Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoi äsken tosissaan risoo,

Vierailija
06.07.2006 |

kun lueskelin näitä ketjuja ja taas tuli vastaan näitä yhteiskunnan tukien väärinkäyttäjiä! Tuet on ihan ok, mutta sitten kun on näitä jotka oikeesti ketkuilee, et miten sais nyhdettyä parhaiten: Lasten isä on kirjoilla muualla, jotta voidaan nostaa yh. korotukset, asumistuet yms. Lapsi saa harrastusrahaa, ettei joudu huonoille teille yms. vituttaa maksaa veroja tällästen paskojen takia..

Muuten maksan mielelläni ja soitan myös Kelaan mielelläni, jos jonkun tällasen luuserin nimen saan selville..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kai ovat pohjimmiltaan aika ahneita.

Vierailija
2/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtasit varmaan osia kiljuen näiden lusmujen kanssa. Nehän varmaan suorastaan elelee herroiksi! Mua lähinnä säälittää tää suomalainen yhteiskunta. Täällä on jostain asioista tehty miltei mahdottomia. Ja jos ap et tiedä mitä tarkoitan, niin perehdyppäs oikein kunnolla näiden lusmujen tukien väärinkäyttäjien jokapäiväiseen elämään, niin alkaa sunkin silmäs aukeemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä hänen lapsensa ovat sen verran tuttuja, etten vielä ole heitä käräyttänyt! Heillä on parempi elintaso kuin monella ihan tavallisella normaalilla pariskunnalla! Joten kyllä edelleen vituttaa, ja kyse on nimenomaan tukien VÄÄRINKÄYTÖSTÄ!

ap

Vierailija
4/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

He asuvat lähemmäs sadan neliön uudessa asunnossa, tytär ratsastaa, perheeseen ostettiin hiljattain rotukoira yms.

ap

Vierailija
5/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa mitään lapsilisän yksinhuoltajakorotusta?

Vierailija
6/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat yhdessä mutta mies ei ole kirjoilla. Saa sitten sen lapsikorotuksen ja asumistuen. Mies on " työtön" , mukamas. Pimeesti tekee töitä ja samalla nostaa työttömyyspäivärahaa.

Käräyttämään mä en lähde, koska ovat kuitenkin hyviä kavereita. Mutta en mä silti hyväksykään heidän tekemisiään.

Vierailija
7/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minimi palkalla ja itse minimi ä pv rahalla. ja vain siksi että me ollaan rehellisiä ja maksetaan asuntolainaa ja kaikki verot ja sitten tämä " perhe" kehtaa vielä valittaa että ei ole koskaan rahaa mihinkään

Vierailija
8/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärrän sen, että lähes jokainen meistä on joskus saanut jotain tukea ja jos on työttömänä, niin niitä töitä vaan ei joillekkin tahdo löytyä. Mutta tälle miehelle on suoraan tarjottu oman alan töitä (ei työkkärin kautta) joita ei ole ottanut vastaan, koska menettävät niin hyvät tuet. Vaimo on tällä hetkellä kotihoitotuella ja mies siis työtön.

Asuvat isossa (5 h + k, s) rivarikämpässä vuokralla. Vuokra on siis mielestäni todella kohtuuttoman iso, jota ei kyllä työssä käyvä ihminen maksaisi. Mutta he saavat siihen ison asumistuen.

Lisäksi tämä mies on kehdannut vielä ääneen sanoa, että hullut sitä itsenä työllä tappaa. Olen vain ajatellut, että minkälaisen mallin he tällä antavat lapsilleen? Jatkaako perhe tällaista elämää vuosi vuodelta? Eipä ainakaan eläke pääse kasvamaan... Ja sossu myös heille maksaa välillä jotain, kuten muutama kuukausi sitten uuden pesukoneen, kun vanha meni rikki. Kaikenlisäksi heidän kaksi vanhinta lasta on päivähoidossa ja hoitomaksut 0¿, koska heillä ei ole tuloja.

Ja minäkö kateellinen? No kyllä, tai ainakin pistää vihaksi. Jos meillä hajoaisi pesukone, ei sitä kukaan maksaisi muu kuin me itse. Kahden lapsemme hoitomaksut ovat 380¿/kk. Ja sitten ihmetellään miksi on työttömiä! No ainakin tällä perheellä se kannattaa.