Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klikkaa mua-sarja

Vierailija
04.04.2014 |

Ensimmäinen kausi oli ihana ja lämminhenkinen. Ella oli vähän eksyksissä naiseutensa ja elämänsä kanssa, ja sarjassa oli lämminhenkistä  huumoria ja oikeasti naurattavia käänteitä. Innolla odotin jatko-osaa, mutta onpa se ollut iso pettymys. Sarjan henkilöitä ei ole samoiksi tuntea, varsinkin Ella ja lapset ovat täysin muuttuneet... siis lapsethan olivat tärkeitä näyttelijöitä, miksi he vain vilahtavat ruudussa nyt? Siiri-tytär on kyllä mukana, mutta pienemmät eivät juuri nimeksikään. Ellasta on tullut pahantuulinen ja pirullinen miehiä jahtaava puuma sukkanauhaliiveineen, missä entinen maanläheisyys, ystävällisyys ja iloisuus. Jopa se entinen lastenhoitajakin, se rouva Klaukkalasi, on jotenkin ihan hullu. Mitä kaikille on tapahtunut? :(

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun loppuu, oli aika hauska sarja. Varsinkin ne kaikki treffikumppanit, ihan sekoja. Se Inarin mies vähän säälitti, semmoinen hyväntahtoinen lassukka, löytikö tämä jonkun uuden kumppanin? Tiian juttukin vähän surullinen, mutta kuka alkaa yrittää esikoistaan 40+? Vai oliko hän vapaaehtoisestilapseton, kunnes iski vauvakuume? Onko Minttu Mustakalliolla oikeesti noin kihara tukka, vai joku permanentti koko ajan? (tärkeä kysymys loppuun) 

Vierailija
2/45 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:14"]

Mikä ton Tiian tarina on? Eikö hällä ole lapsia, vai onko niille sattunut jotain.. Miksi lapsirakas ihminen alkaisi yrittää raskautta vasta joskus n. 40-vuotiaana? 

[/quote]

Eikö kukaan tiedä? 

[/quote]

Sillä ei oo ollut semmoista parisuhdetta, johon saada lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö jostain ykköskautta??

Vierailija
4/45 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkee ykköskauden???

Vierailija
5/45 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täähän on mun avaus! Muutin mielipiteeni kakkoskauden edestessä aivan täysin. Olin unohtanut, kuinka järkyttynyt, hehhee, olinkaan kakkoskauden alussa. Mutta lopulta aloin tykätä siitä enemmän kuin ykköskaudesta. Aivan mahtava sarja ja juonenkäänteet, ja Roosalinda kyllä kehittyi sarjan edetessä tällä kertaa vielä paremmaksi kuin ekalla kaudella.

Kolmatta kautta odotellessa :)

ap

Vierailija
6/45 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna oli loistava hahmo. :D Aivan ylivedetty, mutta hauska!

Vierailija
7/45 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sarja on kauhea! mustakallio maneereineen aivan sietämätön. 

Vierailija
8/45 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu MUstakalliolla luonnonkihara tukka.

Vierailija
9/45 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse kakkossivulle kännykällä :(

Vierailija
10/45 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin luuloon ettei kolmoskautta tulekaan... eikö se loppuratkaisu/viimeinen jakso ollut aika selkeä viittaus siihen "lopetuslauseineen"...?

Minusta molemmat kaudet oli tosi hyviä.

On todella paljon ihmisiä, joiden elämäntilanne/parisuhdetilanne ovat sellaisia, ettei sitä lasta aleta hankkimaan vasta kuin lähempänä 40v... Ja sarjassa Tiia tosiaan sai traumaattisen keskenmenon ekalla kaudella ja toiseen kauteen kulunut... mitä, 1-2v niin sehän ois ollut n.38v ekan keskenmenon aikaan ja nyt sit sen 40v...? vai :)?

Ja kyllä vaan vaikka ihminen olisi kuinka kivannäköinen ja hyvässä työssä niin "sen oikean" löytäminen voi olla työn ja tuskan takana! Saatikaan jos takana on huonoa parisuhdetta, lapsia tmv.

Mutta se Minna! Kaksi alkoholistia lyö hynttyyt yhteen ja uskoo, et kaikki menee ok...? Haloo... Ja se, että vaikka se Minnan mies olikin kauhea nössykkä niin se Minna kohteli sitä kuin paskaluutua, palvelit, nakkaan pois! Mies jaksanut vuosikausien kännisöheltämistä ja epäluotettavuutta niin kun nainen selviää ja huomaa, et tuona aikana mies on muuttunut nössyksi niin se heivaa sen miehen...Huh...

Vierailija
11/45 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava sarja. Kolmas tuotantokausi olisi toodella jees. Kiva pitkästä aikaan nauttia laadukkaasta finski sarjasta :)

Vierailija
12/45 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minä olen tykännyt enemmän näistä uusista jaksoista, enemmän huumoria ja kutkuttavan hauskoja tilanteita!

Vierailija
13/45 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsistä kirjoitti nyt useampi, ei pelkästään Johanna Vuoksenmaa, kuten ekalla kaudella ja se näkyy erilaisena huumorina kuin ennen?

Vierailija
14/45 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas petyin, kun kuulin että jatko-osaa pukkaa, just sen takia että tarina olisi pitänyt jättää siihen.

Ihan niinkuin yksi annos jälkiruokaa on just hyvän kokoinen kun jää tunne että tätä voisi ottaa lisää mutta tietää että Se santsi olisi liikaa.

Vierailija
15/45 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä Siirillä ja Ellalla on ihan samanlainen puhetyyli! Ovatko oikeasti jotain sukua toisilleen?

Vierailija
16/45 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin kaunis, itsevarma, koulutettu ja mielenkiintoisessa työssä, kuten Ella sarjassa, tuskin on ihmissuhteissa täysin epävarma. MIehiä riittäisi jonoksi asti. Summa summarum: sarja ei ole uskottava, mutta viihdyttävä kyllä.

Vierailija
17/45 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosalindan legendaariset kommentit puuttuvat kokonaan, harmi. Nykyäänhän hän ei sano juuri koskaan mitään.

Vierailija
18/45 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kauden itseoikeutettuja sarjan tähtiä olivat lapset. Harmi, jos jäävät tällä toisella kaudella ihan taustailijoiksi vain!

Vierailija
19/45 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelin koko ensimmäisen kauden, miten hyviä näyttelijöitä sarjan lapset olivat. Kuin ammattilaisia. Toivottavasti saamme nähdä heitä enemmän jatkossa.

Luulen, että lopussa Ellasta ja Eerosta tulee pari. Kyllä he ovat vain niiiin toisilleen sopivat ja selvästi molemmilla on tunteita pelissä edelleen, Eerolla enemmän, mutta  Ellan täytyy vain huomata, että Eerohan se oikea olikin. Siitä Tuomo-jutusta en oikein innostu. Toivottavasti se menee mönkään ;-)

Vierailija
20/45 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se Rorooo-jauhanta; karvakengät ja tönköt parkstakit joka ainoalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan