Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliitossa YH:na..

Vierailija
06.04.2014 |

Näin se vain menee meillä.. Minä hoidan kaiken arjessa, laskujen maksusta lasten hoitoon, kodin ja perheen asiat ja työt. Vastuuta ei voi näemmä toiselle lykätä kun sitä ei oteta millään tavalla vastaan.

Jouduin lauantaiksi töihin, lähdin ennen kahdeksaa aamulla ja palasin kolmen jälkeen iltapäivällä. Lapset olivat yöpuvuissa ja pelanneet koko päivän pleikkaria. En edes tiedä oliko syöty mitään. Ulkona ei oltu käyty. Aivan uskomatonta, en voi yhtään luottaa että hoitaa lapsiaan minun poissaollessa, ennemminkin on vain siinä jossain lähietäisyydellä ja touhuaan ominaan: pelaa, katsoo tv:tä, pelaa, pelaa.. 

Tsemppaan kun omat vanhempansa tulevat käymään. Mun vanhempien käydessä linnottautuu tonne makkariin pelaamaan.. Kerran olivat molemmat käymässä yhtäaikaa ja mun vanhemmat ihmettelivät ääneen että eikös sulla nyt olekaan niitä tietokonehommia, kun aina yleensä niitä teet. Hänen vanhempansa taas ihmettelivät, että mitä tietokonehommia.. 

Olo on pysähtynyt ja voipunut. Tätäkö tämä olikin :/

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 09:11"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 08:47"]Suuri osa syyllisyydestä tohon tilanteeseen on sulla itsellä. Miksi et vaatinut häntä ottamaan vastuuta heti lasten synnyttyä? Sä olet sen sijaan paaponut ja passannut. Turha nyt sitten marttyyrina itkeä. Olet antanut miehellesi käsityksen, että hänen ei tarvitse tehdä tuon enempää.

[/quote]

Kyllä kunnon mies tämän itse ymmärtää. Ei naisen tulisi tarvita mieheltä vaatia isänä ja puolisona olemista.

Fakta vaan on se, että Suomi on täynnä eri tavoin aivan onnettomia ja mitään aikaansaavia miehiä. Tätäkin kaveria vie netti ja pelit 200%.

T. Mies

[/quote]

Olen kyllä täysin samaa mieltä. Ihan sama pätee toisinpäin, ei miehenkään pitäisi tarvita naiselta vaatia olemaan vaimo ja äiti. Nämä tietyt perusasit pitäisi olla omassa päässä kunnossa valmiina!

t: Nainen

Vierailija
22/22 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin lähdet nyt tyttöjen kanssa risteilylle pariksi päiväksi. 

Katsot, miten pärjäävät. Lyön vetoa, ettäporukka on hengissä, kun palaat (vaikka luultavasti miehesi äiti on auttelemassa). Mutta joo, lopetat miehen paapomisen, pikku hiljaa annat enemmän vastuuta. JA annat hoitaa miehen asiat omalla tavallaan, ei lapsetkaan nauti siitä, että koko ajan kellon kanssa katsotaan, mitä pitäisi tehdä. 

Sitten käyt itse terapeutilla selvittelemässä ajatuksia, ja perheterapiassa miehen kanssa, jos se suostuu. Sitten vakavat keskustelut. Sovitte vaikka paperilla kotitöistä ja harrastuksista. JA varaat myös itsellesi jumpan vaikka pari kertaa viikossa. Ja käyt ulkona ystävien kanssa jne. jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän