Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, jota olet seksissä kokeillut, mutta et tykännyt

Vierailija
27.11.2020 |

Jäi siis yhteen kertaan

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen vaimon paneminen mikä muuttuikin kolmen kimpaksi. Lähdin pariskunnan mukaan panemaan vaimoa, jos mies vain katsoo vierestä. Panin naista takaapäin miehen nojaillessa kyynärpäähän kasvot ihan vaimonsa perseen vieressä. Sitten nainen sanoi, että pane mua perseeseen, mikä sopi minulle oikein hyvin. Nainen vaistosi, että kohta multa lähtee lasti, ja samalla vetäytyi. Kun laukeamispisteessä oleva paskasta ruskea mulkkuni heilui pystyssä, mies nappasi sen suuhunsa varmaan kurkkuun asti. En pystynyt estämään orgasmiani, ja laukesin miehen suuhun. Se oli ällöä jo senkin takia, että joku otti paskaisen mulkkuni palleja myöten suuhunsa, ja se joku oli toinen mies.

Jos kolmen kimppaan vielä lähden, niin se on sitten kahden naisen kanssa, ja ilman perseeseen panemista.

Vierailija
42/60 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Seksi ja suuseksi naisen kanssa....päätettiin ystäväni kanssa kokeilla salaa saunan jälkeen, kun asiasta on niin paljon kirjoiteltu ja koko ajan aihe esillä. Lauettiin kyllä molemmat, mutta sen jälkeinen morkkis oli aivan kamala. Tuntui että petin kaikkia, miestäni, ystäväni miestä ja itseäni. Orgasmin hetkellä oli kuitenkin taivaallisen kivaa. Tuskin enää koskaan.

Eli siis tykkäsit kuitenkin? Ja miten niin TUNTUI, että petät? Sinähän petit häntä, yhtä lailla seksi saman sukupuolen kanssa on pettämistä. Ihan syystä tunnet huonoa omatuntoa siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Seksi ja suuseksi naisen kanssa....päätettiin ystäväni kanssa kokeilla salaa saunan jälkeen, kun asiasta on niin paljon kirjoiteltu ja koko ajan aihe esillä. Lauettiin kyllä molemmat, mutta sen jälkeinen morkkis oli aivan kamala. Tuntui että petin kaikkia, miestäni, ystäväni miestä ja itseäni. Orgasmin hetkellä oli kuitenkin taivaallisen kivaa. Tuskin enää koskaan.

Eli siis tykkäsit kuitenkin? Ja miten niin TUNTUI, että petät? Sinähän petit häntä, yhtä lailla seksi saman sukupuolen kanssa on pettämistä. Ihan syystä tunnet huonoa omatuntoa siitä. 

Ei todellakaan ole pienet lesboilut samanlaista pettämistä kuin toisen miehen kanssa seksi. Tuohon on söpöä ja suuri osa miehistä on sitä mieltä että ihan ok.

Liittyy kiinteästi biologiaan ja siihen, että nainen ei voi tehdä toista raskaaksi. Nainen ei siis ole miehelle uhka siinä mielessä kuin toinen mies. Päinvastoin naisen kiinnostus naisiin voi tuoda miehillekin lisää mahdollisuuksia seksiin ja siittämiseen. 

Vierailija
44/60 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole pienet lesboilut samanlaista pettämistä kuin toisen miehen kanssa seksi. Tuohon on söpöä ja suuri osa miehistä on sitä mieltä että ihan ok.

Liittyy kiinteästi biologiaan ja siihen, että nainen ei voi tehdä toista raskaaksi. Nainen ei siis ole miehelle uhka siinä mielessä kuin toinen mies. Päinvastoin naisen kiinnostus naisiin voi tuoda miehillekin lisää mahdollisuuksia seksiin ja siittämiseen. 

Aika paksu väite on ettei suurin osa miehistä pidä puolison lesboseksiä pettämisenä.

Vierailija
45/60 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

hm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paksu väite on ettei suurin osa miehistä pidä puolison lesboseksiä pettämisenä.

Kirjoitin suuri, en suurin osa. Mikä sitten on suuri osa on määrittelykysymys. 

Vierailija
46/60 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertariitti kirjoitti:

Mieheni pissasi peräsuoleeni anaaliseksin jälkeen.

Oli siis lauennut jo ja minä en vielä ollut tullut niin kiihkossani suostuin kokeiluun. Siitä sitten siirryttiin kylppäriin jossa minä olin ylösalaisin lattialla niskani päällä ja peppu kohti kattoa. Käsillä levitin pakaroita ja mies ryönsi puolivelton mulkkunsa peppuuni ja alkoi pissata.

Ja sitä pissaa tuli sitten niin paljon. Aluksi tuntui kiihottavalta mutta kohta alkoi tuntua jo ikävä paineen tuntu ja kun mies veti kullinsa pois pissattuaan, ryöpsähti pepustani pissan ja kakan suihku suoraan minun rinnoille ja kasvoille.

Jäi viimeiseksi kerraksi tuo kokeilu.

Millaisessa asennossa ole onnistunut saamaan omasta pepustasi pissat ja kakat omille rinnoillesi ja naamallesi?

Vierailija
47/60 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

hm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimoni pettäisi minua sängyssä toisen miehen kanssa, todennäköisesti siitä seuraisi ero. Jos vaimoni olisi sängyssä toisen naisen kanssa, niin en pitäisi sitä pettämisenä. Jos tämän seurauksena vaimoni huomaisi olevansa enemmän lesbo kuin hetero, ja sen takia haluaisi erota minusta, niin se olisi tietysti ikavaä asia minun kannalta, mutta hänen kannaltaan täysin luonnollinen asia johtuen hänen suuntautumisestaan.

Vierailija
48/60 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kertariitti kirjoitti:

Mieheni pissasi peräsuoleeni anaaliseksin jälkeen.

Oli siis lauennut jo ja minä en vielä ollut tullut niin kiihkossani suostuin kokeiluun. Siitä sitten siirryttiin kylppäriin jossa minä olin ylösalaisin lattialla niskani päällä ja peppu kohti kattoa. Käsillä levitin pakaroita ja mies ryönsi puolivelton mulkkunsa peppuuni ja alkoi pissata.

Ja sitä pissaa tuli sitten niin paljon. Aluksi tuntui kiihottavalta mutta kohta alkoi tuntua jo ikävä paineen tuntu ja kun mies veti kullinsa pois pissattuaan, ryöpsähti pepustani pissan ja kakan suihku suoraan minun rinnoille ja kasvoille.

Jäi viimeiseksi kerraksi tuo kokeilu.

Millaisessa asennossa ole onnistunut saamaan omasta pepustasi pissat ja kakat omille rinnoillesi ja naamallesi?

Luitko kommentin? Siinähän sanotaan että kirjoittaja oli niskallaan pylly pystyssä eli ns. piledriver-asennossa.

Vierailija
49/60 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hm kirjoitti:

M42 kirjoitti:

hm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin suuri, en suurin osa. Mikä sitten on suuri osa on määrittelykysymys. 

Pahoittelut, luin väärin. Minä luulen että valtaosalle pettämistä on kaikki vehtaaminen muiden kanssa sukupuolesta riippumatta. Itse en ainakaan tekisi eroa sille ja yhtälailla fyysistä pettämistä, esimerkiksi pelkkää seksin harrastamista, pahempaa olisi henkinen pettäminen. Parisuhteessa kun on niin paljon muutakin kuin pelkkää seksiä ja tärkeimpien asioiden jakaminen jonkun muun kuin minun kanssani loukkaisi minua paljon enemmän kuin paneskelu ilman tunteita. Toki tämä on henkilökohtainen asia ja jos pari on vaikka sopinut että samansukupuolisten kanssa saa harrastaa seksiä biseksuaalisuustarpeiden täyttämiseksi tai että suhde on seksin osalta avoin, niin ihan vapaasti. Itse en kuitenkaan haluaisi tällaiseen ikinä ryhtyä ja epäilen aika harvan sellaista tekevän muutenkaan.

Vierailija
50/60 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S/M seksi. Hullu menin Tindernaisen luokse, joka sanoi antavansa elämäni kyydin.  Näin kävi. Tosin panohalut katosi jo siihen, kun sitoi minut käsiraudoilla vatsalleen ja  alkoi piiskata niin, että alkoi verta valua lakanoille. Sitten iski jonkun järkyttävän kokoisen anustapin persereikääni niin että kiljaisin kivusta.

Taju alkoi jo olla kankaalla, kun hän sitten käänsi minut ja kiinnitti toisin päin sänkyyn.  Alkoi suihn otto, ja jollain kumman keinolla sai kaluni kovaksi. Sitten puraisi niin kovaa, että varmaan olin hetken tajuton. HPalasin tajuihin, kun jotain lämmintä tuli kasvoille. Hän oli kyykkyasennossa päälläni ja k usi suoraan kasvoilleni samalla un paskoi. rinnan päälle. Siinä vaiheessa heräsin, join aamukahvit ja lähdin kouluun.

Vierailija
51/60 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi ehtottomasti.

Vierailija
52/60 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin poikaystävän kanssa bailattu useita päiviä ihan sekaisin. Herättiin jonkun kämpältä ja alkoi tekemään mieli. Kaivoin sen kalun ulos nahkapöksyistä ja otin sen suuhuni. Yrjö lensi saman tien. Ei ollut sitten pessyt sitä varmaan kertaakaan sen bailausputken aikana vaan antanut muhia nahkapöksyissä... Hyi kamala se maku ja haju!

Nykyään kyllä otan mielelläni suihin mieheltäni mutta olen edelleen jotenkin varovainen jos se ei olekaan ihan puhdas...

Vierailija
53/60 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi saunassa. Happi loppui eikä muutenkaan jaksanut oikein tehdä mitään. Joskus on tullut kokeiltua parikin kertaa neuloja nänneihin, esinahkaan ja kivespusseihin. En muista tuntuiko hyvältä vai pahalta mutta se sitten jäi kuitenkin.

Vierailija
54/60 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperman nieleminen.

Vierailija
55/60 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen ja hellä silmiintuijotteluseksi.

Vierailija
56/60 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin vaimoni kaveria vaimon yllyttämänä ja katsellessa humalapäissäni. Enpä olisi arvannut mikä mekkala siitä seuraavana päivänä seurasi. huhhuh.

Vierailija
57/60 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomana seksiin pakottautuminen. Tulee ihan helvetin kuvottava oli.

Vierailija
58/60 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romanttinen ja hellä silmiintuijotteluseksi.

Hyh. Tylsyys oikein huokuu tänne asti.

Vierailija
59/60 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kesällä mieheni kaverin panna salaa. Hyvältä tuntui ja kiihottavaa oli, mutta aamulla ihan kamala morkkis....siihen jäi mun osalta. Ehkä.

Vierailija
60/60 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolin pillua ja syleksin karvoja, oli viimeinen kerta.