Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup,miten tapasit miehesi

Vierailija
06.04.2014 |

Kerro rakkaus tarinasi <3

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme vanhojentansseissa, mieheni oli parini ja olemme siitä asti olleet yhdessä :)

Vierailija
22/30 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin aivan ihan miehen ollessani 19v. Rakastuin häneen heti ja tiesin hänen olevan se oikea. Soudimme ja huopasimme useita vuosia kunnes hän meni jossain vaiheessa naimisiin toisen naisen kanssa, joka oli yksi parhaista ystävistäni. Minä tapasin tulevan mieheni ja sain hänen kanssaan kaksi lasta. Mieheni kuoli. Nyt olen taas vapaa jatkamaan tuon ensimmäisen tapaamani miehen kanssa, hänkin on onnekseni eronnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:53"]

Harrastusfoorumilla juttelua pari vuotta, yksityisviesti ->tapaaminen

[/quote]

Oletko Kirsi?

[/quote]

Juu varmaan olen. Katos kun Kirsi on ainoa nainen Suomessa jolle on äin käynyt. Terve vaan Piia, sori kun vein ukkosi. Ollaan muuten edelleen onnellisia. ;)

[/quote]

En ole Piia :D

Wow, melkoinen avautuminen. No jos olet Kirsi ja miehesi on V, niin se yritti päästä pöksyihin vähän aika sitten. Lisäksi teidän välinen seksi on kuulema tylsää... :)

[/quote]

Se vaan sanoo ettei sulle tulis paha mieli.

Vierailija
24/30 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:53"]

Harrastusfoorumilla juttelua pari vuotta, yksityisviesti ->tapaaminen

[/quote]

Oletko Kirsi?

[/quote]

Juu varmaan olen. Katos kun Kirsi on ainoa nainen Suomessa jolle on äin käynyt. Terve vaan Piia, sori kun vein ukkosi. Ollaan muuten edelleen onnellisia. ;)

[/quote]

En ole Piia :D

Wow, melkoinen avautuminen. No jos olet Kirsi ja miehesi on V, niin se yritti päästä pöksyihin vähän aika sitten. Lisäksi teidän välinen seksi on kuulema tylsää... :)

[/quote]

Se vaan sanoo ettei sulle tulis paha mieli.

[/quote]

En tietenkään suostunu V:n nussittavaksi kun on kahden lapsen isäkin. Mutta kerroinpa nyt kun ei Kirsi kuitenkaan tiedä. Muutenkin patologinen valehtelija on sulla miehenä. 

Vierailija
25/30 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jatkoilla jonkun miehen alla. Mies olikin yllätyksekseni komea ja hyvä sängyssä. Siitä se alkoi! :)

Vierailija
26/30 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies löytyi netistä 6 vuotta sitten.

Vierailija
27/30 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko V ville?

Vierailija
28/30 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko K Kalle? Onko S Sanna? Onko J Jenni?

Vierailija
29/30 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa mies tuli pyytämään tanssimaan. Yhdessä ollaan oltu nyt jo 6 vuotta.

Vierailija
30/30 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kautta, menimme kahden kaverin kaa mun nykyisen mieheni kotiin (ekalla kerralla nähtiin)

Olimme pihassa mua vitutti ja oli kylmä sanoin kaverille onko meillä röökiä vastas kielteisesti sitten tämä komea mies tarjosi tupakan meille, ja pyysi meitä kaikkia sisälle. Olimme sisällä meillä neljällä oli erinlaiset keskustelut minä ja mun nykyinen poikaystävä keskusteltiin henkeviä ja kaks kaverii riehuivat... Poikaystävä halusi näyttää yhden leffan mulle tabletista ja kävimme kattelee sänkyyn makasimme selälteen minuu nauratti poikaystävä tiputti tabletin naamalle kun sitä väsytti kävimme kaikki nukkumaan ja käperryin mieheni syliin nukkumaan. Seuraavana päivänä lähdin kaverin kanssa pois asunnosta ja lähdimme kaverin luo, ja tämä mies kenen vieressä nukuin halusi nähdä minut uudestaan tavattiin kaikki neljä ulkona ja menin takapenkille mun kaveria käskettiin etupenkille, että mies tulee mun viereen yritin olla välinpitämätön en silloin ollut kiinnostunut, sitkun mies kyseli jatkuvasti voimmeko nähdä olenko missä voiko jäädä yöksi meidän tunteet syventyi ja syventyi olemme ollut nyt 1,6v

Vaikka nyt olemme riidelty armottaman paljon vihastuttu toisillemme, mutta totuus on meidän rakkaus ei lopu ikinä! Mä rakastan miestäni tulisi miten monta vastonkäymistä! 😊💗💗💗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi