Tykkään painostaa tyttöjä
Minulle painostaminen on "se juttu". Tykkään painostaa tyttöjä ja saan kicksejä kun ne lopulta suostuu asioihin mihin ne ei olisi valmiita. Mutta mitään laitonta en tee, eli naiseni on kaikki 18 vuotta täyttäneitä. Valtaosa ottaa jalat alle kun alan painostamaan, mutta aina löytyy muutama joka joko ymmärtää etten ole täysin vakavissani tai yksinkertaisesti alistuu. Minusta en tee mitään väärin, sillä jotkut alistaa naisia peppuseksissä. Painostaminen on minulle se pieni ekstrajuttu.
Kommentit (13)
Minä tekisin tilannetulkinnan ja kun havaitsisisn tiettyä epäsuhtaa, toimisin esim seuraavasti, jos nyt miniula olisi edes vähän viitseliäisyyttä.
Hymyilisin sen verran, että mies kokisi halua esitellä minua kavereilleen kuin mitäkin näyttelyvälinettä. Kertoisin miehen ystäville, että mies on mielestäni kusipää ja että halusin vain kertoa sen heilellekin, ennenkuin aiheutan pettymyksen tälle miehelle. Kertoisin, että pitäkää hauskaa, kun mies kohta valehtelee heille, mutta oikeasti siis minulla ei ole ollut suhdetta tähän mieheen. Sanoisin miehelle haista paska ja että etsisi itselleen tasoistaan seuraa ym ohjeistusta. Olen siis löytänyt paljon parempaa seuraa itselleni. Pidin miehen lainaaman 500 €.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:29"]Minulle painostaminen on "se juttu".[/quote]
Tälläisistä asioista kannattaa toki tulla av - palstalle kertomaan. Kysymyksessähän ei suinkaan, ei siis suinkaan ole provoilu...
Vastataan nyt ikäänkuin olisit tosissasi. Muista, että joka peliin ryhtyy se pelin kestäköön. Jossakin vaiheessa kohdallesi osuu nainen, joka joko samantien tai myöhemmin suivaantuu tuollaisesta ja ryhtyy vastatoimiin. Riippuen hänen ystäväpiirinsä luonteenlaadusta saatat saada joko julkista häpeää kavereidesi, työkavereidesi, sukulaistesi tai nettituttujesi keskuudessa. Jotkut katsovat oikeudekseen kohdistaa vihansa ääliömäisesti käyttäytyneen omaisuuteen eli esimerkiksi auto voi naarmuutua ohikulkijan avaimista. On myös tapahtunut sellaista, että kaltoin kohdeltu on pyytänyt jotakuta tuttua "opettamaan" painostajaa fyysisemmällä tavalla.
Yleensä metsä lopulta vastaa niinkuin sinne huudetaan ja joskus paljon kovempaakin. Älä tee tilausta joita perseesi ei kestä lunastaa.
Toki teen nykyään selväksi mikä on homman nimi, ja useimmat suostuukin. Minusta vähän sama kun SM-seksi jossa kuitenkin leikisti satutetaan.
Mua kans kerran yks mies painosti. Tosi veemäistä olla miehen kanssa, joka on aina oikeassa ja pieni uhka koko ajan päällä.
Sitten eräänä yönä päätin heittäytyä hurjaan seksiin ja pyysin häntä hakemaan jäätä tai lunta ulkoa. Laittoi se sentään kalsarit ja kengät päälleen ennen ulosmenoa. Vetäisin oven kiinni hänen perässään ja ilmoitin, että jos hän ei häivy, niin soitan poliisit. Niin höveli kuitenkin olin, että heitin vaatteet ja lompakon ikkunasta perään.
Siihen loppui mun kiusaaminen ja painostaminen.
Oletteko nyt vähän herkkiä? Sehän on kaikkein parasta kun nainen on ikäänkuin aina hiukan varuillaan ja menee niinsanotusti lukkoon kun tajuaa tehneensä virheen. Toki voi sotkea tähän pahoinpitelynkin mutta minulle kunnollinen painostaminen on mielekkäämpää.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 23:52"]Oletteko nyt vähän herkkiä? Sehän on kaikkein parasta kun nainen on ikäänkuin aina hiukan varuillaan ja menee niinsanotusti lukkoon kun tajuaa tehneensä virheen. Toki voi sotkea tähän pahoinpitelynkin mutta minulle kunnollinen painostaminen on mielekkäämpää.[/quote]
Se ei taida olla niiden naisten mielestä sitä parasta.
Kuinka sairas ihminen voi olla, että edes provoilee tällaisella?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 00:05"]
Kuinka sairas ihminen voi olla, että edes provoilee tällaisella?
[/quote]
Niinpä. Lopettaakaa kärsimykseni jos mun elämä on niin tyhjää tai sairasta että tuhlaan aikani tuollaiseen.
Ap:n toiminta taitaa mennä ikävästi tasa-arvonlaissa kuvatun seksuaalisen häirinnän alueelle. Toivon, että joku nainen, jota häiriköit nostaisi kanteen sua vastaan, että joudut vastuuseen tekosistasi.
Olen nainen joka kiihottuu painostamisesta ja siihen alistumisesta. Ihan pienestä tytöstä asti olen ollut sellainen. En pidä sadomasoleikeistä ruoskineen ja muine varusteineen vaan sellaisesta henkisestä eli seksiin ja esim. suihinottoon tai peppupanoon painostamisesta. Välineistä tykkään korkeintaan käsiraudoista tai dildosta joskus.
Entinen poikaystäväni painosti vaikka mihin ja ilmeisesti nautti siitä todella. Seksi hänen kanssaan olikin todella kuumaa likaista ja villiä. Kaikesta en oikeasti tykännyt mutta hän ei ihan aina kuunnellut mielipiteitäni. Harmi vain ettei suhde muista syistä johtuen toiminut.
Nykyisellä on hyvät sänkytaidot muuten mutta dominoivuus puuttuu. Sen takia käytän paljon omaa mielikuvitusta itse itseäni yksin tyydyttäessä. Suhde on muuten erinomainen ja ajattelenkin että kaikkea ei vain voi saada.
Nuorempana olisin toivonut löytäväni enemmän miehiä jotka tykkää käyttää minua ja olla hallitsevia ja jopa haluta raiskata minut. Sen sijaan kaikki tapailukumppanit ja yhden illan jutut tuota yhtä eksää lukuunottamatta olivat vaniljaseksityyppejä. Harva tietenkään ekoilla kerralla alkaa fetissejään tuomaan esille mutta kyllä se jotenkin miehestä näkyy että ei ole painostajatyyppiä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 23:52"]Oletteko nyt vähän herkkiä? Sehän on kaikkein parasta kun nainen on ikäänkuin aina hiukan varuillaan ja menee niinsanotusti lukkoon kun tajuaa tehneensä virheen. Toki voi sotkea tähän pahoinpitelynkin mutta minulle kunnollinen painostaminen on mielekkäämpää.[/quote]Henkisesti sairas nainen voi nauttia suhteesta kanssasi. Mitäpä tähän voi muuta todeta.
Ap kiihottaako sinua jos tyttö itkee vai viekö se kiihotuksesi pois?
Entä oletko suhteessa uskollinen vai tekeekö mielesi pettää?
Ap katosi, tule takaisin vastaamaan mun kysymyksiin!