Mitäs teillä on lasissa näin Lauantai-iltana ja mitkä on fiilikset?
Mulla on tällä hetkellä energiajuomaa mutta mietin pitäisikö se vaihtaa kohta olueen.
Kommentit (50)
Kahvit tippumassa. Vähän ärsyyntynyt fiilis, yritän potkia itseäni kauppaan, pitäisi hakea paketti ja ruokaa ja oluttakin olisi kiva saada. Mutta 14 km pyörällä ei kauheasti houkuttele.
Vierailija kirjoitti:
Olutta.
Terästettyä glögiä tai viiniä tekisi mieli mutta en taida ehtiä Alkoon enää tänään.
Melkein tunti aikaa vielä, hyvin ehtii.
Lasissa punaviiniä, hyvä fiilis :). Kävin kirjastossa hamstraamassa ja apteekissa hakemassa astmalääkkeet ja olin ilahtunut kun niin paljon oli maskeja ihmisillä, varmaan vain 10% ilman maskeja (Hki).
Vierailija kirjoitti:
Vettä vaan. Raskaustestiin vielä 8 päivää. Viini maistuis, mutta en tietenkään ota.
Mitä vielä! Punaviinihän auttaa alkiota kiinnittymään paremmin koska saa kohdun verevämmäksi.
Itse olen ottanut pienen lasillisen punkkua oletetun hedelmöittymisen jälkeen joka ilta viikon ajan. Kaksi kertaa jo tärpännyt tällä vinkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vettä vaan. Raskaustestiin vielä 8 päivää. Viini maistuis, mutta en tietenkään ota.
Mitä vielä! Punaviinihän auttaa alkiota kiinnittymään paremmin koska saa kohdun verevämmäksi.
Itse olen ottanut pienen lasillisen punkkua oletetun hedelmöittymisen jälkeen joka ilta viikon ajan. Kaksi kertaa jo tärpännyt tällä vinkillä.
Haha! Mahtavaa! Mä nyt en kuitenkaan juo, koska aina kun juon alkoholia, mun alkaa tekeen mieli tupakkaa. Parempi pysyä vesilinjalla vaan =)
Ei vielä mitään mutta kohta olut pizzan kanssa ja sitten pari glögimukillista. Fiilis on leppoisa ja hyvä 😊
Teetä mukissa. Katson mental samurai suomea. Oon siivonnut ja tehnyt vähän joulua. Hyvä fiilis.
Kaakaota termarissa äskeisen makkaranpaistoreissun jäljiltä. Varpaat jäässä ja liikaa rasvamakkaroita mahassa, mutta muuten jees olo. Ehkä luen kirjaa seuraavaksi.
Maitokahvia. Alkon tuotteita sitten myöhemmin saunan jälkeen.
10 kilsan metsälenkki takana, keitin juuri kahvia ja lasissa jääpalojen seassa kahvilikööriä.
Muutama pullo venäläistä portteria jääkaapissa, joten eiköhän näillä ala kylmyys selkäpiistä katoamaan iltaan mennessä :-)
Tänään ollut lasissa maitokahvia sekä kylmää ja kuumaa vettä.
Loppuillan juomisiksi suunnitelmissa kuumaa kaakaota ja kylmää vettä.
Alkoa en koskaan juo yksin. Siispä sitä ei tänään.
Kohta voisin suunnata lähimarkettiin hakemaan 6 packin jotain hyvää olutta
Ihan vaan vettä, fiilikset on siinä ja siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kahvit tippumassa. Vähän ärsyyntynyt fiilis, yritän potkia itseäni kauppaan, pitäisi hakea paketti ja ruokaa ja oluttakin olisi kiva saada. Mutta 14 km pyörällä ei kauheasti houkuttele.
Nyt ottaakin sitten rankasti päähän.
Lensin ojaan heti alkumetreillä, ajattelin että kyllä se varmaan helpottaa kun kylätielle pääsee ja on hyvin aurattu... No oli tamppaantunut niin liukkaaksi että huomasi pian ettei taida tulla mitään. Ei pitänyt oikein kengätkään, ei muuta kuin taluttaen takaisin.
Pitänee viikolla kysellä kyytiä. Voi prkl että maistuis nyt ne kaljat.
Santa Helena chardonney. Kohta saunaan.
Ei mitään. Fyysisesti ihan kuitti raskaan lapioimis- ja kärräämisurakan ulkoilmassa jäljiltä. Mutta se on vain hyvää kipua ja mukavaa väsymistä.
Rasvatonta maitoa lasissa. Lautasella lohta, parsakaalia, perunaa ja porkkanaa.
Leffana katson tuon uuden Tenet nyt kotisohvalta.
Ruffino chianti ja yksi inkivääriolut. Omatekoista pitsaa. Sen verran rankka elämäntilanne menossa, että olen tämän nyt ansainnut ja aion nauttia.
Mistä kalasta pihvit väänsit?