70F rinnat ahdistaa
Olin lapsena/nuorena ylipainoinen, niihin aikoihin kun nyt mitkään rinnat ylipäätään alkaa kasvamaan. Sitten lukioikäisenä hoikistuin huomattavasti. Vielä vajaa parikymppisenä ei ollut mitään ongelmia rintojen koon kanssa. Mutta nyt tuntuu, että tukehdun näihin tisseihini. Olen siis 164/52 mitoiltani, eli suht hoikka, mutta tissit ihan älyttömät. Tykkään juoksemisesta ja pelaan myös jalkapalloa, joten tämä häiritsee aivan älyttömästi. Onko leikkaus ainoa vaihtoehto? En oikein viitsis koittaa laihduttaakaan kokoni takia, enkä usko että se auttaiskaan... miten isot syyt täytyy olla rintojen pienennysleikkaukselle? Mulla on usein aamuisin ja koko aamupäivänkin rinnat kipeät jos oon nukkunut huonossa asennossa... ja toiset vaan valittelee kun ei tissejä ole... Eipä mene koskaan mikään tasan...
Kommentit (6)
hmm, mulla sama koko, mutta ei nämä mielestäni nyt niin isot ole. Oikeastaan aika normaalit. Olet kyllä minua lyhyempi, voisiko se vaikuttaa tunteeseen isoudesta..? Pieni ympärysmitta ja iso kuppi, luulen, että joku 85F olisi iso.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 07:45"]
Olin lapsena/nuorena ylipainoinen, niihin aikoihin kun nyt mitkään rinnat ylipäätään alkaa kasvamaan. Sitten lukioikäisenä hoikistuin huomattavasti. Vielä vajaa parikymppisenä ei ollut mitään ongelmia rintojen koon kanssa. Mutta nyt tuntuu, että tukehdun näihin tisseihini. Olen siis 164/52 mitoiltani, eli suht hoikka, mutta tissit ihan älyttömät. Tykkään juoksemisesta ja pelaan myös jalkapalloa, joten tämä häiritsee aivan älyttömästi. Onko leikkaus ainoa vaihtoehto? En oikein viitsis koittaa laihduttaakaan kokoni takia, enkä usko että se auttaiskaan... miten isot syyt täytyy olla rintojen pienennysleikkaukselle? Mulla on usein aamuisin ja koko aamupäivänkin rinnat kipeät jos oon nukkunut huonossa asennossa... ja toiset vaan valittelee kun ei tissejä ole... Eipä mene koskaan mikään tasan...
[/quote]otan osaa mutta ei hätää. saat yhteiskunnan kustannuksella nk piennennysleikkauksen. Johan äffät painaa harteita, selkään sattuu jne.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 08:23"]
Missä kuvia?
[/quote]
http://www.fatbastard.co.uk/wp-content/uploads/2010/03/huge-tits.jpg
Tiedän tunteen, mulla auttoi laihdutus, mutta sinun tilanteessa siitä ei taida olla hyötyä.
Olen 159cm pitkä ja kun painoni oli 58-60kg, kuppikoko oli varmaankin E-F. Inhosin suuria rintoja ja minua ärsytti kun miehet tuijotti niitä. Jotkut varmaan tykkää ja nauttii siitä, mutta itsestä se oli kiusallista ja hävetti.
Nyt olen vuosia painanut n.50kg ja kuppikoko on c-d. Tämä koko on paljon parempi. Sopusuhtaiset vartalooni, povea kuitenkin löytyy, muttei niihin kiinnitä huomiota.
Tiedän tunteen. Minulla on rinnat kasvaneet kuppikoolla vuodessa siitä lähtien kun ne alkoivat kasvaa. Nyt 20-vuotiaana koko on 70K. Tosin vielä vuosi sitten ne olivat 70G, raskaus kun antoi näille 4 kuppikokoa lisää... Ja olen vasta 9. kuulla, saas nähdä mikä on koko sitten kun maito nousee.
Rintoihin sattuu jos ne ovat ilman liivejä ja selkäkivuistakin olen ehtinyt kärsiä. Niihin auttaa selkä- ja vatsalihasten treenaus ja se, että pitää aina hyvän ryhdin.
Itselleni ehkä suurin ongelma tässä on se, että oikeankokoisia, tukevia liivejä on vaikea löytää. Yleensä kun vaateliikkeet olettavat, että jos ihmisellä on näin isot rinnat, hän on myös lihava... 70:ssä koot loppuvat usein siihen F:ään. Alan liikkeet ovat pelastus.
Luulen, että sinun tapauksessasi ainoa vaihtoehto on tosiaan leikkaus. Uskon, että olet kokeillut esim. tukevia urheilurintsikoita jne.