Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita ketkä ei ole vielä maskia käyttänyt?

Vierailija
28.11.2020 |

Itse en ole. En käytä koska keväällä ja nyt syksyllä moni tutkimus kertonut ettei niistä hyötyä vaan haittaa. Tiedä sitten miten on oikeasti.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käytä, naurettavaa.

Vierailija
2/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. En usko sen suojaan ollenkaan. Enkä halua elää maailmassa pöpöjä peläten. Olen 50-vuotias perheen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt, mukavampi karttaaa sellaisia kokoontumisia kokonaan.

Asioilla olen viipynyt alle 5min, esim paketin nouto automaatista ja ruuat tilaan kotiin.

Vierailija
4/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt, en ole edes kokeillut. Käyn sellaisina aikoina ja sellaisissa paikoissa asioimassa, että turvavälit hoituvat ongelmitta. Koiranpissitys onnistuu myös lähikontaktit välttämällä. En käytä julkisia ja olen 100 % etätöissä. 

Vierailija
5/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt, enkä käytä. Naurettavaa touhua koko koronapaniikki.

Vierailija
6/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat maskilla kangasmaskeja tai suun suojuksia, niin en ole käyttänyt enkä aiokaan käyttää. Sen sijaan olen muutaman kerran käyttänyt hengityssuojaimia ja suojalaseja. Eiväthän nekään mua 100%:sti suojaa, mutta paljon paremmin kuin tavallinen maski tai olla ilman kokonaan mitään suojaa. 

Vierailija
7/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt, mutta taannoin sain hankittua niitä, joten käytän seuraavalla kerralla. Viimeksi kun kävin kaupassa ei kyllä monella vielä ollut, mutta oletan että tilanne on muuttunut kun lähti leviämään täällä päinkin.

Vierailija
8/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa oon kokeillut ja alkoi heti ahdistamaan kun ei pysty kunnolla hengittämään. Ei koskaan enää.

Vierailija
9/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käytän muuten en käytä. Ja ihan helsingissä asun.

Vierailija
10/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä käyttänyt, mutta sosiaalisen paineen vuoksi joku rätti on naamaan seuraavalla kauppareissulla kai laitettava. Olen tehnyt etätöitä jo ennen koronaakin ja käyn vain ruokakaupassa. Jouluruuhkiin en todellakaan ole lähdössä. Lapset saa lahjansa rahana.

Vierailija
11/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ainoastaan jos joudun asioimaan terveyskeskuksessa.

Vierailija
12/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa oon kokeillut ja alkoi heti ahdistamaan kun ei pysty kunnolla hengittämään. Ei koskaan enää.

Jos jo maskin kanssa on vaikea hengittää, millaisen luulet tilanteesi olevan, mikäli saat tartunnan.

Tuntui minustakin keväällä hankalalta pari kertaa kaupassa, mutta siihen tottuu. Nyt on ollu töissä jo monta viikkoa pakollinen. - Ei tunnu enää missään.

Hengitystään voi parantaa ja keuhkoja vahvistaa harjoittelemalla vaikka ulkona raittiissa ilmassa. Tärkeää opetella pitämään hengitystiet mahdollisimman avoimina ja treenata hengittämistä nenän kautta.

Vierailija
13/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä käyttänyt, mutta sosiaalisen paineen vuoksi joku rätti on naamaan seuraavalla kauppareissulla kai laitettava. Olen tehnyt etätöitä jo ennen koronaakin ja käyn vain ruokakaupassa. Jouluruuhkiin en todellakaan ole lähdössä. Lapset saa lahjansa rahana.

Mikä sosiaalinen paine? Ei mulle tule sellaista.. en ymmärrä.

Vierailija
14/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä? Ihan kuin muka jossain vaiheessa alkaisi.

Vierailija
15/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolta kysyit, mutta jos esim bussissa 90%:lla on maski ja itsellä ei, niin erottuuhan siinä aika hyvin joukosta. 

Vierailija
16/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jo maskin kanssa on vaikea hengittää, millaisen luulet tilanteesi olevan, mikäli saat tartunnan.

Tuntui minustakin keväällä hankalalta pari kertaa kaupassa, mutta siihen tottuu. Nyt on ollu töissä jo monta viikkoa pakollinen. - Ei tunnu enää missään.

Hengitystään voi parantaa ja keuhkoja vahvistaa harjoittelemalla vaikka ulkona raittiissa ilmassa. Tärkeää opetella pitämään hengitystiet mahdollisimman avoimina ja treenata hengittämistä nenän kautta.

Jos tulisi niin sitten voi voi. Maailma on täynnä pöpöjä ja ne on kestettävä. En ala vaikeuttamaan hengittämistä sen takia, siitähän vasta pöpön saakin kun hengittää jonkun rätin sisällä. Ihan älytöntä edes opetella sietämään tuollaista.

Vierailija
17/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä päääse ulos, jos ei ole maskia. T. Ulkosuomalainen

Vierailija
18/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolta kysyit, mutta jos esim bussissa 90%:lla on maski ja itsellä ei, niin erottuuhan siinä aika hyvin joukosta. 

Ihmettelenkin miksi se häiritsee joitakin.

Vierailija
19/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin liityn ihmettelemään. No entäs sitten? Minä olen koko ikäni erottunut muista ja nimitelty kummalliseksi ja oudoksi. Minä en koe mitään ryhmäpainetta kun en ikinä ole mihinkään kuulunut. Te saatte muut vetää vaikka mitkä vappunaamarit päässä eikä se minua liikuta vähääkään.

Vierailija
20/34 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelenkin miksi se häiritsee joitakin.

Koska jotkut eivät halua, että heitä tuijotetaan.