Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Foliopipot, mitä se koronarokotteen ”bill gates mikrosiru” vakoilee?

Vierailija
28.11.2020 |

Jos haluaa vakoilla mua niin tylsää tulee. Käyn töissä, käyn paskalla, kaivan nenää, juon alkoholia. Saa kytätä ihan vapaasti.
Teillä kun on tuorein ”tieto” niin valaiskaa minua? Oliko myös 5g asiassa mukana, nimittän mun asuinalueelle juuri tuli 5g masto.

Kommentit (900)

Vierailija
741/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunnistaa ja seuraa käyttäjää Gatesin patentoimaa maksujärjestelmää varten.

Esim.

https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2020060606

Gates ei ole keksijöiden joukossa.

Vierailija
742/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa ne paljon puhutut pedopizzeriat ja avaruusliskot astuvat kuvaan 🤔? Vai lieneekö Gates itse yksi niistä 🤭👉👌

Ja miten niille pääsee töihin? Onko sellainen perushomma, rokotteiden siruttaminen ja sellainen miten hyvin palkattua? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä tietty että monellako on linux koneessaan. Itsekin starttasin kolmannen rokotuksen jälkeen linux-läppärin ja välittömästi tuli vilunväristyksiä kun kuume lähti nousemaan loppuillaksi. Sattumaako? Tuskin!

Torvalds onkin wef/nwo-eliittiä eikä billy boy! 

Vierailija
744/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RNA-injektiolla voidaan tehdä ikäänkuin sormenjälki ihmisen perimään. Sinä ja jälkeläisesi ovat sen jälkeen esim Modernan (mode-rna) omaisuutta. Se on kuin polttomerkki karjaan kuuluville eläimille.

Dilbertiä mukaellen, työnantajakin halusi oikeuden DNA:han ja sen johdannaisiin. Mun kohdalla tätä ei haluttu jostain syystä, sitä paperia ei tarvinnut allekirjoittaa. 

Vierailija
745/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon saanut peukutuksia "foliohattujen ajattelun" kauhistelu. Mutta kun "foliohatut" eivät ole keksineet itse niitä juttuja? Miksi ette mene ihan oikeasti vaikka sitä transhumanismia kannattaville sanomaan, että kauheaa miten joku voi ajatella noin? Ei, te haukutte "foliohatut", jotka sanovat että hei, on ihmisiä jotka näkyvät haluavan ajaa tällaista. Koette vielä olevanne loogisia ja järkeviä. Joku kysyi, mikä kieltämisen mekanismi "foliohatun" ajattelussa on. Tätä pitäisi kysyä kyllä ihan teidän omalta kohdalta. Itse veikkaan, että se on joku kieltäminen (todellisuus, jossa joku Schwab suunnittelee ihminen 2.0 ja et voi sille mitään) on helpompaa kohdistaa se viha ja hämmennys niihin ihmisiin, jotka tästä sanovat. Vähän kuin että asiaa ei ole olevinaankaan, jos vain tuo kauhea "foliohattu" ei puhuisi siitä!

🤯

Transhumanismi onkin ihan eri asia. Ei siinä ole mitään uskonasioita, vaan ihan selkeä visio - miksei tosiaan voisi ladata kaikkea tietoisuuttaan koneeseen. Mitä eettisiä ongelmia tässä tulee esim tietosuojan ja ihan vaikka ihmisen kloonaamisen suhteen, niitä on kiva pohtia. Onko se edes mahdollista saada ajatuksiaan koneelle, vaikea uskoa. Mutta kehitys ja tutkimus etenevät pienin askelin, ja nyt ollaan hyvin  perustutkimuksen äärellä. 

Mutta miten tämä liittyy katteettomiin väitteisiin koronarokotteiden takana olevasta salaliitosta? 

Ajatusten siirto ja luku sekä "asentaminen" ovat olleet mahdollisia jo pitkään. Ei ole mitään uutta teknologiaa se.

Olen tuo edellinen, ja toivoisin että joku lataisi muhun vähän ryhtiä etten notkuisi täällä työpäivän lomassa liikaa. 

Että mistä tuota voi kysellä, päivityspakettia? Ärsyttää kun kaikki hienot jutut sattuu muille, sitten itse joudut lanaamaan räntäsateessa ja makselemaan laskuja. Voisin olla onnellisempi jos joku lataisi jonkun pikku modauksen. 

Kannattaa Jumalan puoleen kääntyä parannuksen tarpeessa, tai jos se elämä on epätyydyttävää niin löytyy varmasti sielun kannalta hyvä suunta :)

Nuo tekoäly-transhumanistitkin toki varmasti tykkäisivät leikkiä Jumalaa ihmisellä.

Että siinä kohti täytyy varmaan tehdä sitten valinta, mitä ja ketä kumartaa.

Vierailija
746/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä epäilen, että tässä ensinnäkin testataan, mitä kaikkea ihmiset saadaan pelottelulla tekemään. Se siru tullaan asentamaan myöhemmin ja ihmiset tulevat sen ottamaan ihan vapaaehtoisesti, ei tarvitse huijata. Riittää, että keksitään riittävän hyvä syy sen ottamiseksi. Toiseksi, tämä on loistobisnes lääketehtaille, varsinkin, jos rokotteista tulee vuotuinen juttu. Sellainen mahdollisuus on myös, että rokotteella pyritään vähentämään maailman väestöä. Tuskin rokote suorastaan tappava on, mutta saattaa vaikuttaa lisääntymiskykyyn. Tämä hysterisointi helpottaa myös ihmisten seuraamista ja kyttäämistä monella tavalla. Samoin saadaan ihmiset jaettua vastakkaisiin leireihin ja tulevaisuudessa ilmiantamaan toisensa epätoivotusta käytöksestä. Ihan kaikki viittaa tällaiseen.

Kyllähän tässä kaikessa RAHA on ollut nro 1.

Kuinka paljon keskuspankit kautta maailman ovat elvyttäneet "talouksiaan" ja miten samaan aikaan pörssikurssit ja kiinteistöjen hinnat ovat raketoineet ylöspäin. Nämä elvytysrahat ovat suurilta osin päätyneet sille rikkaimmalle muutamalle prosentille maailman väestöstä.

Toki myös maski, - käsidesi, - ja rokotetuotanto ovat kaikki tuottaneet satoja miljardeja joidenkin taskuihin ja oletettavasti pääosin niiden taskuihin, jotka ovat tienneet tulevasta etukäteen. Uskallan myös veikata, että masennuslääkkeiden menekki raketoi koronaa seuraavina vuosina.

Eli ensisijaisesti tämä on ollut historian ovelin operaatio siirtää valtioiden ottamaa velkarahaa (jonka maksaa lopulta kaikki veronmaksajat) rikkaimman eliitin taskuihin ja siinä samalla velkaannuttaa valtioita mahdollisimman paljon, jotta ne menettäisivät suvereniteettinsa mahdollisimman nopeasti.

Ylivelkaantunut valtio ei ole itsenäinen valtio de facto ja silloin siltä on helppo lypsää ja kiristää luonnonvarat sekä vaatia kaiken mahdollisen yksityistämistä (vedenjakelu ja muu infra jne) sekä almuja (tukipaketteja) vastaan saada se vaikkapa osallistumaan siirtolaisten vastaanottoon tai valitsemaan oikean maan myymiä aseita yms yms.

Toinen tekijä on tosiaan saattanut olla eräänlainen tieteellinen koe. Eli on haluttu selvittää, kuinka helposti kansalaisten ajattelua ja toimintaa on mahdollista ohjailla tällaisen pandemian varjolla. Kuinka suuri osa kansasta tottelee auktoriteetteja kuuliaisesti kyseenalaistamatta.

Miten suuret massat käyttäytyvät, kun heitä aletaan kontroilloiman ja heidän oikeuksian rajoittamaan. Tästä kertynyttä tietoa saatetaan hyödyntää jatkossa uusien pandemioiden tai muiden vastaavien "yllätysten" ilmetessä.

Kolmas mahdollinen tekijä on halu rajoittaa maapallon väestömäärää ja/tai lisätä sairauksia. On mahdollista, että osa rokotteista sisälsi hedelmällisyyttä tuhoavia sekä erilaisia syöpiä tai muita vakavia sairauksia aiheuttavia ainesosia (joiden lääkitseminen toki on rahakasta bisnestä).

Jos näin on toimittu, veikkaan että näitä ainesosia ei ole ollut läheskään kaikissa rokotteissa, jotta 100% syy-yhteyttä rokotteisiin ei voida myöhemmin todistaa.

Tai sitten on olemassa ihan se yksinkertainen vaihtoehto, että tuli pandemia, johon ei oltu varauduttu ja tehtiin paniikkiratkaisuja, jotka olivat vääriä ja kohdistuivat väärin. Sen seurauksena tapahtui hallitsematonta tulonsiirtoa köyhiltä rikkaille, ja tämä aiheuttaa epävarmuutta, levottomuuksia ja muutaman hallituskriisin ympäri maailmaa.

Siihen oli varauduttu hemmetin hyvin. Patentein ja lakimuutoksin. Olet jopa lampaaksikin tyhjäpää.

Kerrohan sitten oi guru, miksi hallitusten toiminta on ollut tempoilevaa ja erilaista eri maissa, vaikka kaikki kuuluvat (ehkä Pohjois-Koreaa lukuunottamatta) NWO-kerhoon ? Jos tuohon olisi varauduttu, kai kaikki olisi mennyt samojen piirustusten mukaan kaikkialla. Ja miksi Suomessa kaikki viivästyi perustuslakivaliokunnan ja asiantuntijoiden kuulemisen vuoksi, jos kaikki oli kerran jo muutettu valmiiksi ?

Kaikkihan menee nimenomaan samoin piirustuksin kuin rintamamiestalot aikoinaan. Vain valtioiden erilaiset perustuslait ja taudin eriaikainen eteneminen aiheuttavat aikaeroja. Poliittinen eliitti käyttää jopa tismalleen samoja sanoja eri maissa. Esim. hyökyaalto ja hätämekanismi.

Ja yllättäen myös foliohatut käyttävät samaa termistöä ympäri maailmaa.

Et ole sitten ajatellut, että jos joku keksii hyvän kuvailevan sanan, sitä on sitten helppo käyttää muuallakin. Koronaakin kutsutaan koronaksi joka puolella maailmaa - pakko olla salaliitto sen takana!

jos oikeasti nyt alatte nähdä salaliittoja sen takia, että ihmiset omaksuvat käyttöönsä muiden käyttämiä termejä, niin aletaan olla sitten tosi syvällä.

Luovana kirjoittajana en ymmärrä lainkaan sitä, että käytetään tismalleen samoja termejä. Suomessa kun ei edes ole mitään hyökyaaltoja tai tsunameja... Saman toistaminen on yksinkertaista jankkaamista ja kopioimista, tai sitten järjestelmällistä valehtelua. Ylhäältä annetaan ohjeet, joita sitten kaikki kristakiurut noudattavat sooloilematta tai improsivoimatta, mikä tekisi globaaliksi äityneestä valehtelusta edes vähän uskottavampaa.

No mitä olet tehnyt näiden asioiden paljastamiseksi, ja miten olet itse suojautunut kaikelta urkinnalta? Käytätkö maskia kameratunnistamisen estämiseksi, oletko heivannut puhelimet pois ja käyt selaamassa nettiä vain kirjastossa, eihän sun autossa ole yhteyttä huoltopalveluun mitenkään, oletko katkaissut sähköt jotta sähkölaitoksen kulutusmittareissa ei näy kun sä laitat saunan lämpenemään? Älä käytä jäsenkortteja, maksa käteisellä, älä kuljeta mitään viestivälinettä - elätkö itse ensin ihan täysin off the grid jotta voisit pelastaa itsesi ensin? 

Sitten muun maailman muuttaminen. Kai joku salaliittolainen jossain voisi tunnustaa, heitä on varmasti ihan kauheasti. Ja jokainen parempaa tietoa omaava kyllä saa äänensä kuuluviin ihan netissä, eli asioista saa keskustella, tietoa ja näkemyksiä saa esittää. Kukaan ei ole rajoittanut sun uskonnonvapauttasi, saat uskoa miten haluat. 

Mutta niin saavat muutkin. Mitä sitten tapahtuu? Ja mitä sun mielestäsi pitäisi tapahtua? Pitäisikö vaalit lopettaa, jotta pieni ja äänekäs vähemmistö pääsisi valtaan? Miten suhtaudut itse mielipiteestäsi poikkeaviin kantoihin, haluatko keskustella niistä avoimesti, vai jankkaatko vain omaa käsitystäsi kuuntelematta yhtään mitään muuta? 

Miten lähdekriittinen olet näkemääsi videoiaineistoa kohtaan, mistä tiedät ovatko ne totta? 

Miksi poikkeavia näkemyksiä saa esittää, luuletko että sen vain annetaan tapahtua? Ehei, se on tehty jotta sinut saataisiin koukkuun. Lue 1984, ja avaa silmäsi. Tämä poikkeava aineisto on vain juoni jolla kerätään niitä jotka etsivät oikeaa totuutta. Hahhaa....

(tämä viesti varmaan poistetaan kohta, ne ovat jo ovella... pelasta itsesi ensin! )

Nyt ne lääkkeet!

Kiitos! Tuota oikeestaan hauskaa kirjoittaa!  =D

Ei mutta aiheeseen: 

... Kuulin helikopterin lentävän matalalla taloni yli, luulen että tämä on nyt se viimeinen viestini. Lukekaan ja herätkää, että vastarinta elää jossain. 

Mäkin näin tuon leffan!

Mä elän sitä. Se leffa oli hätähuuto myös. Ne jotka näkevät, näkevät. 

Ja jotka näkevät olemattomia, hyötyvät lääkärin määräämistä antipsykooteista, etenkin jos harhat ovat pelottavia.

Vierailija
747/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotetuilla bluetooth MAC-tunnukset

keskustelu löytyy ylikseltä jossa lisätietoa. Keskustelut ilman sensuuria.

Tässä linkki:

https://is.gd/eBO6Ha

"Nykyään tiedän koska naapurini on kotona, laitteen mac-osoite näyttää laitteen mallin, esim. kännykkä, tabletti, läppäri ja sen merkin, mutta ihmisellä ei tule noita tietoja.

Jokainen älypuhelimen (paitsi iphone) omaava voi nyt nähdä omin silmin, mistä koko C-agendassa on kyse. Jokainen voi tarkistaa tämän itse. Jopa rokotetut ei-uskovat voivat mennä metsään tai muualle, missä he ovat yksin, ja kokeilla sitä. Sama numero, jonka he näkevät aina näytöllään riippumatta siitä, milloin he katsovat sitä, on heidän oma pedonmerkkinsä.

Näyttää siltä, ​​​​että tptb loi tämän koko Covid-skenaarion muun muassa saadakseen kaikki ruiskutettua grafeenioksidia sisältävällä pistoksella, joka kerääntyy (tämä kyky on yksi grafeenioksidien ominaisuuksista) kehossa jonkinlaiseen keinotekoiseen hermostoon, joka yhdistää henkilö älyverkkoon joko suoraan 5G:n tai henkilön älypuhelimen kautta.

Syy, miksi tämä toimii joissakin puhelimissa, mutta ei kaikissa: Nämä BT-signaalit ovat Bluetooth LE:tä, eivät tavallista Bluetoothia. Bluetooth LE = Low Energy, käytetään yleisesti majakoissa/fitness trackerissä jne. Uudemmat Android-versiot ja iPhonet eivät ota vastaan yleisiä Bluetooth LE -laitteita.

Mutta tämä on ohjelmistopohjaista, joten sinun tarvitsee vain asentaa mikä tahansa ilmainen ”Bluetooth LE Scanner” tai jopa useimmat kolmannen osapuolen ”Bluetooth Scanner” -sovellukset toimivat. Olen kokeillut noin kuutta sovellusta, ne kaikki poimivat MAC-osoitteet vaxxed-henkilöiltä. Uskon, että jokainen rokotus luo uuden MAC-koodin. . . joten double-vaxxed ihmiset luovat kaksi MAC-osoitetta.

Sitten vain lataamaan BLE-appi ja testailemaan löytyykö rokotettujen koodit. Kaikki apit eivät toimi hyvin, jos ei näy niin kannattaa ladata toinen appi."

En ymmärrä tästä mitään. Millä tavalla näyttää että naapuri on kotona ja millä tavalla "ihmiselle ei tule noita tietoja"? Siis jos naapuri on kotona, hänen puhelimensakin todennäköisesti on ja silloin luonnollisesti se laite voi näkyä jossain verkossa. Ja ihmisestä ei tule noita tietoja vaan siitä puhelimesta. Ja tässäkö oli nyt sitten jotain epäilyttävää, että jossain wifissä näkyy sen ihmisen puhelin, mutta ei itse ihmistä? 

No bluetootht tunnistaa ne laitteet, siis tyyliin ”Iphone 11 detected” tai ”Samsung s8 detected” ja sirutettu ihminen näkyy numerosarjana

Miksi minun pitää mennä jonnekin metsään, että se näkyy? Eikö tuossa ole ihan järkeenkäypä selitys, että siellä metsässä sen puhelimen tiedot eivät näy samalla tavalla kuin paremmassa verkossa? 

Vierailija
748/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän off topic, mutta ylipäätänsä kannattaa myös pitää mielessä, että ehkä se henkilö joka ajattelee jostain tietyllä tapaa on nähnyt omin silmin tai kokenutbjotain asiaan liittyvää, mitä sinä et tiedä. Enkä tarkoita mitään media syöttöjä. Ehkä hän voi kertoa niistä tai ei, mutta joskus vaikka kertoisikin se ei ole ikinä sama kun kokee itse. Joidenkin väittämien pohjalla on nimittäin konemukset ja havainnot useimpien vuosien ajalta ja ei niitä silloin käydä noin vain heittelemään tuntemattomille tai edes tutuille. Varsinkin, jos ei ole mahdollisuutta selittää kaikkea, joka tukee omaa teoriaa ja varsinkin, jos kyseessä aika poikkeuksellisista asioista, mitkä todennäköisestu kuulostavat uskomattomilta, ellei henkilöllä ole mitään etukäteistietoa kyseisistä asioista, tai että ne ovat mahdollisia ylipäätänsä.

Ja en usko massa sirurokotuksiin, mutta paljon uskomattomia asioita (tai asioita, jotka ovat lähes uskomattomia "taviksille" eli ei ole uusinta tietoa asiasta ikinä kuullut) on jo mahdollista tehdä tieteen ja lääketieteen saralla. Se kuka niitä tekee, kenelle, miksi, missä ja miten on se kysymys.

Kuulostaa skitsofrenialta.

Vierailija
749/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju kuoli kun siihen tuli oikeita hörhöjä. Menkää pois, teidän harhaluulonne ovat säälittäviä.

Vierailija
750/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju kuoli kun siihen tuli oikeita hörhöjä. Menkää pois, teidän harhaluulonne ovat säälittäviä.

Ai että ei saa olla kuin silleen kivasti ja trendikkäästi salaliittolainen? Mä oon nextillä levelillä harhoissani, liskoihmiset on ihan vaan alkua. 

Mä en kuule usko että edes sua on olemassa. 

Vierailija
751/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hörhöthän tässä ovat parhaita, kunhan vain vastaisivat myös heille esitettyihin kysymyksiin eivätkä pelkästään spämmäisi jotain linkkejä, joita eivät itsekään ole lukeneet. 

Vierailija
752/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän off topic, mutta ylipäätänsä kannattaa myös pitää mielessä, että ehkä se henkilö joka ajattelee jostain tietyllä tapaa on nähnyt omin silmin tai kokenutbjotain asiaan liittyvää, mitä sinä et tiedä. Enkä tarkoita mitään media syöttöjä. Ehkä hän voi kertoa niistä tai ei, mutta joskus vaikka kertoisikin se ei ole ikinä sama kun kokee itse. Joidenkin väittämien pohjalla on nimittäin konemukset ja havainnot useimpien vuosien ajalta ja ei niitä silloin käydä noin vain heittelemään tuntemattomille tai edes tutuille. Varsinkin, jos ei ole mahdollisuutta selittää kaikkea, joka tukee omaa teoriaa ja varsinkin, jos kyseessä aika poikkeuksellisista asioista, mitkä todennäköisestu kuulostavat uskomattomilta, ellei henkilöllä ole mitään etukäteistietoa kyseisistä asioista, tai että ne ovat mahdollisia ylipäätänsä.

Ja en usko massa sirurokotuksiin, mutta paljon uskomattomia asioita (tai asioita, jotka ovat lähes uskomattomia "taviksille" eli ei ole uusinta tietoa asiasta ikinä kuullut) on jo mahdollista tehdä tieteen ja lääketieteen saralla. Se kuka niitä tekee, kenelle, miksi, missä ja miten on se kysymys.

Kuulostaa skitsofrenialta.

Niin varmasti sellaiselle, joka jättää boksin ulkopuolelta ajattelut ja suuremmat älylliset harrasteet joillekin muille.

Itse ajattelen nimenomaan parhaiten siten että pää on foliolla vuoratussa pahvilaatikossa. Että eipäs yhtään väheksytä, kyllä teorioissa löytyy. Ja kaikki on oikeita, sehän tässä on parasta. 

Vierailija
753/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas Mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että poikkeuksetta noihin höpöjuttuihin ja salaliittofantasioihin tarttuvien suurin ongelma on se, että he ovat huomanneet olevansa hyvin keskivertoja.

Korjaan. Hyvin yksinkertaisia ja epäonnistujia.

Joo joo. Me rokottamattomat ollaan ihan mitättömiä. Meillä ei ole edes rokotehaittoja. Voi meitä poloisia.

No kyllä sellaiset ihmiset, jotka tosissaan uskovat rokoteampulleissa olevan jotain nanorobotteja tai mikrosiruja ovat minunkin mielestäni todella mitättömiä. Ei kai kukaan ihan täysjärkinen tuollaiseen voi uskoa?

Aivojen toiminta perustuu sähköimpulsseihin, kehossa on siis sähköä pienessä mittakaavassa aina. Nanosiru toimii sillä kehon omalla sähköllä ja sitä ohjataan 5g:llä 5g:n suuren tehokkuuden avulla sirut toimii laajasti laajalla peitolla. Nanosiru muokkaa aivojen sähköimpulsseja ohjauksen mukaan. Tietenkin "ohjausta" voi päästä pakoon erämaahan tai bunkkeriin joskin verkon satunnaisia katvealueita löytyy aina. 

Koiran id-siru on museokamaa, ei siinä ole mitään kuin tallennettuna muutama byte omistajan tietoja.

Second option on että kun maapallo rokotettiin nopeasti, piti epidemiaa boostata huonogeenisten ihmisten random-menehtymisillä, ei sekään liene mahdotonta että terveysdatasta poimia pian muutenkin kuolevat ihmiset rokotettavaksi koronarokotteen dark-versiolla jonka tarkoitus oli surmata ihminen, ei pelastaa.

Jess, pelastus. Hörhöt palasivat!

Vierailija
754/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hörhöthän tässä ovat parhaita, kunhan vain vastaisivat myös heille esitettyihin kysymyksiin eivätkä pelkästään spämmäisi jotain linkkejä, joita eivät itsekään ole lukeneet. 

Linkkejä lähettelevät on vähän tylsiä, itse etsin omaa totuuttani ja unohdan nuo (laatikon) ulkopuoliset vaikutteet ko-ko-naan! Ei ole riskiä että lampaiden jutut haittaisivat ajatteluani. 

Paras laatikko on styroksia ja siinä on tuplafoliot. 

Vierailija
755/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RNA-injektiolla voidaan tehdä ikäänkuin sormenjälki ihmisen perimään. Sinä ja jälkeläisesi ovat sen jälkeen esim Modernan (mode-rna) omaisuutta. Se on kuin polttomerkki karjaan kuuluville eläimille.

Mietin oikeasti, millaista olisi, jos pystyisi uskomaan tämäntasoista huuhaata.

Ilman mitään evidenssiä.

Hengata somessa samanmielisten kanssa. Päivät pitkät.

Kokea itsensä vahvaksi ja voimakkaaksi, kun saadaan muutama sata örveltämänään miekkarin nimissä, puhujana vapaustaistelija Leia valomiekan kanssa. Pitää häntä omana sankarina.

Vierailija
756/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkejä lähettelevät on vähän tylsiä, itse etsin omaa totuuttani ja unohdan nuo (laatikon) ulkopuoliset vaikutteet ko-ko-naan! Ei ole riskiä että lampaiden jutut haittaisivat ajatteluani. 

Paras laatikko on styroksia ja siinä on tuplafoliot. 

Oikein! Pitää olla out-out of the box. Olisiko se sitten inside?

Vierailija
757/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaliittolaiset eivät kestä sitä, että jollain on erilainen salaliittoteoria. Tulee epävarma olo kun joutuu perustelemaan miksi ei voisi kajahtaa kunnolla. 

Kun kerran asia X on totta salaliittoteoreetikon mielestä, niin ikävää kun huomaa ettei voi sanoa etteikö täysin tuulesta temmattu asia Y olisi myös totta. Kenen uskonto tai jumala tai salaliitto on se aito? 

t se jonka mielestä oli kivaa keksiä kaheleita lisäteorioita. 

Vierailija
758/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin oikeasti, millaista olisi, jos pystyisi uskomaan tämäntasoista huuhaata.

Ilman mitään evidenssiä.

Hengata somessa samanmielisten kanssa. Päivät pitkät.

Kokea itsensä vahvaksi ja voimakkaaksi, kun saadaan muutama sata örveltämänään miekkarin nimissä, puhujana vapaustaistelija Leia valomiekan kanssa. Pitää häntä omana sankarina.

Itse mietin lähinnä sitä, että miten ton muuttaisi kassavirraksi itselle. Moraalisesti väärin olla erottamatta tuollaisia rahoistaan. 

Vierailija
759/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas Mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että poikkeuksetta noihin höpöjuttuihin ja salaliittofantasioihin tarttuvien suurin ongelma on se, että he ovat huomanneet olevansa hyvin keskivertoja.

Korjaan. Hyvin yksinkertaisia ja epäonnistujia.

Joo joo. Me rokottamattomat ollaan ihan mitättömiä. Meillä ei ole edes rokotehaittoja. Voi meitä poloisia.

No kyllä sellaiset ihmiset, jotka tosissaan uskovat rokoteampulleissa olevan jotain nanorobotteja tai mikrosiruja ovat minunkin mielestäni todella mitättömiä. Ei kai kukaan ihan täysjärkinen tuollaiseen voi uskoa?

Aivojen toiminta perustuu sähköimpulsseihin, kehossa on siis sähköä pienessä mittakaavassa aina. Nanosiru toimii sillä kehon omalla sähköllä ja sitä ohjataan 5g:llä 5g:n suuren tehokkuuden avulla sirut toimii laajasti laajalla peitolla. Nanosiru muokkaa aivojen sähköimpulsseja ohjauksen mukaan. Tietenkin "ohjausta" voi päästä pakoon erämaahan tai bunkkeriin joskin verkon satunnaisia katvealueita löytyy aina. 

Koiran id-siru on museokamaa, ei siinä ole mitään kuin tallennettuna muutama byte omistajan tietoja.

Second option on että kun maapallo rokotettiin nopeasti, piti epidemiaa boostata huonogeenisten ihmisten random-menehtymisillä, ei sekään liene mahdotonta että terveysdatasta poimia pian muutenkin kuolevat ihmiset rokotettavaksi koronarokotteen dark-versiolla jonka tarkoitus oli surmata ihminen, ei pelastaa.

ja kukahan tuon dark-valinnan ja -logistiikan on hoitanut tehtaalta käsivarteen ? (oikein nimikin keksitty, jotta kuulostaisi vakuuttavammalta kuin klassinen "kokeellinen tappoinjektio")

Vierailija
760/900 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, tämä olikin psykologinen defenssiketju ihmisille, joita ahdistaa. Saavat purkaa sitä sitten "foliohattuihin".

Sori, tajusin väärin! Adios! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän