Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-Pankki uusii korttiehtonsa – Luottomarginaali nousee reilusti

Vierailija
27.11.2020 |

Vaihtakaa pankkia ennen kuin S-Pankki uppoaa 😱

Päivittäisten pankkipalvelujen hintoja S-Pankki ei ole muuttamassa, joten esimerkiksi S-mobiili, S-tili ja S-Etukortti Visa Debit ovat jatkossakin maksuttomia S-ryhmän asiakasomistajille ja asiakasomistajatalouteen kuuluville.

Sen sijaan Credit-ominaisuudella varustetun S-Pankki- ja S-Etukortin luottomarginaalit nousevat melkoisesti. S-Eturkortin luoton marginaali on tällä hetkellä 7,95 prosenttiyksikköä, mutta se nousee helmikuussa 9,50 prosenttiyksiköön. S-Pankki Visa Creditin luottomarginaali puolestaan nousee 9 prosenttiyksiköstä 12,95 prosenttiyksikköön.

Muissa kuin euroissa tehtävien korttiostojen valuuttalisä nousee 1,95 prosentista 2,45 prosenttiin ja asiakkaan toimeksiannon mukaisesti maksupalveluna suoritettavat maksut S-tililtä kallistuvat 100 prosenttia 6 euroon.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä?

Vierailija
2/14 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä?

Kokeile ensin löydätkö googlesta ihan itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneeksi ruvenneet. Muitakin maksujen nostoja on. Palkanneet muista uppoavia tähtiä

Ehkä pitää vaihtaa.

Vierailija
4/14 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ilman linkkiä.

Vierailija
5/14 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä?

Kokeile ensin löydätkö googlesta ihan itse

Minä löysin koska olen älykäs

https://www.talouselama.fi/uutiset/s-pankki-uusii-korttiehtonsa-luottom…

Vierailija
6/14 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se 10 % korkoraja päde kaikissa luotoissa? Kun ns pikaluotoissakin on käsittääkseni 10% korkoraja.

Mistä moinen tieto?

Vierailija
7/14 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaikuta minuun kun en osta luotolla. Itse asiassa omalla kohdallani ehdot vain paranevat koska jatkossa Creditillä maksaessa ei mene tilinhoitomaksua kun korttia käyttää vain maksuaikakorttina. Tähän asti on mennyt 2 euroa aina kun korttia on käyttänyt vaikka maksaisikin koko saldon heti pois.

Vierailija
8/14 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Euromääräinen käteisnosto EU-maissa automaatilla: 4 maksutonta nostoa kuukaudessa, ylimenevät nostot 1,50 €/kpl (aiemmin 5 maksutonta nostoa kuukaudessa, ylimenevät nostot 1 €/kpl).

Euromääräinen käteisnosto EU-maiden ulkopuolella automaatilla: 2 € + 2,5 % noston määrästä (aiemmin 1 € + 2 % noston määrästä).

Vierailija
9/14 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se 10 % korkoraja päde kaikissa luotoissa? Kun ns pikaluotoissakin on käsittääkseni 10% korkoraja.

Mistä moinen tieto?

S-Pankissa 12.95 %

https://www.s-pankki.fi/fi/kampanjat/mika-muuttuu/muutoksia-hinnastoihi…

Vierailija
10/14 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko ilman linkkiä.

Sain asiakasomistajana viestin, jotkut muuttuu mutta ei tavalliset laskun maksut ja debit-kortit. Tilissä ei ole kuukausimaksua.

Vierailija
11/14 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä moinen tieto?

korkokatto ei koske luottokorttiluottoja.

Vierailija
12/14 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa ymmärtää mitä muuta tämä marginaalien korotus olisi kuin ahneutta. Muka asiakasomistajien pankki. Mihin mahtavat kerätä rahavuorta, kun ei ole edes osakkeenomistajia, joille voittoa jakaisi?

Minulla on Visa-tilillä hieman vanhaa velkasaldoa. Onkohan marginaalin yksipuolinen korottaminen aivan lainmukaista, kun se koskee vanhaa lainaa? Uudelle lainalle muutoksen voi jotenkin yrittää ymmärtää, kun lainaa ottaessa tietää sen hinnan. Sen sijaan nyt on kyse ikäänkuin taannehtivasta lainsäädännöstä.

Täytyy maksaa saldo pois, arvostukseni S-pankkia kohtaan on romahtanut.

Vierailija
13/14 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joko ei-investoineet tai tyhjätaskut ihmettelee...

Vierailija
14/14 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki uppoaa? Siitä ei ole pelkoa. Ihme horinaa taas. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi