Kehtaatko myöntää ihmisille että palstailet?
AV-mammoista on monilla palstailijoillakin negatiivinen kuva. Silti me kaikki täällä käymme. Olkaamme ylpeitä palstamammoja! AV PRIDE!
Kommentit (40)
Vain puolisolle, muille en kehtaa asiasta mainita.
Kyllä minä mainitsen vauvapalstan ihan harrastuksena jos kysytään.
Tässä on kuitenkin 20v harrastusta jo takana ihan näinä päivinä.
Tietenkin kehtaan. Mitä ihmeen hävettävää tässä on?
En todellakaan kehtaa! Vain mieheni ja lapseni tietävät, ei kukaan muu. Ikinä en palstaile puhelimella, vaan aina läppärillä kotioloissa. Puhelintahan voisi olan yli kurkkia kuka vaan ja silloin paljastuisin av-mammaksi.
Tää on oikeesti tosi nolo harrastus.
Ai että kehtaisinko myöntää pyöriväni kateellisten ja mielenterveysongelmaisten laudalla? Mikä jottei. Kuulunhan (jos muilta kysytään) itsekin siihen jälkimmäiseen porukkaan.
Helposti. Suomen ehkä aktiivisin palsta. Ei hätiä mitiä. Enemmän suomi24 hävettäisi. Siellä nyt ei oikeastaan tule edes käytyä
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Suomen ehkä aktiivisin palsta. Ei hätiä mitiä. Enemmän suomi24 hävettäisi. Siellä nyt ei oikeastaan tule edes käytyä
mies52v
Ylis lauta väittää olevansa ykkönen.
Ei ole tarvis kenellekkään mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Sinua kyllä PITÄISI hävettää, ainakin jos tuttavasi tietävät sinun jopa kirjoittelevan palstalle. Sen verran urpåja juttuja suollat.
Kaikkihan täällä käy. Ei muuten kuulisi yhtäkkiä kaikenmaailman "lokin päällä lokki" yms. heittoja.
Kyllä kehtaan ja olen olen ylpeä palstasta.Tuttu mies harmitteli kun paikallislehden turinapalsta lopetettiin , oli viihtynyt siellä. Kerroin vauva-palstasta että mene sinne , no ensin vähän nyrpisteltiin että vauva-palstalle , mutta eilen soitin herralle ja oli tohkeissaan kun oli vauvalta saanut neuvoja koirapulmaansa ,että silleen : D D
No e tätä nyt
(siinä sanan varsinaisessa, arvostetussa merkityksessä)
oikein edes kirjoitusharrastukseksikaan voi paljon sanoa.
Eikä tämä henkisestikään tunnu kovin palkitsevalta puuhalta, tämä tänne kirjoittelu.(mistään 'keskustelusta' nyt puhumattakaan)
Sanotaan ,että ei tämä nyt mikään 'pahe' varsinaisesti ole, mutta toimintana useimmiten täysin hukkaan heitettyä aikaa ja vaivaa kylläkin.
Vertaisin sitä sinänsä ehkä lähinnä johonkin peliriippuvuuteen, mutta sillä erotuksella toki että onneksi tähän ei sentään kulu rahaa.
Kehtaisin myöntää käyväni täällä, jos joku kysyisi. Mutta en kertoisi nimimerkkiäni enkä ehkä sitä, miten koukussa olen palstailuun.
Koska en ole koskaan käynytkään täällä, niin ei sellaista voi paljastaa mikä ei ole totta.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Sinua kyllä PITÄISI hävettää, ainakin jos tuttavasi tietävät sinun jopa kirjoittelevan palstalle. Sen verran urpåja juttuja suollat.
Eiköhän ne tiedä jo tuon muutenkin. Miksi salata mielipiteitään😉
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole koskaan käynytkään täällä, niin ei sellaista voi paljastaa mikä ei ole totta.
Sincc
No kuka tuon kommenttisi sitten sinun puolestasi tänne lähetti, jos et sinä itse ?
En tietenkään kehtaa. Pelkkä ajatuskin nolottaa. SM40
Mieheni tietää tästä, muttei kukaan muu. Olen mamma, mutta olen myös palstamamma, palstavela ja palstapeikko tarpeen mukaan.