Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tupakasta päästä lopullisesti eroon jos on aloittanut tupakoinnin jo neljätoista vuotiaana?

Vierailija
27.11.2020 |

Miten on?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

Vierailija
2/15 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja pääsin. 4 vuotta ilman eikä ole ensimmäisen 6kk:n jälkeen käynyt tupakointi mielessäkään. Ei hyvällä eikä pahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema ainakin vapauttaa. Ma->pe polttamatta ja takana 40-vuotta käryttämistä, viimeiset vuodet 3 askia päivässä.

Ps. salille siitä

mies52v

Vierailija
4/15 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kymmenkunta vuotta oli ikää minulla ensisauhuja vedellessäni, viisitoistavuotiaana yritin lopetella tuloksetta. Vuosikymmenten varrella tuli kiskottua sätkät, sikaarit, savukkeet, intissä piippuakin yritin poltella, mutta aika räkimistä se oli.

7 vuotta sitten, 53-vuotiaana lopetin, tai siis en lopettanut, aloin vain olla polttamatta nyt, tänään, katsotaan sitten jos huomenna tekee mieli. Ei muuten ole kertaakaan tehnyt mieli, mutta katsotaan huomenna. Hyvältä se silti haisee jos joku ulkona sopivan matkan päässä polttaa.

Vierailija
5/15 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin itse tupakoinnin 10-vuotiaana, ja nyt jo kulunut 19 vuotta ilman.

Kyllä voi lopettaa kokonaan, kovaa se on, mutta tehtävissä.

Vierailija
6/15 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Aloitin 13-vuotiaana ja lopetin vuosi sitten.

Vierailija
7/15 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap voisi ilmoittaa ikänsä tässä yhteydessä.

Mutta kysymykseen vastaus: aloitin itse 15-vuotiaana, poltin 10-15 savuketta/pv 41- vuotiaaksi. Sitten lopetin, ekalla yrityksellä ilman nikotiinikorvaustuotteita. En ole polttanut kolmeen vuoteen, eikä tee yhtään mielikään. Eka viikko oli pahin.

Vierailija
8/15 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä röökistä voi irti päästä vaikka teinistä asti onkin polttanut. Itse aloitin myös neljätoista vuotiaana. En polta enää selvinpäin ollenkaan mutta, kun otan alkoholia niin alkaa aina tekemään ihan hirveesti mieli tupakkaa.🙁 Muutamat tuttuni on onnistunut lopettamaan tupakoinnin jopa vuosikymmeniä poltettuaan.

Vierailija
9/15 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kannata.  Se on sen arvoista.  Mikään ei oo sitä mukavempaa harrastuksena.  

Vierailija
10/15 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä useampikin vuosi sahatessa edes-takaisin mutta kyllä voi. Itse aloitin 15-vuotiaana ja nyt 26-vuotiaana kolmas kerta kun lopetan, olen pari kertaa jo lopettanut puoleksi vuodeksi-vuodeksi kerrallaan. Toivottavasti kolmas kerta toden sanoo ja tämä olisi se viimeinen ja lopullinen kerta, koronan motivoimana lopetin viime keväänä. Yleensä kesä on se vaikein aika, jolloin helposti retkahdan, mutta viime kesänä ei ainakaan tehnyt kertaakaan mieli tupakkaa. Monet ovat kokeneet sen Tumppaa tähän -kirjan tosi hyvänä, itse olen vain selaillut sitä, mutta kannattaa lukea jos on halua lopettaa.

Vierailija
11/15 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko j ännätyttö ja pyörit pahisten kanssa tupakkapaikalla?🥺

Vierailija
12/15 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä helposti kuin oppimalla yhdyssanat. Eli et pääse eroon..

Vierailija
13/15 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vaan sen ryhtiliikkeen. 

Vierailija
14/15 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että vaikeampaa kuin täistä, mutta helpompaa kuin selluliitistä. Jos motivaatio on kohdallaan on se täysin mahdollista. Kyse on kuitenkin jostain ulkopuolisesta asiasta, eikä ominaisuudesta kuten paksut nilkat.

Vierailija
15/15 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin jo eroon kun mentolitupakka kiellettiin. Nyt sitten löydettyäni nämä mentolikortit olen taas retkahtanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan