Teiniin vaikea saada kontaktia + tyttö tulossa kylään
Eilen tuli myöhään kavereilta kotiin ja meni suoraan omaan huoneeseen. Äsken kävi vessassa ja meni takaisin. Nyt haki syötävää ja lähti omaan huoneeseen. Sanoi ohimennen että joku tyttö tulee tänään kylään. Ei ole ennen puhunut mitään. Huikkasin pojan perään ja yritin kysyä lisää mutta sanoi että ei saa hössöttää. Tuolla se yläkerrassa kolistelee. Tuntuu ettei enää puhuta mitään. Se on vaan omissa menoissaan tai omassa huoneessaan. Hakee ruoankin omaan huoneeseen ja silloin saattaa nopeesti jotain ilmoittaa. Varmaan ihan normaalia mutta vähän surettaa kun toinen on jo niin iso
Kommentit (46)
Kuulostaa ihan normaalilta teinipojalta. Kyllä se sitten taas jutteleekin kun vähän kasvaa aikuisemmaksi. Minusta kyllä ruoka pitää syödä muiden kanssa keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Onko ennen käynyt tyttöjä kylässä? Sitäkö jännität? Kaikki menee varmasti hyvin. Muistat vaan olla hössöttämättä niin kuin teini toivoi :)
Joo mun ajatus tässä taisi olla vaan se, että oon tajunnut kuinka iso mun poika jo on. Ensimmäinen tyttö tosiaan ja kieltämättä jännittää. Ajattelin tehdä jotain hyvää ruokaa. Ideoita? Ap
Minä ottaisin kuulusteluun sen tytön kun tulee. Ettei luule sun pojan olevan mikä tahansa häntäheikki!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan normaalilta teinipojalta. Kyllä se sitten taas jutteleekin kun vähän kasvaa aikuisemmaksi. Minusta kyllä ruoka pitää syödä muiden kanssa keittiössä.
Olet oikeassa, syömisen suhteen olisi pitänyt olla kyllä tarkempi. Jotenkin olen yrittänyt antaa saumaa, mutta on varmaan mennyt vähän ylikin. Toivotaan että vielä joskus välit "paranee" tai siis lähenee taas. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ennen käynyt tyttöjä kylässä? Sitäkö jännität? Kaikki menee varmasti hyvin. Muistat vaan olla hössöttämättä niin kuin teini toivoi :)
Joo mun ajatus tässä taisi olla vaan se, että oon tajunnut kuinka iso mun poika jo on. Ensimmäinen tyttö tosiaan ja kieltämättä jännittää. Ajattelin tehdä jotain hyvää ruokaa. Ideoita? Ap
Älä nyt ainakaan istuta heitä ruokapöytään :D osta jotain naposteltavaa tai itse koottavaa, hampurilaisia tai tortilloja. Et voi tietää mistä tyttö tykkää tai ei.
Anna heidän keskenään keittiössä olla jos syövät, kasuaalisti vaan huikkaat että keittiössä on vieraallekin sapuskaa ja menet toiseen huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä ottaisin kuulusteluun sen tytön kun tulee. Ettei luule sun pojan olevan mikä tahansa häntäheikki!
Älä kuuntele. Anna tytölle tilaa ettei ahdistu. Mä tekisin tortilloita ja useita eri täytteitä. Saa itse kukin valita mitä ottaa ja allergiat ja vakaumukset tulee huomioitua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan istuta heitä ruokapöytään :D osta jotain naposteltavaa tai itse koottavaa, hampurilaisia tai tortilloja. Et voi tietää mistä tyttö tykkää tai ei.
Anna heidän keskenään keittiössä olla jos syövät, kasuaalisti vaan huikkaat että keittiössä on vieraallekin sapuskaa ja menet toiseen huoneeseen.
Hei hyvä idea! Kiitos. Ap
Ottaisin ehkäisyn puheeksi pojan kanssa heti
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin ehkäisyn puheeksi pojan kanssa heti
Höpö höpö
Mikä teitä vaivaa? Ei se tarkoita että jos teini tapailee, on pojalla ekana seksi mielessä.
Ap, ole vain oma itsesi. Tervehdi tyttöä ja anna nuorten viettää rauhassa yhteistä aikaa. Jos jotain haluat tarjota niin olen muiden kanssa samaa mieltä että tortilloita tai jotain naposteltavaa.
T. Itsekin tuossa tilanteessa ollut
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä vaivaa? Ei se tarkoita että jos teini tapailee, on pojalla ekana seksi mielessä.
Ap, ole vain oma itsesi. Tervehdi tyttöä ja anna nuorten viettää rauhassa yhteistä aikaa. Jos jotain haluat tarjota niin olen muiden kanssa samaa mieltä että tortilloita tai jotain naposteltavaa.
Kyllä kaikki tietää mikä teinipoikien mielessä liikkuu
Meiltä saa lainaa paria taaperoa. T. Vähän väsynyt äiti
Muutaman vuoden päästä poika "palaa" luoksesi ja haluaa keskustella, syödä yhdessä jne. Anna hänelle nyt tilaa, kysele kuitenkin hänen asioistaan ja näytä että sinua kiinnostaa ja olet hänen tukenaan.
Mutta hyväksy se että teini-ikään kuuluu tilan ottaminen. Kun poika on parikymppinen aikuinen, hän nauttii jälleen seurastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki tietää mikä teinipoikien mielessä liikkuu
Tuo on itseasiassa myytti. Poikakin voi haluta edetä hitaasti eikä välttämättä heti halua alkaa harrastaa seksiä.
Ei tarvitse jännittää, oot vaan niin kuin omankin nuoren seurassa, ei ne nuoret meitä aikuisia vihaa tai pelkää vaikka joskus ovatkin pahalla tuulella..
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden päästä poika "palaa" luoksesi ja haluaa keskustella, syödä yhdessä jne. Anna hänelle nyt tilaa, kysele kuitenkin hänen asioistaan ja näytä että sinua kiinnostaa ja olet hänen tukenaan.
Mutta hyväksy se että teini-ikään kuuluu tilan ottaminen. Kun poika on parikymppinen aikuinen, hän nauttii jälleen seurastasi.
Tämä oli ihana viesti. Kiitos! Ja joo, olen kyllä jutellut ja kysellyt, mutta toisaalta en ole liikaa alkanut utelemaan. Eiköhän tämä tästä muutaman vuoden päästä :)
Ja mitä seksiin tulee, niin ollaan ehkäisystä kyllä puhuttu jo aiemmin. Jos poika ja tyttö sen sitten haluaa tehdä niin sitten tekevät. Luotan omaan poikaan, vaikka äitinä olen ehkä hieman puolueellinen niin tiedän, että fiksu poika hän on. Ap
Annat niiden sitten olla rauhassa kahdestaan siellä huoneessa. On ikävää jos mutsi tunkee huoneeseen kesken penetraation.