Oliko tämä viimeinen pisara suhteessa?
Mies on erittäin dominoiva ja tässä vuosien mittaan onnistunut alistamaan minut niin että minulla ei ole työtä, ystäviä, yhteyttä perheeseen juurikaan yms..olen sinnitellyt tässä tilanteessa että säilyttäisin lapsilla mielenrauhan. eilen juttelin veljeni kanssa ja hän sanoi haluavansa tulla vierailemaan kaupunkiin jossa asumme, joka on kaukana hänen asuinpaikastaan. hän ei siis asuisi meillä vaan vuokraisi asunnon esim kuukaudeksi.
mainitsin tästä anopille joka oli sitten maininnut miehelle tästä ja mies sai raivarit! Että hänen seläntakanaan sovitaan tälläisiä! Ja miksi en kertonut hänelle, ja että kun on hänen lapset kyseessä niin hänellä on oikeus päättä ketä minä ja lapset tavataan.
Itsellä alkaa jo todellisuudentaju hämärtyä...eihän tämä voi olla oikein? Että oma veljeni ei saisi tulla samaan kaupunkiik saatika tavata lapsiani joille hän siis on eno...tiedän että useimmat teistä sanovat että mikä hiton kynnysmatto olen ja että ansaitsen kaiken tämän.. Mutta ne jotka ovat olleet vastaavassa tilanteessa tietävät...
Kommentit (15)
Tiedän vastaavan käytöksen. Tietääkö joku, mistä tuollainen johtuu?
No voi helvetti!!! Ei aikuista ihmistä määrätä, ketä saa tavata ja ketä ei!!! Äkkiä se ukko pihalle, vittumaiselle kuulostaa!!!
Jokin luonnejuttu tuo on, yleistä naisilla ja miehillä valitettavasti.
Kyllä se viimeinen pisarakin sieltä vielä tulee,olet jo lähellä sitä!
Mutta... tuosta veljestäsi voisit sanoa miehellesi, että kuulostaa tosi omituiselta, jos sä kieltäisit sitä tulemasta tai tapaamasta lapsia. Mitä ihmettä se ajattelisi teidän perheestänne? Luultavasti tepsii mieheesi, koska kulissien pitänee olla kunnossa.
Jos kuitenkaan ei, niin nyt tsemppaat sen verran, että sanot miehellesi, että hän on se, joka joutuu veljellesi tuon kertomaant ai ainakin sä kerrot syyksi miehesi.
mies tulee luultavasti ottamaan hirveät raivarit, mutta kyllä sä kestät sen, ei ole eka kerta!
Toivottavasti kamelin selkä katkeaisi pian ja saisit repäistyä itsesi irti. Helppoa se ei ole, mutta kun viimein lähdet, voit vain ihmetellä mikset lähtenyt aikaa sitten =)
Pitäisi olla viimeinen pisara. En usko, että lapsesikaan voivat olla kärsimättä tuollaisessa perheessä, joten eroa edes heidän takiaan jos et itsesi takia.
Miksi edes olet tuollaisen ukon kanssa...
Huh, kaikkeen sitä jotkut nyhvöt alistuvatkin.
Narsisti, psykopaatti, oli mikä tahansa tuo on epänormaalia ja tulee ajanmyötä totaalisesti hajottamaan sinut ap ellet pane suhdetta poikki. Kokemusta on että sekään ei ole helppoa, lue asiasta etukäteen ja tulet huomaamaan miten nuo aina noudattaa samaa kaavaa suhteen edetessä ja kun siitä lähtee se alistettu osapuoli menemään.
Tsemppiä!
Tuollainen perhe se aiheuttaa lapsille ahdistusta, ei ero! Todellisuudentajusi on todellakin hämärtynyt. Pääsisitkö salaa juttelemaan tilanteestanne vaikka perheterapeutille (aluksi ainakin) yksin?
Googletas nyt äkkiä narsismista, niitä on kaikenlaisia narsistien uhrien tukia.... Miehesi on sairas, sinun pitää päästä eroamaan kaikkien jäljellä olevien rakkaimpiesi vuoksi. Ja itsesi. Voimia.
Mies ei varmastikaan saanut erityisesti hepulia siksi, ettei haluaisi enon tapaavan lapsia - vaan siksi, että haluaa hyvin tarkasti kontrolloida sinua ja koko perhettä. Tuo ominaisuus ei muutu itsestään, ainakaan ilman terapiaa ja sitä, että itse tiedostaa ongelman. Harkitse hyvin vakavasti lähtemistä.
Miten joku rakastuu dominoivaan mieheen? Joku todella heikolla itsetunnolla varustettu nainen? Vai onko sillä miehellä paljon rahaa? Miten voi ...
Eikö sinulla ap ollut mitään vaatimuksia miehen suhteen kun valintaa aikoinaan teit? Saa olla dominoiva ja alistaa...miten sinä sellaisen halusit? Äläkä vaan sano, että kun se oli niiiiiin ihana muutoin.
Ai sulla alkaa NYT todellisuuden taju hämärtyä! Pitkäänpä kesti!
Ei todellakaan ole oikein.
Kokemusta ei itselläni ole mutta ei käy ainakaan omaan järkeeni moinen käytös. Itse asiassa miehesi käytös kuulostaa todella pelottavalta.