Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herättääkö teissä ihmetystä, jos täysi-ikäinen nuori viettää kaiken aikansa yksikseen, omissa oloissa?

Vierailija
28.11.2020 |

Nuori aikuinen, sanotaan 20-24 vuotias viettää kaikki aikansa asunnossaan, yksin omissa oloissa. Kavereita ei liiemmin ole, naisia ei ole koskaan tuonut näytille. Opiskelee teknillisessä yliopistossa ja on matemaattisesti todella lahjakas. Aspergeria epäiltiin lapsena, mutta diagnoosia ei saatu. Psykiatrin mukaan asiat voi muuttua aikuisena. Nuori sanoo, että ei osaa mennä samalle tasolle, missä tyhmä ihminen on. Ts. ne asiat jotka häntä kiinnostavat ei kiinnosta tyhmiä ja päinvastoin. On myös sanonut, ettei osaa ottaa kontaktia muihin ihmisiin eikä luoda yhteyttä. Onko kokemusta asiasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä. Opiskelin teknillisessä yliopistossa ja siellä oli iso osa tuollaisia.

Vierailija
2/9 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa ihmetyttäisi? Todella älykkäät ihmiset ovat usein erikoisia ja sisäänpäin kääntyneitä. Toivottavasti hän on onnellinen.

mies52v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä, vastaavanlaisia ihmisiä on paljon.

Vierailija
4/9 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö hän kaikkia muita itseään tyhmempinä?

Vierailija
5/9 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsesta voi tulla samanalainen. Myös hänellä Asperger-piirteitä.

Vierailija
6/9 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ns: kuivakka ja vanhasieluinen nuorena, se voi olla vaikeaa yhtyä " yeaaa veli brah" tasolle.

Itse olin jo 18-20 vuotiaana semmoinen "vanhasielu" mieleltä, ja olihan siinä välillä kestämistä, kun oma äijäkööri oli meininkiä jersey shore.

Vierailija
7/9 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos ei sitten opiskelukavereitakaan. Ehkä ei vaan ole sosiaalisesti lahjakas.

Vierailija
8/9 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ns: kuivakka ja vanhasieluinen nuorena, se voi olla vaikeaa yhtyä " yeaaa veli brah" tasolle.

Itse olin jo 18-20 vuotiaana semmoinen "vanhasielu" mieleltä, ja olihan siinä välillä kestämistä, kun oma äijäkööri oli meininkiä jersey shore.

Tätä "yeah olemme veljiä" meininkiä riittää sitten Aallon kauppiksen puolella. Oikeasti älykkäät ihmiset ymmärtää pysyä kauppiksesta poissa, se on vain pöhisijöille. 

Vierailija
9/9 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän