Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vauvan imetys hoituu taaperon kanssa?

Vierailija
28.07.2006 |

Tuossa toisessa ketjussa puhutaan saako julkisella paikalla imettää. Jos on vain vauva niin on helppoa mennä syrjään, mutta kuinka toimia taaperon kanssa joka juoksee ympäriinsä puistoissa eikä seiso tottelevaisesti äidin vieressä sitä aikaa kun vauvaa imetetään? Rinta paljaana taaperon perässä juoksua, vai?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi tarvinnut lähteä rinta paljaana perään... Eli tuurilla ainakin meikä. Tietysti jos paikalla on ollut kavereita tai muita tuttuja äitejä, niin olen pyytänyt heitä vahtimaan taaperoani.

Vierailija
2/5 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisu oli kantoliina!! sellainen helppokäyttöinen pikaliina (rengasliina). siinä oli tosi suojaisaa imettää ja tarpeen vaatiessa voi vaikka juosta taaperon perässä, jos hätä tulee! itse harmitti, etten tajunnut hankkia sellaista jo silloin, kun esikoinen oli vauva. sen kanssa tosiaan pystyy tarvittaessa vaikka kävelemään imettäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos onkin lähtenyt meneään niin sitten vaan vauvalta tylysti tissi pois ja taaperon perään. Jos olemme olleet semmoisessa paikassa missä taaperon e sovi yksinään liikkua metriäkään tai jos olen pelännyt hänen juoksevan pois puistosta tms. niin olen laittanut rattaisiin istumaan, tarvittaessa vyöt kiinni ja esim keksi käteen ja pillimehu toiseen. Siinä sitten olen imettänyt sillä aikaa kun taapero on syönyt keksiään.

Vierailija
4/5 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

penkillä.

Vierailija
5/5 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakaan ei ole niin kärsivällinen, että jaksaisi opetella sitä hommaa mun kanssa... -2-