Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieroitusoireet sepramista vauvalle

Vierailija
06.04.2014 |

Olen Sepram lääkityksen käyttäjä ja raskaana. Sain aikoinaan lääkkeet pitkän prosessin jälkeen kun en "päässyt jaloilleni" ja koin, että minulle elämä on turhaa. Sain elämän takaisin lääkkeellä ja terapialla, jaksoin taas hengittää. Ensimmäisen lapsen sain niin, että sepram 20 purettiin reilusti ennen synnytystä ja lapsi sai silti todella huonot apgar pisteet. Nyt olen yrittänyt samaa, enkä onnistu. Lääkettä en pysty lopettamaan. Sepram 10mg joka toinen päivä menossa joka tuntuu lähes siltä ettei riitä... pelkään todella paljon mitä tapahtuu kun lapsi kuukauden sisällä syntyy. Tuleeko niitä vieroitusoireita? Hengittääkö lapsi. Olisin halunnut lopettaa lääkkeen, mutta oma vointini valuu suoraan kuoppaan ja minun pitää kuitenkin nyt jaksaa. Jaksaa myös hoitaa lasta.

Olen tavallinen äiti josta masennus ei päälle näy. Se tuntuu sisälläni ja syö minua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että mitään vaaraa on. Huonot Apgar pisteet tuskin johtuivat Sepramista. Sepramiahan saa käyttää myös imetysaikana. Pystyisitkö saamaan esim Opamoxia rauhoittamaan. Se on sallittu odottaville ja imettäville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia?

Vierailija
4/6 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apgar pisteet tulee lapsen voinnin mukaan, ja voit lukea ne netistä miten lasketaan. Ne voi olla ihan mitä tahansa, tilanteesta riippuen.

Vierailija
5/6 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niitä yleisiä apgar pisteen laskutapoja ala lukemaan kun niistä ei minun epikriiseissä lukenut. Pisteet oli niin matalat, että vakuutusyhtiö ei myöntänyt lapselle vakuutusta vuoteen. Sanottiin vain, että hengitys ei kulkenut niinkuin piti. Olen saanut vauvan apgarpisteillä 0-0-0 joten yksikin piste voi toki olla riittävä! Ap.

Vierailija
6/6 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apgar pisteet oli siinä mielessä outo juttu kun jälkeenpäin pyysin tekstien perusteella syytä ja sitä ei muka ollut!? Ja silloin sepram oli pois kuvioista tosiaan 2kk ennen lapsen syntymää. Minulta siis on kuollut yksi lapsi jonka jälkeen tämä alamäki alkoi niin ja näin. Opamox on tuttu lääke. Sen käyttö minulta on kielletty raskauden alussa. -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi