Jaa parhaat vinkkisi arkisiivouksen helpottamiseen!
Minä haaveilen nahkasohvasta kankaisen tilalle, olisi imurointi ja puhtaanapito muutenkin helpompaa. Meillä ei myöskään ole mattoja, helpompi siivota lattiat. Jos rakentaisin uuden talon, asentaisin kylpyhuoneeseen seinämallin wc-istuimen, jotta siivous helpottuisi.
Lisää vinkkejä?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 19:33"]
Ai? Minä luulin, että huonepöly on suurimmaksi osaksi kuollutta ja irronnutta ihoa.
[/quote]
On siinä paljon sitäkin mutta myös tekstiilipölyä ja tällaisessa kulttuurikodissa myös kirjoista irtoavaa paperipölyä. :) Lasiset kaapinovet olisivat käytännölliset, mutta emme ole löytäneet kivoja. -3
[/quote]
Mä oon kyllä edelleen sitä mieltä et annat turhan paljon arvoa kuivausrummulle huonepölyn poistajana. Musta levittää vaan enempi. Onko muilla kokemuksia?
Tää on ehkä vähän ot, mutta kirjaston käyttäminen. Tykkään lukea tosi paljon ja jos ostaisin itse kaiken lukemiseni, niin joka paikka olisi täynnä lehtiä ja kirjoja, mikä tekisi sotkun tuntua. Tuntuu ihanalta käydä aina palauttamassa iso kasa kirjoja.
toinen vinkki on omat pyykkikorit tummille, värikkäille ja vaaleille pyykeille. Helpottaa pyykinpesua huomattavasti :)