Kehtaatko myöntää ihmisille että palstailet?
AV-mammoista on monilla palstailijoillakin negatiivinen kuva. Silti me kaikki täällä käymme. Olkaamme ylpeitä palstamammoja! AV PRIDE!
Kommentit (40)
Kuka niin hullu olisi, että paljastaisi itsensä?
Ei tämä positiivinen paikka ole. Kun korona alkoi, vain täällä oli keskustelua aiheesta ja eksyin tänne. Silloin eksyi muualle myös ketjuihin. Huomasin nopeasti että täällä tarttuu apatia. En tykkää että pitkään haukutaan tiettyjä ihmisiä jos esim "turhajulkkis".. ja että ladataan negaatioita toisten niskaan. Jos joku saa apua niin kiva, enemmän sitä kuraa roiskitaan :/ eli en siksi käy kun harvoin.
Tämä on vähän kuin lehtien Seiska, moni käy, mutta ei tunnusta käyvänsä.
Julkisissa on ihan ok lukea esim. IS kommentteja, mutta tätä sivustoa en julkisissa aukaise. :)
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään ihmisiä.
Sama, tai niitä jotka tunnen ei kiinnostaisi.
Kehtaan. Moni tietää trollailustani täällä.
Parhaimmat kaverit tietää palstailusta eli kyllä ja voisi jakaa laajemmin tiedon, mutta ei taida ihmisiä kiinnostaa.
Äidille näytin sen keskustelun, jossa joku oli laittanu broilerin uuniin ja siihen oli menny joku toiminto päälle ja se lämpeni 700 asteeseen. :D Naurettiin sille ja näytin oman kommentin ja mitä joku oli vastannu siihen. :)
Tietenkin kehtaan ja kerron ihmisille jopa typerimmistä provoiluistani täällä. Miksi pitäisi hävetä osallistumistaan keskustelupalstalla?
M35
En keksi asiasta mitään hävettävää. Olen mies ja kertonut monelle, että Aihe vapaalla tuli taas tänään käytyä ja siellä oli eräs kiinnostava viestiketju.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kehtaan ja kerron ihmisille jopa typerimmistä provoiluistani täällä. Miksi pitäisi hävetä osallistumistaan keskustelupalstalla?
M35
Minä taas kehtaan kertoa VAIN provoilustani, en siitä että olen välillä vakavissani.
Kehtaan. Osa tutuista laittaa jopa kuvakaappauksia että oliko sun kommentti. Tietävät mitä aiheita kommentoin ja tyylini joten osuvat välillä oikeaankin.
En
Monet julkkiksetkin tsekkaa puhutaanko heistä.
Kalevauva teki tästä ihan kunniallisen harrastuksen. Kyllä kerron.
Nykyään voi väittää eksyneensä tänne iltiksen sivuilta.
Voisiko joku valaista, että miksi täällä käyminen siis on niin noloa? En ole koskaan ymmärtänyt. Vauvapalstailen ihan rennosti vaikkapa bussimatkoilla ja missä milloinkin, ja jos joku haluaa kuikuilla puhelintani olan yli arvioiden että "jaahas tämmöisilläkö noloilla sivuilla käyt", niin mielestäni siinä tilanteessa hän olisi se omituinen.
Perhepiirissä olen myöntänyt läpälläni käyväni täällä, mutta missään uusien tuttavien kesken en tohdi asiaa mainita.
Minkä kommentin ?
Sincc