Hei sinä suomalainen nainen, joka jonot kauppoihin tänään.
Oletko nyt tyytyväinen, kun olit jonottamassa Black Friday tarjouksia? Saitko kakaroillesi nyt jotain kivaa? Ainahan heillä pitää olla kivaa.
Ajattelitko muita? No et tietenkään.
Nyt saadaan sun vuoksi muut kärsiä. Tuollaiselle ihmiselle on nimi ja se ei ole mukava.
Valita nyt vaan tähän jotain typerää, kun uskallat tätä kautta mutta et muuten.
Kommentit (27)
Emmä siellä jonottanut, laitoin miehen asialle.
Vierailija kirjoitti:
En kanssa ymmärrä. Vaatimalla vaaditaan etäkoulua ja etätyötä. Työ jossa tuurilla voi nähdä yhden ihmisen päivässä. Siivoojan. Pelko on kova ja riskiryhmää on koko suku. Ja sitten tehdään mitä?!? Lähdetään koko perhe hypermarketteihin. Mit vit?
Aina on kivempaa olla kotona ku työpaikalla, saa kunnon ruoka laitettua eikä vain kämäisiä eväitä.
Ja jos on viittiny kasvattaa lapsia ei myöskään kaipaa koulua minään lomana lapsista.
Et kyllä ap itsekään vaikuta mitenkään mukavalta ihmiseltä vaan olet selvästi katkera ja tuomitseva ihminen. Itse katsoin parhaaksi jättää menemättä ostoksille mutta en silti tunne tarvetta olla noin vihainen ja ilkeä muille. Toimin itse omien arvojeni mukaan ja se on ainoa mitä voin tässä tilanteessa tehdä. Negatiivisuus luo lisää negatiivisuutta ja ne jotka eivät noudata rajoituksia eivät suinkaan ilkeilysi jälkeen ala niitä noudattamaan vaan reaktio on täysin päinvastainen eli kiusallaankin jättävät noudattamatta. Et siis saavuta vihallasi ja aggressiollasi mitään muuta kuin lisää ihmisiä jotka eivät noudata suosituksia. Toimit siis itse itseäsi vastaan. Parempi jos huolehtisit vain itsestäsi.
Kävin kauppakeskuksessa, mutta en tainnut jonottaa kassalle kuin kerran yhden asiakkaan verran. Olin aamulla liikenteessä.
Sain itselleni mitä halusin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kanssa ymmärrä. Vaatimalla vaaditaan etäkoulua ja etätyötä. Työ jossa tuurilla voi nähdä yhden ihmisen päivässä. Siivoojan. Pelko on kova ja riskiryhmää on koko suku. Ja sitten tehdään mitä?!? Lähdetään koko perhe hypermarketteihin. Mit vit?
Voisko olla, että eri ihmiset hysterisoi ja käy hypermarketissa? Pöljä.
Vai oletko bongannut uutiskuvista henkilöitä, joista tiedät varmasti, että hysterisoivat koronasta?
Niinpä, osa ihmisistä haluaa kovempia rajoituksia, toiset ei piittaa nykyisistä suosituksistakaan.
Ei tarvinnut jonottaa, kassoille pääsi ihan jonottamatta.
Ja naisviha jatkuu...:D Uudessa muodossaan jälleen.