Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imuri.

Sinkku
28.11.2020 |

Onko olemassa imuriin halkaisijaltaan leveämpää putkea tai sulaketta? Noin wcpaperi rullan mittaa. Olen etsinyt netistä ohjeita miten pölynimurista saisi seksilelun mutta penikseni ei vain putkeen sovi. Kaikki koti runkkarit auttakaa. Ja jos on jotain muita kotitekoisialaitteita mielessä niin saa vinkata ;]

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä runkkaa, mulla on nainen joka antaa

Vierailija
2/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se putki kokonaan pois, siis suoraan koneeseen, pitäs mahtua! Ja naisen vinkki..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mikään runkkaan kun antaisin imurin vain lupsuttaa. Ja en ajatellut imuria panna joten en ajatellut letkua irroittaa.

Vierailija
4/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea yritykseen. Meillä päivystyspolille tulee usein asiakkaita, jotka ovat kokeilleet. Imussa ei ole yleensä nopeaa säätöä ja vahinkoja tapahtuu. Kun se imaisee kunnolla, lääkäri yrittää sitten korjata vahingot. Sinua on varoitettu.

Miksi et osta penispumppua, niitä saa Amazon.de -sivulta parilla kympillä?

Vierailija
5/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta ja huolenpidostasi. Olen tietoinen riskeistä ja imurissani on säätö ja tamppausvastus. Mutta voisiko joku vain vastata viestiini.

Vierailija
6/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota letku kokonaan pois ja vaihda uusi pussi siihen. Kulli suoraa letku aukosta sisään. Tehot ihan pienelle ja nauttimaan. Orgasmi tulee sitten todella nopeasti.

Vierailija
7/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ohje  kelpaa, tee mitä lystäät!

Vierailija
8/8 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa semmoinen jatkopala jossa on 15cm levennys suulake. Sillä ainakin pystyy tamppaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan