Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Biotiini tuotteiden käyttäjät, Hox!

Vierailija
04.04.2014 |

Kuinka nopeasti on odotettavissa näkyvää muutosta? Itse olen nyt käyttänyt Piimax C+ Biotiinia pari viikkoa ja aloin miettimään, pitääköhän tuotetta syödä useampi purkki, ennen kuin tuloksia näkyy, sillä purkin sivussa ei mainita asiasta mitään?

Niin ja muitakin kommentteja kuulisin erilaisista biotiinituotteista ja muiden kokemuksista :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut nuo kaikki biotiinituotteet (no ainakin 13 erilaista) ja Biotin Strong on oikeasti ainoa joka toimii. Sain vahvemmat hiukset juuresta, tasaisemman hehkuvan ihon ja vähemmän liuskottuvat ja paremmin kestävät kynnet alle kahdessa viikossa.

Vierailija
2/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön biotin strong-tabletteja ja pari viikkoa meni,että uutta tukkaa rupesi tulemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt Biotiinilisää kaksi vuotta, ei näy missään. Kynnet ehkä vähän paksummat.

Biotiini Strong -valmiste.

Vierailija
4/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotiini Strong ja muutama viikko menee että tulokset näkyy :) Syön yleensä kaksi pakettia eli olisko 10levyä putkeen ja pidän muutaman kuun tauon ennenkuin taas toistan.

Vierailija
5/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa sana hox?

Vierailija
6/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoivat kasvaa kun rupesin käyttään skin gainia,jonka vaihdoin sitten siihen kapseli kollageeniin- purelogicoliin. Myös kynnet ovat ihan erilaiset, eivät ole liuskoittuneet sen jälkeen. Kallista,mutta kannattaa.

Vierailija
7/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotiini strong on vahvin biotiinia sisältävä lääke (?) jota kaupasta olen löytänyt. Eikä hinnalla ole pilattu, se toimii!

Vierailija
8/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 09:20"]Oon käyttänyt Biotiinilisää kaksi vuotta, ei näy missään. Kynnet ehkä vähän paksummat.

Biotiini Strong -valmiste.

[/quote] Miksi sitten käytät, jos ei missään näy? :D

Vierailija
9/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa viikossa alkoi hiuksissa näkyä, kun söin juuri tuota piimaxia. Kynsissä en huomannut mitään muutosta, kun ne on vahvat muutenkin. Pitäisi taas aloittaa tuo. Hiukset oli tosi hyvät sen ansiosta.

Vierailija
10/11 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain hömppäpalstoilla käyttävät eläimille tarkoitettua (kyllä, luitte oikein) valmistetta. Ja tosiaan, mitä ihmettä tarkoittaa "hox"?

Vierailija
11/11 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotiini strongia kaksi viikkoa takana ja tuntuu pienet uusien hiuksien alut ympäri päätä. Sekä kynnet vahvistuneet/kasvaneet uskomattomasti. Kokeilun arvoinen biotiini strong hair&nail.