Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun seksi ei kiinnosta pätkääkään

Vierailija
05.04.2014 |

Ikää 26 vuotta, miehellä saman verran. Ei lapsia. Harmittaa, kun haluja ei ole yhtään. Haluaisin itsekin hyvän seksielämän ja onnellisen parisuhteen, mutta kun ei. Ei kiinnosta oma eikä vieraskaan mies. Taidan olla pahasti viallinen yksilö.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:46"]Lopettakaa hormonaalinen ehkäisy...
[/quote]

Minulla e-pillerit vei halut. Kun lopetin pillerit, nyt tekee mieli seksiä koko ajan

Vierailija
82/93 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samanlainen ongelma pidemmän aikaa, oikeastaan kaikki alkoi vähän sen jälkeen kun lopetin e-pillerit. Aiemmin ollaan keskitytty miettimään mun haluttomuuden syitä, ja ollaan yritetty kaikilla tavoilla saada mut innostumaan. Ei ole onnistunut, seksi on vaan alkanut ahdistaa entistä enemmän.

Päätettiin nyt sitten että ei mietitä mitään, ja otetaan ihan erilainen näkökulma tähän asiaan :D mies ei siis tuo millään tavalla esille sitä, että hän haluaisi seksiä. Ei saa tehdä aloitetta eikä kosketella seksuaalisessa mielessä. Itse olen tietoisesti alkanut koskettaa miestä, koska aiemmin en osannut kun tuntui siltä että kosketus johtaa aina seksiin. Nyt kun sovittiin asiasta niin uskallan taas koskettaa. Suudellaan pitkän aikaa ja vain kosketellaan ja tavallaan tutustutaan toisiimme uudestaan. Näin minäkin ehdin virittäytyä tunnelmaan ja alan haluamaan miestä. Yleensä tuo suutelu ja koskettelu johtaa seksiin koska halu on niin kova! :D ollaan saatu ihan uutta intohimoa koko suhteeseen! kokeilkaapa tollasta jos teilläkin auttais! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinenkin joka seksielämän alettua totesi ettei ole kummoista puuhaa ja halut loppuivat aika heti. Tällä hetkellä parisuhteessa ja kumppani on kovin halukas puuhailemaan useastikkin päivässä, mutta itsellä ei vaan kiinnosta ja menee velvollisuuden piikkiin ja haluamisen näyttelemiseen...

Vierailija
84/93 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin sama. Ei mitään järkevää syytä siihen henkisesti tai fyysisesti, ylhäällä tai alhaalla. Tiedän, että jos vaan ryhtyisin siihen, kyllä tykkäisin ja saan aina orgasmin, kellon tarkkuudella. 

Mitä ehkäisyä te pillerit lopettaneet käytätte? Kondomi ei ole vaihtoehto. Riskillä varmoja päiviä käyttäen periaatteessa on, lasten aika on kohta, mutta se ei tietenkään ole hyvä konsti loputtomiin.

Vierailija
85/93 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ikäkin korjaa haluttomuutta. Iän myötä naisilla alkaa erittyä enemmän testosteronia. Minä olin haluton nainen. Eräänä keväänä tilanne yhtäkkiä muuttui. Olisinkohan ollut noin 45- vuotias. Olin ihan kiimainen kokoajan. Luulin tilanteen johtuvan keväästä ja olevan joku ohimenevä vaihe. Täytän tänä vuonna 49 vuotta ja himokkuuteni on jatkunut samanlaisena nämä vuodet. Nykyisin miehelläni on vaikeuksia pysyä tahdissani.

Toki allekirjoitan myös hormonaalisen ehkäisyn aiheuttavan haluttomuutta. Kun söin nuorempana e- pillereitä, kärsin 100 % haluttomuudesta. Sen sijaan kärsin pahasta siivousneuroosista. Eikä se haluttomuuteni alkanut heti, kun aloin syödä pillereitä, vaan aika monen vuoden kuluttua. Olin silloin jo naimisissa ja meillä oli lapsia.

Vierailija
86/93 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komentteista päätellen asia on niin. Eli kun nainen haluaa, se on ihan ok, mutta kun mies haluaa, mies on sika. Kun taas nainen ei halua, sekin on ihan ok, mutta kun mies ei halua, mies on taas sika. Eli mies on aina syyllinen ja maksaa kaikki kulut. Nainen äänestää vihreitä ja mies persuja. Tosi sukupuolittunut on suomalainen yhteiskunta ja sukupuolisodan partaalla. ;)

Vierailija
87/93 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei myöskään seksi miehen kanssa kiinnosta. Nyt jo toinen pitkä parisuhde (6 vuotta)loppumassa sen takia. Tuntuu aika toivottomalta, että ikinä löytäisin enää ketään... Olen kyllä hyvännäköinen ja hoikka, fiksu, menestynyt jne. ja miehet kiinnostuvat minusta helposti.

Kiihotunkin esim. hieronnassa. Paha vaan, että suurin osa miehistä joiden kanssa olen ollut, ei joko välitä yhtään naisen nautinnosta/ei osaa kiihottaa tai etenee liian nopeasti eikä kosketa ikinä muulloin kuin silloin kun haluaa seksiä. Puhuminen ja neuvominen ei ole koskaan auttanut, koska miehet ajattelevat vain munillaan...

Haluttomuuteen mulla liittyy se, että en kostu tai kostun vain hyvin vähän. Liukkaria pitää käyttää aina. Jos en halua, liukkarista huolimatta seksi tuntuu todella pahalta, usein sattuu (sekä limakalvoihin, että miehen iso kalu jossain sisällä). Yleensä olen aina antanut miehen mieliksi, mistä on seurannut traumoja. Nykyään en voi harrastaa sen takia seksiä, kun koen sen raiskauksena.

Onko teillä muilla orgasmi yhteydessä haluun? Minä nimittäin saan orkun, vaikka en haluaisi. Tykkäänkin kyllä masturboida, mutta en silloin koskaan halua tai kostu enkä esim. työnnä mitään sisääni, pyörittelen sormella vaan klittaa. Myös seksissä pystyn saamaan ihan mekaanisesti itseäni stimuloimalla, vaikka seksi sattuisikin.

Ja tiedän kyllä mitä oikea halu on, sitä tapahtuu vaan tosi harvoin, noin kerran vuodessa. Silloin seksi on taivaallista! Haluaisin haluta!

En käytä mitään hormonaalista.

Vierailija
88/93 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, sitten yksi iso ongelma on, että saatan alkaa haluta, mutta sitten se lopahtaa. Tai oikeastaan saan tarvittavan tyydytyksen, jos mies koskettaa pari kertaa klitorista, sillä lähtee halut eikä penetraatio kiinnosta pätkääkään. En siis saa edes orgasmia, mutta jotenkin vaan se jo riittää mulle. Tosi turhauttavaa miehelle vaan, kun menen kinuamaan kosketusta, mies kiihottuu ja sit mulla kiinnostus koko touhuun lopahtaa. Yleensä ehkä haen vaan laukeamista (tai sitten ylipäätään kosketusta, jota ei ilman seksiä saa). Mutta miksi olisin miehen kanssa, kun omin käsin homma hoituu paljon paremmin kun taas seksi miehen kanssa tuntuu sekä henkisesti että fyysisesti pahalta...

Vierailija
89/93 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nousi rajusti (40kg) ja mielenterveysongelmat pahempana kuin koskaan (ahdistus, trauma ja masennus) Nykyään ei kiinnosta seksi yhtään, vaikka mies on terve ja hänellä on haluja.

Vierailija
90/93 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas olikin kiinnostava ketju. Tuo viimistä edellinen postaus oli todella mielenkiintoinen.

Mietin, onko erilaiselle naiselle paikkaa. Itse koen olevani yliseksuaalinen, ja kärsin siitä, sillä mielestäni miehet eivät yhtään käsitä sitä, typistävät kaltaistani naisat jokapuolelta,paitsi oma mies tajuaa totaalisesti.

Ei taida olla tilaa kuin yhdenlaiselle naistyypille.

Vierailija
91/93 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kiinnostava ketju. Vaikka aihe on surullinen ja vaikea, täytyy kunnioittaa vastaajia rehellisyydestä. Ei puhuttu siitä, kuinka asioitten pitäisi olla, vaan siitä kuinka asiat heidän kohdallaan ovat.

Vierailija
92/93 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih.. (yhtä-)'puputyttöä' ois mukava kuvitelmissa..oiih,unissain:) No, tietenki sen..Kivoimman'puputytön', johon olin hirvittävän ihastunut ja..se josta. Siitä yhest'puputytöstä.. yhä näenseksiunia. Toki, kiihotukseen tarvitaan JustSe kiva'puputyttö..muisto, jossa itse on ollut.. tunne olla yhtä haluttu ja haluta toista YhtäHullusti tarpeeksi..kokea jotain hullun'ihanaa (..nautinnollista hulluu'puputyttöseksiä..;)) Oih. - Ja sitten, mä 'taisin he - rä - tä'.. Autz. (Jaiks..;) - joo. KYLLÄ! ..'seksi on yhtä ..hel vet tii'. ..Eikö?

Vierailija
93/93 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15cm ja rapamaha on oksettavinta ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi