Mitä mieltä miehen käytöksestä
Miehellä "tapana" perua sovittuja asioita ihan typerillä perusteilla, kehittelee päässään juttuja, joihin uskoo ja sitten peruu menoja niihin asioihin vedoten.
Hänen luonaan pitäisi aina olla, silloin suhde toimii, mutta hän ei itse halua tulla minun luokseni, ei ole kertaakaan 1 v 8 kk:n aikana ollut luonani yötä.
3 viikkoa tapaamisesta mies oli jo kovasti valmis menemään kihloihin ja naimisiin.
On sanonut, että koulukiusaamiseni johtui siitä kun olin niin ärsyttävä, samoin väkivalta edellisessä suhteessani johtui siitä, kun olin jo silloin ärsyttävä, miehen itsemurhakin johtui siitä, ettei hän kestänyt minua, vaikka oltiin oltu siinä vaiheessa erossa 10 vuotta.
Se, etten ole halunnut esitellä miestä äidilleni, jonka kanssa minulla on erittäin huonot välit, johtuu kuulemma siitä, että haluan piilotella miestä, enkä halua, että kukaan saa tietää hänestä.
Hyvän miespuolisen ystäväni, jonka olen tuntenut 10 vuotta, mies on uhannut hakata ja pyytää venäläisvahvistuksia mukaan, jos ystäväni vaan tähän kaupunkiin jalallaan astuu.
Kun jouduin leikkaukseen ja pyysin kyytiä sairaalasta kotiin (nukutuksen vuoksi, sairaalaan olisin aamulla päässyt ihan millä konstilla tahansa), mies meuhkasi monta viikkoa, että miksi pyydän kyytiä sairaalasta kotiin, mitä kieroilen ja keitä sinne sairaalaan päivällä tulee, kun häntä ei sinne pyydetä eikä hän saa nähdä niitä kuvittelemiaan vieraita. Leikkaus oli päiväkirurgisella osastolla, jonne ei vieraita saanut edes tulla.
Tässä vain murto-osa tapahtuneista jutuista.
No nyt meillä kuoli lähiomainen. Ilmoitin miehelle, että nyt tuli kiireellinen viesti sairaalasta, pitää mennä sinne. 5 tuntia viestin saapumisen jälkeen omainen kuoli. Mies ei missään vaiheessa kysynyt mikä tilanne sairaalassa oli, mutta seuraavan päivän iltana tuli viesti, jossa ilmoitti, että koska en ole viestitellyt hänelle, hän ei ota minua mukaan 4 päivää myöhemmin sopimaamme menoon. Ilmoitin, että anteeksi vaan, kun se omainen nyt kuoli. Tähän mies vastasi osanottoviestillä.
4 päivää myöhemmin olisin tarvinnut apua, kun en saa sairauden vuoksi kantaa mitään painavaa, ja autoni oli korjattavana.
Pyysin mieheltä kyytiä. Hän vastasi: "Missä olet nämä päivät ollut kun et ole viestitellyt, mene kuule ihan yksinäsi vaan."
Eli apua en saa, koska en ole viestitellyt hänelle. Lähiomaisen kuolema ei vaikuta asiaan mitenkään, mies pitäisi olla ykkössijalla ja hän itsehän ei voi viestitellä...???
Mitä mieltä?
Ja miehen ikä on 46 v, ei siis mikään poikanen enää.
Kommentit (31)
Sillä taitaa olla jonkinsortin ongelma silöä sun miehellä. Jotenkin vaikuttaa että on niin ahdistunut itseensä että purkaa sen sitten ulospäin. Pitäskös sen käydä ihan jossain terapiassa juttelemassa. Ei sun kyllä kannata katselemaan jäädä
En näe mitään syytä jatkaa tuollaista suhdetta, etenkin kun ilmeisesti mukana ei edes ole lapsia vaan vain te kaksi? Ei tuo tuosta paremmaksi tule muuttumaan, pikemmin päivastoin.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 12:03"]
En näe mitään syytä jatkaa tuollaista suhdetta, etenkin kun ilmeisesti mukana ei edes ole lapsia vaan vain te kaksi? Ei tuo tuosta paremmaksi tule muuttumaan, pikemmin päivastoin.
[/quote]
Toisella meistä on lapsia.
-ap-
Miten olet kestänyt tuota noin kauan? Mies ei ole terve.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 12:15"]
Miten olet kestänyt tuota noin kauan? Mies ei ole terve.
[/quote]
Sepä se. Olisi vaan kiva tietää mihin diagnoosiin tuo miehen toiminta eniten on kallellaan, narsistiksi en sanoisi, vaikka viitteitä siitä on.
-ap-
Mitä väliä on sillä mikä miehesi diagnoosi on? Jos koet että et saa suhteesta mitään muuta kuin pahaa mieltä, sitä ei ole järkevää jatkaa. Et ole maininnut mitään positiivista miehestä. Näin ulkopuolisina olemme tietenkin vain antamisesi tietojen varassa. Niiden valossa näyttää siltä, että suhdetta ei ole järkevää jatkaa.
Onko lähtemiselle joku este, vai mikset ole jo tehnyt sitä?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 12:33"]
Mitä väliä on sillä mikä miehesi diagnoosi on? Jos koet että et saa suhteesta mitään muuta kuin pahaa mieltä, sitä ei ole järkevää jatkaa. Et ole maininnut mitään positiivista miehestä. Näin ulkopuolisina olemme tietenkin vain antamisesi tietojen varassa. Niiden valossa näyttää siltä, että suhdetta ei ole järkevää jatkaa.
[/quote]
Diagnoosi vaan kiinnostaisi.
No eipä siinä paljon mitään hyvää olekaan, oikeasti.
Jos on vuorokauden hyvällä tuulella ja keksii sitten taas jonkun jutun josta hermostuu ja pitää sitten vaikka puhelinta kiinni, ei vastaa viesteihin,ym, niin ei se yksi rauhallinen päivä pitkälle kanna.
Mies voi hermostua julkisella paikallakin, alkaa haukkua ja syytellä.
Asunnollani olisi muutamia pieniä miestä vaativia hommia, mutta niitä mies venyttää tahallisesti kuukausitolkulla. Kerran hommannut tarvittavan työkalunkin lainaksi, mutta vei sen käyttämättömänä takaisin, koska hermostui taas jostain ihan tyhjästä (halusin käydä kaupassa ihan vaan katselemassa, mies tulkitsi asian niin, että kinusin ja haluan vain hänen rahansa).
Mies siis tekee kummallisia tulkintoja (miksi...?) ja kostaa asioita sitten niin, asioilla ole mitään tekemistä keskenään.
Olen aika vakavasti sairas tällä hetkellä, odotan leikkaukseen pääsyä. Sairaus oireilee pahasti ja usein. Jouduin tosi pahaan tilanteeseen tuon oireilun vuoksi ollessani toisella paikkakunnalla ja kun ilmoitin miehelle mitä tapahtui hän vastasi: "Panitko?"
Olin siis paikkakunnalla, jolla eräs tuntemani ihminen on vuosia sitten asunut ja mies väänsi asian niin, että olen panemassa henkilöä, joka ei edes ko. kaupungissa asu. Mitään huolta hänellä ei sairaudestani ja sen oireilusta (jotka hyvin tietää) ollut, vaan taas se mieli sanoi, että en voi muilla paikkakunnilla käydä muuta kuin panemassa.
Mies on myös väittänyt, että pystyn hallitsemaan itse tuota sairauteni oireilua ja koskaan muualla ollessani oireita ei ole, mutta hänen seurassaan aina. Useita kertoja olen kuitenkin häntä tänne luokseni pyytänyt apuun, kun oireita on ollut, kertaakaan ei ole tullut.
Sairauteni on sellainen, että sairaalasta on määräys tulla heti sinne kun isompia oireita tulee. Mies tietää tämän, mutta suuttuessaan pitää puhelinta öisin kiinni, koska haluaa nukkua... Mies on kuitenkin ainoa sellainen tässä lähellä, jonka voisin keskellä yötä apuun hälyttää.
Joo, pahalta näyttää, tiedän.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:36"]
Ikä ja kaikki täsmää... mistäpäin tämä herra on?
[/quote]
Ikä vain suuntaa antava
-ap-