Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av:n etäpikkujoulut 2020 OFFICIAL

Vierailija
27.11.2020 |

Kuka on mukana? Ehditäänkö jo juhliakin vai meneekö tämä ilta valmisteluihin? Onko sinulla mitään päällepantavaa? Jos pukeudut Munsalan kansallispukuun, hukutko massaan vai erotutko eduksesi sirolla ja viehkeällä liikehdinnälläsi?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just kampaajalla- tunnistatte minut punaisesta kan*npersetukasta, Marimekon tunikasta ja kovasta äänestä. Juon sitten siideriä ja saahan siellä polttaa

Vierailija
42/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskijuhlat olisi kyllä hauskat. Siellä voisi ihmiset arvuutella kuka on kukin. Paitsi latino paljastuisi stripatessaan.

Terveisin Naispelko27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin just kampaajalla- tunnistatte minut punaisesta kan*npersetukasta, Marimekon tunikasta ja kovasta äänestä. Juon sitten siideriä ja saahan siellä polttaa

Mulla taas on musta kanatukka räväkällä violetilla raidalla. Myös kaikki tunikat ovat mustia, vaikka se väri ei niin sanotusti pue minua.

Vierailija
44/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskijuhlat olisi kyllä hauskat. Siellä voisi ihmiset arvuutella kuka on kukin. Paitsi latino paljastuisi stripatessaan.

Terveisin Naispelko27

Masked Discussion Board Star

Vierailija
45/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mä muistan ku muutama vuosi sitten joku toi näihin meidän kekkereihin vuosikertaglögiä. Se on kunnon ainetta, mä selvisin vasta ruunebergiksi eli joskus helmikuun alussa. Kunnon juoma tekee arjestakin juhlaa. Muistelen kyllä, että juhlat silloin päättyivät putkaan, mutta kivaa oli. Pitäsköhän tässä nostaa kierroksia. Lauletaan kaikki klo 21.15 joku joululaulu, vaikka Porsaita äidin, sitä voi helposti leikkiä mukana.

Vierailija
46/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se oo tänään? Mä oon vasta klo 23 kotona. ☹☹

Vierailija
47/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin mielelläni tullut mukaan, mutta eihän köyhällä ole varaa maksaa teetetystä Munsalan kansallispuvusta satasta.

Miksei s-kauppias jaa niitä ilmaiseksi? Taas saa jäädä köyhä itkuntuhruisin silmin pikkujouluja vaille.

Vierailija
48/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks muka joskus ollu av lähi- pikkujouluja?

Useinkin, juhlapaikka on usein Porvoossa. Viime vuonna taisin protestiksi jäädä kotiin, sillä narikkamaksu meni perhekunnittain. Mammojen mielestä oli reilua, että sama maksu meni sinkulta ja suurperheeltä.

Vierailija
49/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä av:n etäpikkujoulut on ihan hyvä ratkaisu, koronaa tai ei. Olen erityisherkkä ja mammojen römäkät puheäänet ja hajustetuilla pyykinpesuaineilla pestyt tunikat saavat voimaan pahoin. Juhlapaikan sohvat ovat perseenhajuisia ja yrittääpä joku vielä näinä päivinäkin tarjota tunkkaista voileipäkakkua.

Vierailija
50/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen mun Tylypahkan kouluasussa. Nyt on pari lasia punaviiniä alla ja tekisi mieli heilauttaa taikasauvaa ja tanssia hyvän musiikin tahtiin.

Potter-fani N26

Vierailija
51/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että nyt ei suositella yli 10 hengen kokoontumisia.

Ja maskit päähän. Jos ujostuttaa niin ei haittaa

Vierailija
52/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teamsissa on syytä pitää kamera päällä

Vierailija
53/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, mitkä hopeaketun onnenpäivät! Farmarihousut jalkaan ja luulette kolmevitoseksi, hähää! Kilttikset jääköön kotiin, siellähän ne ovat tasoisessaan seurassa.

Vierailija
54/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Eira/Ullanlinnatyylini, en kestä palkkikulmaisia polyesteriin pukeutujia tai itseruskettavia edes Teamsin ruudulla.Olen sitäpaitsi niin ihastunut esimieheeni, että pelkään paljastuvani jos tuijotan ruutua liian pitkään ja intensiivisesti.

On vaikeaa pitää pikkujouluja naisvaltaisessa työpaikassa, jossa suurin osa on vielä jostain Itä-Helsingistä. Onneksi ei asuta kerrostalossa niin elämisen äänet eivät pilaa tunnelmaa.

Tiesittekö muuten, että vääntämällä tortut itse voi säästää kymppejä? Meillä mieskin osallistuu nimittäin kotitöihin vaikka pissaa wc-pytyn renkaan keltaiseksi.

Vierailija
55/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäjuhlat on siitäki kiva, että ei tarvi meikata kun voi käyttää filttereitä. niitä samoja kuin Sofia ja Martina ja Sarat ja Maisat (jotka kaikki on tietty ihan susirumia mutta ne filtterit!!!)

Vierailija
56/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö 200g makaronilaatikko/hlö?

Riippuu vähän. Onko se häämakaronilaatikkoa luomulihalla? Sitten riittää!

Mutta mitä vegaaneille?

Vierailija
57/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä aika hauska, jos modet suostuisi pitämään yhden lauantain vaikka pelkkää pikkujouluketjua auki klo 01 asti :D

Vierailija
58/59 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois vielä 3 minuuttia aikaa päästä tunnelmaan!

Jatketaan taas huomenissa hyvin nukutun yön jälkeen! Heräävätkö kaikki omista sängyistään, vai onko joku jonkun toisen palstalaisen lakanoissa?!

Vierailija
59/59 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ois vielä 3 minuuttia aikaa päästä tunnelmaan!

Jatketaan taas huomenissa hyvin nukutun yön jälkeen! Heräävätkö kaikki omista sängyistään, vai onko joku jonkun toisen palstalaisen lakanoissa?!

Olen bussipysäkillä sukkikset käsilaukussa. Näytää sieltä pilkistävän puoliksi syöty hodarikin.

Tottapuhuen heräsin 5 cm lyhyemmän alemman tason miehen vierestä. En siis pomoni, vaikka se oli lähtökohta ja tavoite. En uskalla olla tästä mitään mieltä, pakko aloittaa asiasta gallup päästyäni Porvooseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi