Jos ihmisillä olisi häntä, millaisen haluaisit?
eläimillä on erilaisia häntiä. Yhdessä lehdessä kerran kysyttiin tätä muutamalta julkkikselta, ajatukset olivat hyvin erilaisia keskenään.
Kommentit (28)
Apinanhäntä ois kyllä hyvä, sillä vois ottaa kiinni kaikesta. Oon usein miettinyt, että ihmisellä pitäis olla ainakin kolme kättä, kun on paljon kannettavaa yms.
Kissanhäntä, jonka voi pörhistää :D
Haluaisin tiikerin hännän. Pitkän, vahvan ja upean. Jos olisin hoikempi ottaisin gepardin hännän, silloin voisi tuollainen ohuempi mutta yhtä lailla näyttävä istua paremmin kroppaan.
Pörheän oravan tai ketunhännän. Siihen voisi laittaa erilaisia häntäkoristeita, vaikka rusetteja.
Samanlaisen, kun meidän pitkäkarvaisella 8kk vanhalla pennulla on. Se on tuuhea ja hännän päästä kääntyy hienosti. Kissa on hyvin lady, kun kävelee häntänsä kanssa, kun taas sen emolla on tavallinen häntä. Kaunein häntä tällä nuorella kissalla mitä koskaan olen nähnyt.
Joko pitkäkarvaisen kissanhännän tai sit semmosen ihanan pörhöisen ja pitkän lehmänhännän :)
Kengurun hännän! Niin vahvan, että voisin istua sen päälle, jos jalat ei kanna. Tuolejakaan ei tarvisi :)
Pitkäkarvaisen kissan hännän, jota tosiaan voisi pörhistää lamppuharjaksi tai kiemurrella mietteliäästi tai viekoittelevasti. Tai siihen voisi kietoutua, kun sykertyy autuaallisille päiväunille.
Se saisi olla hopeansininen/ harmaa.
Voisin värjätä myös keltaoranssipunaiseksi kuin tulenlieska.
Pinkki kävisi myös
Lumileopardin häntä on todella kaunis. Sellaisen jos saisi.
Ottaisin hevosenhännän. Sillä ois kiva huiskia kärpäsiä ja vielä hauskempaa kun on pitkät hiukset, niin se tulis jatkumona alas asti :)
Niistä julkkisten hännistä: joku missi (en jaksa muistaa nimeä) olisi ottanut ketunhännän, pörheän, Frederik olisi ottanut jonkun pitkän ruoskamaisen hännän. Muita en valitettavasti muista.
ap.
Saisinko sittenkin pyrstön? Riikinkukolla on komea. Ai niin, sitä on varmaan tosi rankka kantaa mukanaan ja toisekseen se on vsin miehillä ja mies en haluaisi olla.
Kanin pieni pyöreä häntä voisi olla aika kiva. Sen voisi halutessaan vaikka kätkeä ta halutessaan myös somistaa.
Sellaisen pehmeän silkkisen pitkäkarvaisen kissan hännän, jota voisi silitellä. Mua ihan nauratti, kun sillä sekunnilla kun luin otsikon tuli mieleen, että sellainen olisi ihana, vaikka en ole kyllä asiaa ennen pohtinut :D
Minulle tuli heti mieleen, että haluaisin punaruskea vaalea raidallisen pörheän hännän. Häntä ei saisi olla liian pitkä ja karva keskipituinen jotta olisi helppo pitää siistinä.
Apinanhännän, jonka varassa voisi roikkua. :D
Kuin oravalla, jolla saisi tasapainoa silloin kun olisi muuten hutera olo, tai sitten sellaisen kippuran kuin pystykorvakoiralla.
Onhan aloituksia sunnuntaiaamun ratoksi ...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 09:24"]
Pitkäkarvaisen kissan hännän, jota tosiaan voisi pörhistää lamppuharjaksi tai kiemurrella mietteliäästi tai viekoittelevasti. Tai siihen voisi kietoutua, kun sykertyy autuaallisille päiväunille.
Se saisi olla hopeansininen/ harmaa.
Voisin värjätä myös keltaoranssipunaiseksi kuin tulenlieska.
Pinkki kävisi myös
[/quote]
Kouvola-häntä :D
Kun näin otsikon ajattelin, että sellaisen pyöreän ja pörheän töpöhännän tai sitten lampaansaparon jonka saisin sekä suoraksi että kiekuralle.
Kun luin vastauksia päädyin komppaamaan kakkosta(?): pitkä, tuuhea, punertava ja valkokärkinen ketunhäntä. :D
Tietysti, jos olisin delfiini - mikä olisi kivaa - minun ei tarvitsisi miettiä häntäkysymyksiä, koska minulla olisi hienosti elämäntapaani ja ympäristööni sopiva vartalo ja soma pyrstö.
Tyylikkään jäniksen hännän yietysti ottaisin. välillä voisi leikkiä vsikka puputyttöä.