Mitä tarkoittaa ilmoitus 404 - sivua ei löytynyt
Onko tuo jokin banni vai? Voin lukea palstaa tai klikata tykkää- ei tykkää, mutta kirjoittamani kommentti ei ilmesty sivulle, ruutuun tulee vain tuo ja teksti: Etkö löytänyt etsimääsi sivua? Voit yrittää etsiä sivua haun avulla.
Kommentit (27)
Omena mulla onkin, kiitoksia paljon tästä vinkistä jo. Kokeilen onnistunko näin. Tässä välissä vaihdoin selaintakin kokeeksi, mutta sekä Firefox että Chrome tökkää. Chrome vain ilmoittaa eri sanoilla jotenkin " Hups, hakemaasi...."
Onko sitten ongelma palstan päässä, että vastausta ohjaava linkki on jotenkin viallinen.
Onko muilla samaa ongelmaa tällä hetkellä? Jos et voi vastata kirjoittamalla, klikkaa tähän viestiin "tykkää".
Niin´ikään kadonnut Malesian lentoyhtiön kone oli 404. valmistettu kappale kyseistä konetyyppiä.
En tarkoita tuota, että ketju on oikeasti poistettu. Sen koodi näyttää olevan 410, kun mulle herjaa 404. Voin lukea sivua, pääsen avaamaan ketjut, voin klikata tykkäyksiä, jopa kirjoittaa vastausviestiä laatikkoon (joskus sekin on puuttunut), mutta lähettäminen ei onnistu. Jos yritän aloittaa uuden viestin, ruutuun aukeaa heti tuo 404. Edelleenkään ei toimi ja poistin jo kaikki evästeetkin. Kyllä nyt ottaa pattiin.
Miksei ylläpito voi laittaa koskaan mitään infoa, jos tekniikka tökkii ja vikaa ehkä jopa korjataan parhaillaan? Tai selventää vähän vaikka nyt sitten bannausjärjestelmäänsä? Olisiko se liian suurta arvostusta alhaiselle käyttäjäkunnalle? Ap
Minun bannattiin nähtävästi siksi, että ilmoitin asiattomia viestejä täällä. Ilmeisesti törkylinja on se mitä av:lla halutaan suosia.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 10:42"]
12, niinkö? Miten tällainen yhteys asetetaan? Pitääkö hakea jokin ohjelma? Olen aika tumpula itse koneiden kanssa, mutta poika varmaan osaisi laittaa :D
[/quote]
En tiedä kun oman eli Lumian. Asetukset-> internet jakaminen päälle. Tietsikasta verkkoyhteydet ja se lumia näkyy siellä, siitä klikkaa sen käyttöön. Muut saa neuvoa omenan ja androidin..