Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko viallinen, kun en välitä siitä että mies löi.

Vierailija
04.04.2014 |

Paiskasin suutuksissani oven perässäni ja mies veti hirveät kilarit. Tuli perässäni huoneeseen, tönäisi vähän ja iski täysillä nyrkillä kylkeen. Tästä aikaa jo pari kuukautta. Miehen mielestä aiheutin sen paiskomalla ovea. En välitä siitä, että hän löi minua enkä oikeastaan välitä, vaikka löisi uudestaan, kunhan se ei ole kasvoille tai niin kovaa että oikeasti loukkaan. Tiedostan, että tämä ei ole ihan tervettä.

Miten "diagnosoisitte" minut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:02"]Omasta mielestäni minua ei ole pahoinpidelty. Koen pahoinpitelyn olevan rajumpaa väkivaltaa josta jää enemmän vammoja.

Ap

[/quote]

Itse ajattelin omassa suhteessani samoin. En pitäny tönimistä ja läpsimistä vakavana. Ajattelin myös että ansaitsen kaiken mitä mies teki. Lopulta oltiin siinä pisteessä, että mies iski minua täysillä haarukalla käsivarteen, repi hiuksista ja väänsi rannettani. En tämänkään jälkeen tajunnu heti lähteä. Nyt olemme eronneet ja voin paremmin! :)

Väkivalta ei kuulu terveeseen parisuhteeseen.

Vierailija
22/24 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:13"]

Väkivalta ei kuulu terveeseen parisuhteeseen.

[/quote]

Oleellinen sanottu tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellainen jolla on ollut huono lapsuus, äitiä on lyöty tai lasta..luulee sen olevan normaalia. Täytyy olla todella huono itsetunto ja pitää itseään arvottomana.

Ei normaali nainen pidä läpsimistä, lyömistä, hakkaamista normaalina, eikä se sitä koskaan ole. Itseään kunnioittava ihminen lähtee tuollaisesta heti. Jos et itse pysty, hae apua tai kerro jollekin vaikka lääkärille.

Vierailija
24/24 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lapsuudenkodissa ei koskaan ollut väkivaltaa enkä ole sellaista ennen kokenut. En osaa kuvitella, että menisin tämän asian takia jollekin kertomaan tai "hakemaan apua."

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän