Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petti jalat alta eilen prismassa:(

Vierailija
25.05.2014 |

Rv 35. Kauheat alaselkä säryt ja kun kävelee tulee Sellanen pistos ja jalka/jalat pettää.. Jos tukea ei saa. Nolona eilen sit lysähin maahan ja kukaan ei auttanut. Piti lihahyllystä pitää kii ja könköillä ylös. Ihme että Yks kumminki kysy et tarviiko Apua?!!?Sitte ku ylös pääsin. Nauroivat vaan ja pällisteli, ihme porukkaa!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahahhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaa

Vierailija
2/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin sut. Sori ku nauroin mut näytit hauskalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun jalat siis pettää!! Jätä ne! Ansaitset parempaa.

Vierailija
4/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa on noin huonosti käyttättyviä ihmisiä?

Vierailija
5/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin pöljiä.

Vierailija
6/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla välilevy joka on puristuksissa. Kävisin lääkärissä koska on myös riski halvaantua.

Vierailija
7/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kyllä kauheita kun eivät auta :O tuolle ilmiölle on joku psykologinen selityskin, siis että isossa ihmisjoukossa hätää kärsivä jätetään yksin. Tsemppiä sinulle loppuraskauteen!

Vierailija
8/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:41"]Mä näin sut. Sori ku nauroin mut näytit hauskalta

[/quote]

Mikset mennyt auttamaan, idiootti? Muista tämä ensi kerralla kun itse olet autettavana eikä kukaan välitä.

Vierailija
9/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks pakko kysyä, oletko ylipainoinen? Jos ihmiset eivät nähneet että olet raskaana? Tiedän että silti törkeää, kyllä kaikkia pitäisi auttaa. Tuntuu vaan että raskaana olevat ovat jotenkin "pyhiä", että kyllä selvästi raskaana olevaa autettaisiin. Ja ehkä ylipainoista ei lähdetä niin helposti auttamaan koska ajatellaan ettei voimat riitä.. Kivittäkää alapeukuilla, ansaitsen sen kun toin rumat ajatukset julki.

Vierailija
10/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:41"]Mä näin sut. Sori ku nauroin mut näytit hauskalta

[/quote]

Mikset mennyt auttamaan, idiootti? Muista tämä ensi kerralla kun itse olet autettavana eikä kukaan välitä.

[/quote]

En ole idiootti mutta sitä meni joku tyyppi kyllä auttamaan. Luulin että se oli humalassa oleva lihava nainen, siltä se näytti

Vierailija
11/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:41"]Mä näin sut. Sori ku nauroin mut näytit hauskalta

[/quote]

[/quote]

En auta ikinä ketään jos muitakin ihmisiä on paikalla. Jos olen ainut paikalla niin autan, mutta senkin teen siksi koska laki velvoittaa en siksi, että kiinnostaisi auttaa.

Vierailija
12/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se mummeli kysyi tarvitaanko apua. Kysyisin kyllä varmaan itekin.

Teineiltä en kysyis tartteeko apuu, koska sehän olis teinin mielestä omg v*tun noloo muutenkin rönytä ;)

Vierailija
13/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kauheita ihmisiä (kaupassa+av-palstalla).

Nykyään on kumma että ei enään auteta, katotaan vaan ja näköjään nauretaan päälle.

Ennen vanhaan JOKA MIES läheltä ja kaukaa olisi tullut hätiin, paloitellut ja kysynyt että oletko kunnossa.

Ja vielä raskaana olevalle naiselle tehdään näin. Luulivat varmaan sun olevan humalassa, valitettavasti. Tai muuten ilkeitä. Kuten moni kommentoijakin täällä, paha olla.

Vierailija
14/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:44"]

[/quote]

[/quote]

En auta ikinä ketään jos muitakin ihmisiä on paikalla. Jos olen ainut paikalla niin autan, mutta senkin teen siksi koska laki velvoittaa en siksi, että kiinnostaisi auttaa.

[/quote]

Juu ja tuo en sitten ollu minä. Joku harhainen leikkii taas muuta.

Vierailija
15/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:44"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi et välitä kanssaihmisistäsi? Todella masentava asenne. No, muistahan sinäkin asenteesi silloin kun olet itse avun tarpeessa. Oikeastaan voisit hätistellä auttajia pois, se olisi ihan kohtuullista. Koska sinähän pärjäät itse.

Vierailija
16/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:52"]No on kauheita ihmisiä (kaupassa+av-palstalla).

Nykyään on kumma että ei enään auteta, katotaan vaan ja näköjään nauretaan päälle.

Ennen vanhaan JOKA MIES läheltä ja kaukaa olisi tullut hätiin, paloitellut ja kysynyt että oletko kunnossa.

Ja vielä raskaana olevalle naiselle tehdään näin. Luulivat varmaan sun olevan humalassa, valitettavasti. Tai muuten ilkeitä. Kuten moni kommentoijakin täällä, paha olla.

[/quote]

Mistä vetoa niin et menisi itsekään auttamaan kun olisit nähnyt miltä se tyyppi näytti

Vierailija
17/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevalainen jäsenkorjaaja laittaa SI-nivelesi paikoilleen,suosittelen. T. Samasta ongelmasta raskausaikana kärsinyt ja avun saanut

Ihmiset ovat nykyään niin itsekkäitä, ettei toisia tarvitse auttaa. :-(

Vierailija
18/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. :( ei ole enää hirveästi kohteliaita ihmisiä.

Vierailija
19/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/33 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ylipainoinen. Todellakaan. Lähtö paino oli 50kg ja nyt 65kg :D ja 164cm.. Eli en mielestäni.. Olisin tarvinu apua,mut rupea vituttaan niin en edes vihtiny kysyä apua ite. Ja ikäki on 27v ,normli ihminen..tuo alaselkä vaan vihottelee ja tosiaan ei juuri pysty käveleen

tukivyö ei auta mitään.