Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: olisiko 5cm lyhyempi mies turn-off?

Vierailija
27.11.2020 |

Kysymys otsikossa.

Vapaaehtoinen kysymys: mikä on oma pituutesi ja nykyisen/edellisen miehesi pituus?

Gallup: olisiko 5cm lyhyempi mies turn-off?

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168 cm, mieheni on 170 cm.

163 cm mies ei olisi mikään mahdoton ajatus, mutta luonnollisesti hänen pitäisi olla ihana. Mutta niin pitää olla minkä pituisen miehen tahansa.

Poikamme on alle 170 cm. Tyttöystävät (2 vanhaa ja nykyinen) ovat aina olleet pidempiä kuin hän.

Vierailija
2/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli sentin lyhempi kuin minä. Siitä 4 senttiä vielä pois ei olisi ongelma. Nykyisin mies, joka on 15 cm pidempi kuin minä. Siitä on hyötyä lähinnä silloin, kun tarvitsee kaapin ylähyllyltä jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174, ja ex 167. Sitä edelliset ehkä 173, 174 ja 169. Joku n. 160 myös hetken oli.

Ei koskaan enää lyhyempää. No, todennäköisimmin ei koskaan enää miestäkään.

Vierailija
4/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

155 cm pitkä olisi siis. Ei se nyt plussaa olisi, pieni on pieni usein joka paikasta, mutta ei se nyt ole itselleni varsinaisesti mikään kriteeri kuitenkaan. Olen ollut ihastunut itseni pituiseen.

Vierailija
5/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen itse 155 että olisihan se aika lailla

Vierailija
6/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin minua 5cm lyhyemmällä miehellä olisi "kompensoivia" ominaisuuksia. Pidemmillä miehillä kun on isommat kädet, isommat korvat, isommat jalat ja isompi...

Tiedän että monilla lyhyillä miehillä se näyttää isolta kroppaan suhteutettuna, mutta senteissä mitattuna pitkät miehet vie voiton, koettu monta kertaa.

Vierailija
7/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dealbreaker. Olen 165 cm, edellinen mieheni oli 170 cm ja sitä edelliset 179 cm ja 180 cm.

Vierailija
8/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 159 cm pitkä, eli mies olisi silloin lapsen pituinen. Poikani oli 154 cm pitkä alakoulussa ja en usko, että juuri huomaisin edes sen pituista miestä. Mieheni on 180 cm pitkä ja en ole vaihtamassa.

Vierailija
9/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tälläkin hetkellä olen valtavan ihastunut vanhempaan miespuoliseen, kollegaani töissä. Itse olen 178cm ja hän varmaan jotain 173cm.

Harmi, että hän on naimisissa.

N26

Vierailija
10/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sillä olisi ne puuttuvat senttimetrit boksereissa, niin pääsisin asiasta yli.

Vierailija
11/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi eikä ole ollut turn-off. Ex oli ehkä juuri tuon 5 sentin verran verran mua lyhyempi, ei koskaan itse asiassa tulleet tarkat senttimäärät edes puheeksi. Mä oon 179 cm. Nykyinen on mua 7 cm pidempi.

Vierailija
12/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin keskipituinen nainen niin ei haittaisi, mut oon itse 149 cm 😬

Vierailija
13/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin keskipituinen nainen niin ei haittaisi, mut oon itse 149 cm 😬

Apua..

Vierailija
14/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 160 cm naisena itseä huomattavasti lyhyempi mies tuntuisi kyllä hankalalta. Kumppanit olleet n 168-190 eli sikäli pituus ei ole merkittävä kriteeri.

Vierailija
15/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ihastuin 6 cm lyhyempään mieheen. Meillä oli säätöä ja myönnän että pituusasia häiritsi, mutta ei se olisi estänyt suhdetta jos olisimme rakastuneet. Suhde ei kuitenkaan edennyt pitemmälle.

Sen jälkeen muut säädöt ja kumppanit ovat olleet minua pitempiä.

Vierailija
16/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse niin lyhyt että en ole vielä törmännyt normaalikasvuiseen mieheen joka olisi minua lyhyempi. Ex oli 160 ja nykyinen mieskin palstan mukaan lyhyt eli vain 172. Itse siis olen 153. Sinäänsä aina täällä huvittaa kun palstamiehet itkee ettei lyhyt mies kelpaa ja ainakin tuo 160cm exäni on ollut koko elämänsä vain lyhyitä aikoja sinkkuna, aina on löytynyt nainen. Eivätkä ole mitään ylipainoisia vaan siroja ja nättejä. Oma kokemukseni on, että itsevarmuus ratkaisee.

Vierailija
17/18 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse niin lyhyt että en ole vielä törmännyt normaalikasvuiseen mieheen joka olisi minua lyhyempi. Ex oli 160 ja nykyinen mieskin palstan mukaan lyhyt eli vain 172. Itse siis olen 153. Sinäänsä aina täällä huvittaa kun palstamiehet itkee ettei lyhyt mies kelpaa ja ainakin tuo 160cm exäni on ollut koko elämänsä vain lyhyitä aikoja sinkkuna, aina on löytynyt nainen. Eivätkä ole mitään ylipainoisia vaan siroja ja nättejä. Oma kokemukseni on, että itsevarmuus ratkaisee.

Enpä tiedä.

Mitä nyt katsoo äänestystuloksia niin vaikuttaisi selvältä mikä on naisten kanta asiaan.

Selkeälle enemmistölle dealbreaker tai miehen pitäisi olla selkeästi parempi kuin pidempi kilpailija muilla osa-alueilla.

Vierailija
18/18 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikilla naisilla on erilainen maku eikä tasoja ole"

Dealbreaker. En voisi kuvitella seurustelevani itseäni 5cm lyhyemmän miehen kanssa 39,3%

Turn-off, mutta voisin harkita jos mies olisi superihana muuten (omaisi "kompensoivia" ominaisuuksia) 21,3%

Ei olisi ideaali, mutta ei olisi estekään 19,6%

...

Suosin itseäni lyhyempiä miehiä 1,6%

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme