53 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe kävi hesessä läskeilemässä

Vierailija
45/53 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastaa ja päälle raejuustoa. Samanlaisen satsin tein eilen ja toissapäivänä. Olen kipeänä, joten en jaksa muuta. Hyvää oli.

Vierailija
46/53 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi munakoisogratiini hyvää?

Vierailija
47/53 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalavuokaa ja mansikka-raparperipiirakkaa.

Vierailija
48/53 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:18"]Meillä syödään tölkkihernaria tänään. Euron iso purkki ja siitä riittää meille kolmelle hyvin. Tänään emme jaksa kokkailla.

[/quote] Kiinni jäit äiti! Säki siis käyt täällä. Kun mä oon nyt vielä mummilla ja papalla ja te ootte siellä kotona kolmisteen ja muistan että ostitte tölkkihernekeittoa! Hahahaaa

[/quote]

Meidän ainokaisemme on parivuotias :) mutta jos olet teini-iässä saamani mukelo jonka olen unohtanut kaiken biletyksen lomassa, niin tuleppas kotiin sieltä!

Vierailija
49/53 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaslerpihviä, tonnikalasalaatti, kanansiipipaloja ja uunissa paahdettua halloumi-,kesäkurpitsa-, paprikasekoitusta.

Ja mies teki :D

Vierailija
50/53 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tänään ei lounasta syöty, mutta illalliseksi on itsetehtyä italialaistyylistä mausteista porsaanlihamakkaraa haudutettuna punaviinikastikkeessa uunipadassa, persilja-perunamuusia ja paistettua kasvislisuketta. Jälkiruoaksi pyöräytän jäätelökoneessa jäätelöä, jonka makua en ole vielä päättänyt, jäden kerma-keltuaispohja on toki jääkaapissa jo odottamassa.

Vierailija
51/53 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli nötköttipastaa. Nödeä purkillinen, Lidlistä makaroonia, pakkasen perälle unohtunut hernepussi, yksi sipuli, suolaa. Oli halpaa ja hyvää.

Vierailija
52/53 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:41"]

Meillä tänään ei lounasta syöty, mutta illalliseksi on itsetehtyä italialaistyylistä mausteista porsaanlihamakkaraa haudutettuna punaviinikastikkeessa uunipadassa, persilja-perunamuusia ja paistettua kasvislisuketta. Jälkiruoaksi pyöräytän jäätelökoneessa jäätelöä, jonka makua en ole vielä päättänyt, jäden kerma-keltuaispohja on toki jääkaapissa jo odottamassa.

[/quote]

Saako tulla syömään?

t. opiskelija

Vierailija
53/53 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:18"]Meillä syödään tölkkihernaria tänään. Euron iso purkki ja siitä riittää meille kolmelle hyvin. Tänään emme jaksa kokkailla.

[/quote] Kiinni jäit äiti! Säki siis käyt täällä. Kun mä oon nyt vielä mummilla ja papalla ja te ootte siellä kotona kolmisteen ja muistan että ostitte tölkkihernekeittoa! Hahahaaa

[/quote]

Meidän ainokaisemme on parivuotias :) mutta jos olet teini-iässä saamani mukelo jonka olen unohtanut kaiken biletyksen lomassa, niin tuleppas kotiin sieltä!

[/quote] Haha näytti vaan ihan siltä että sä olisit mun äiti joka on nyt kotona isin ja mun pikkuveljen kaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi