Jos minulla olisi mies niin antaisin hänen juoda vain yhden saunaoluen
Kommentit (32)
"Sinä et antaisi." Mistä olet luonut sen illusion että saunakaljojen määrä mitenkään kuuluisi sinulle?? Jokin MT-ongelmako?
No se riittää ihan hyvin, mutta en aina juo sitä yhtäkään, ehkä kerran kuukaudessa keskimäärin.
Ehkäpä sinulla siksi ei ole miestä🤔🍻
Vierailija kirjoitti:
Onnea miehen etsintään sitten!
Minä juon vain yhden kerrallaan. Vaimo ei komentele juomisiani kun juon aika usein mutta vähän.
Onneks sulla ei oo miestä...eikä tollanen hiekkap***u tarviitsekaan sellaista
Jos minä olisin mies, en haluaisi olla missään tekemisissä kanssasi.
Jos se on siitä kiinni että mitä sinä sallit, niin ei oo hyvä. Mikä diktaattori luulet olevasi? Mun mies on absolutisti ihan omasta tahdostaan.
Jos mulla olis nainen niin vetäisin sitä turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä juon vain yhden kerrallaan. Vaimo ei komentele juomisiani kun juon aika usein mutta vähän.
Minäkin juon vaan yhden. Vasta sitten avaan toisen 🍺🍺🍺
Vierailija kirjoitti:
"Sinä et antaisi." Mistä olet luonut sen illusion että saunakaljojen määrä mitenkään kuuluisi sinulle?? Jokin MT-ongelmako?
No onhan ap:lla oikeus päättää montako kaljaa talossa juodaan. Ja miehellä katseleeko häntä.
Vierailija kirjoitti:
Joisin salaa:D
Meinaat ettei se huomaa kun silmät seisoo päässä jne. Ja on se vaivalloistakin piilokaljoilla juosta. Mikset saman tien ota eukkoa jonka mielestä ei ole ongelmaa juoda useampikin?
Tarviiko sitä tieten tahtoen työntyä tuollaiseen ansaan?
Otsikossa syy siihen, miksi sinulla ei ole miestä.
Minä antaisin juoda kaksi jos on ollut tosi kiltisti.
Kannattaa kiinnittää huomiota siihen miehen valintaan ja pariutua sellaisen kanssa jota ei ole tarvetta rajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en juoppo katselisi, se on varma.
Vai et sinä juoppo katselisi?
Saat olla ihan sellainen kuin haluat ja katsella ihan mitä haluat.
Onnea sen oikean löytämisessä!
Kannataa saunoa usein. Sanotaan että se on hyväksi terveydelle.