Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotikonsteja siitepölyallergian hoitoon?

Vierailija
04.04.2014 |

Allergialääkitys on täydellä teholla päällä ja just kävin lääkärissäkin mut silti ihan vitulliset oireet ja koko pää tukossa.. Oon valmis koittaa mitä vaan. Vinkkejä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos nenäkannu inhottaa niin voi kokeilla myös niin että laitat keittosuolaliuosta tyhjään nenäsumutepulloon ja sillä ruisuttelet sieraimia. Se nenäkannu on kyllä hyvä ja toimiva, mutta joskus oon tuota toista keinoa kokeillut hätävarana. Sitten kannattaa joka välissä huuhdella vedellä silmiä ja kasvoja, ainakin kun tulee ulkoa. Itselläni siis auttanut tämä.  Hyviä vinkkejä ollut tässä ketjussa, joitain sellaisiakin, joita en ole itse aikaisemmin tajunnut kokeilla. Kiitos tästä av-sakki!

T: Saatanalliset oireet melkein joka kesä jo vuodesta -87

Vierailija
22/23 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan, todellakin mahtavia vinkkejä. Ja eka kerta kun tänne kirjoitan, palsta yllätti mut positiivisesti:) Keittosuolaliuosta olen tunkenut kanssa niin nenään kuin silmiinkin, helpottaa tosiaan vähän. 

Jännittää jo loppukevät, kun nyt kukkii vasta leppä ja olo on näin hirveä. Koivun kukinta se varmasti yhtä juhlaa sit onkin.. o_O

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tällaisesta jo vinkattu... 

Edellisessä työpaikassani oli nainen jonka poika oli ollut aikanaan äärimmäisen allerginen koivun siitepölylle. Kevätaika oli yhtä tuskaa. Pojan pappa sitten keitteli tälle lapselle jotain mehua johon oli laitettu ihan vähän koivun mahlaa. Sitä se lapsi joi talven ajan ja seuraavan keväänä vastustuskyky oli jo parempi. Oli kai altistunut pikkuhiljaa koivulle ja tottunut siihen. 

En tosiaan omakohtaisesti tiedä onko tuollaisesta hyötyä kaikille ja kuinka tuommoinen mehu vaikuttaa olotilaan. Vinkkinä kuitenkin jos joku tahtoo kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi