Perheellämme EI OLE VARAA savukalaan
Joulu lähestyy. Saammeko savukalaa pöytään vai emme? Kenen syy?
Kommentit (28)
Kalastatte itse ja savustatte itse. Ei ole kallista. Miksi kaikki pitäisi tulla valmiina?
Voi niitä lasten itkuntuhruisia silmiä
Just eilen oli s-market on ilta-alea savulohta - 60%
Vierailija kirjoitti:
Kalastatte itse ja savustatte itse. Ei ole kallista. Miksi kaikki pitäisi tulla valmiina?
Millä hinnalla halvimmillaan pääsee jos päätän nyt lähteä kalastamaan ja savustaa kalan itse ilman minkäänlaisia tarvikkeita?
0/5 Ap ei osaa muuta kuin toistaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Voi niitä lasten itkuntuhruisia silmiä
Hankala paikka. Jos ei ole savukalaa niin tuhrustavat itkua mutta jos joutuvat kalansavustukseen niin sitten vasta tuhrustetaankin itkua silmät savussa.
Sullahan olis ollut aikaa säästää rahaa siihen kalaas 🦈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä hinnalla halvimmillaan pääsee jos päätän nyt lähteä kalastamaan ja savustaa kalan itse ilman minkäänlaisia tarvikkeita?
Lopeta se rahan kautta ajattelu, ja ryhdy toimeen!
Tämä avaus oli kylläkin niin pöhkö, että olisi ihan oikein tuollaiselle, että jää ilman savukalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso youtubesta miten karhut pyydystää lohia ja sit sopivaan koskeen kytikselle. Kun tulet lohi kainalossa takaisin palstalle niin jatketaan savustusharjoituksilla.
Laita lapset kalastamaan. Mato-onkitarvikkeet saa kaupasta eurolla.
YHYYY hallitus ei tuo meille savukalaa vaikka täällä odotamme suut apposen auki!
Vierailija kirjoitti:
Laita lapset kalastamaan. Mato-onkitarvikkeet saa kaupasta eurolla.
... tai naapurilta lainaksi ihan korvauksetta.
Ostin Lidukasta muutama päivä sitten ison savukalafileen ja oli hyvää. Hinta oli jotain kympin. Eilen ostin 150 grammaa kylmäsavulohta ja vaikka se ei olekaan paljon, niin kyllä siitä jo makua saa leivän päälle, useammankin leivän päälle. Ei sitä tarvitse aina vetää isoja määriä, vaan voi syödä muuta ja herkutella pienemmillä määrillä.
Te voitte ottaa vaikka ohrapirtelöä tapanne mukaan alkupalaksi muutaman tölkin, niin sen jälkeen ei ole enää niin nälkä. Siihenhän löytyy aina rahaa, eikös?
Miksi kukaan edes toivoisi savukalaa? Kun se ei ole kuitenkaan mitenkään erityisen hyvää.
Tsemppii