Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten piristää arkea kun on niin kaihoisa olo..?

Vierailija
06.04.2014 |

Huokaus..kamalankaihoisaa olo iski heti herättyäni. Näin niin ihanan aurinkoista unta ja unessa iloitsin ja hassuttelin miehen kanssa kuin ennen vanhaan. Nyt itkettää kun arkemme on niin synkkää eikä oikein ilon aiheita löydy vaikka yritänkin olla positiivinen. Miehellä ollut masennusta ja haluttomuutta ja hän on taistellut viime vuoden alkoholiongelmaansa onneksi menestyksellisesti hoitaen. Haluaisin jotenkin piristää miestä ja ihan omaakin elämääni..mutta miten ihmeessä? Rahaa on vähän ja seksi ei miehelle maistu..mieli on usein maassa ja häntä ahdistaa. Onko vinkkejä eteenpäin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue palstan hassuja ketjuja. Piristä itseäsi et voi miestäsi paapoa. A

Vierailija
2/3 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoi, tee lättyjä, sauno, mene luontoon, lakkaa kynnet, maatkaa lähekkäin nakuna, tee pullaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä myös masennusta. Ei ollut moneen vuoteen eli suhteen alkuvuodet, mutta nyt on ollut monin tavoin stressaava elämäntilanne. Oon koittanut ymmrtää mut välillä turhaudun. Oon koittanut jutella asiasta mutta ei se oo ikinä juttu tuulella. Haluaisin että aloittais ne masennuslääkkeet mitkä sillä on ennenkin ollut mutta hän ei oo varma onko masennusta eikä muutenkaan pidä sivuvaikutuksista. Kuluttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi