Lue keskustelun säännöt.
Black Faraday - oletko ollut eristyksissä?
27.11.2020 |
Et kai ole mennyt kaupan jonoon kuikuilemaan? Ostokset voi tehdä kotoakin käsin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kävin tekemässä jouluostokset jo eilen. Tänään olen ollut häkissäni koko päivän, vähän verhoja vain raotin.