Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylppö ja Putro

Vierailija
28.11.2020 |

Olen tähän päivään asti pitänyt herra Ylppöä ja Samuli Putroa yhtenä ja samana ihmisenä. Myös musiikin ja biisit olen sotkenut, kuulostaa ihan samalta, sama tyyli... muita? Oletteko sotkeneet kaksi artistia yhtä totaalisesti keskenään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä ole mitään muuta samaa kuin kalju pää. Ihan eri tyylistä musiikkia tekevät. No molemmat laulaa suomeksi.

Vierailija
2/6 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putro: Mies jonka ympäriltä tuolit viedään -kappale, Ylppö: Ukkonen ja Vain elämää -kausi

Vierailija
4/6 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme, jos heidät sotkee. Yhtä tylsää musiikkiakin tarjoavat molemmat. Eli musiikkia harvoille -tyyppejä. Nyt fanit itkevät, mutta näin se vaan on.

Vierailija
5/6 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muistaa että toisella oli Zen Cafe ja toisella Maj Karma, ei voi erehtyä.

Vierailija
6/6 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihme, jos heidät sotkee. Yhtä tylsää musiikkiakin tarjoavat molemmat. Eli musiikkia harvoille -tyyppejä. Nyt fanit itkevät, mutta näin se vaan on.

Just puhuttiin tästä kun tv:stä sattuu tulemaan taustalla vain elämää. Että toi Ylppö on sellainen jonka musiikkia ei soiteta radiossa eikä sen biisejä juuri kukaan tiedä paitsi että sillä on varmaan joku oma fanaattinen fanikunta. Sen naama kyllä tunnetaan. Jopa minä tunnistaisin jos tulisi kadulla vastaan. Putroa en.