Suomalaiset ahneus menee oman terveyden edelle tänään kaupassa sai oiken töniä itselle tilaa
Kommentit (19)
Menit itse ryysikseen ja nyt valitat, että muutkin menivät? Kuka tässä nyt on itsekäs?
Onneks käyn tänään vain hakemassa polkupyörän huollosta enkä käy kaupassa lampaiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä ei ilmeisesti tajua kuinka vakavasta taudista tuossa on kyse. Siltä ainakin tuntuu.
Osa ihmisistä tilaa miljardilla liikennemerkkiä ja koronakoirat jää hyväntekeväisyyden varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä ei ilmeisesti tajua kuinka vakavasta taudista tuossa on kyse. Siltä ainakin tuntuu.
Osa ihmisistä tilaa miljardilla liikennemerkkiä ja koronakoirat jää hyväntekeväisyyden varaan.
Liikennemerkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Onneks käyn tänään vain hakemassa polkupyörän huollosta enkä käy kaupassa lampaiden kanssa.
Hyvä, ei kauppaan saisi lampaita viedäkään.
Vierailija kirjoitti:
Voi pientä kun ahistaa
Sehän on todella viisasta lähteä levittämään ja/tai hankkimaan itselleen koronavirusta jonkun -5% hintamuutoksen perässä, joka on naamioitu mukamas -35% alennukseksi tavarasta, jota et oikeasti edes tarvinnut, tai ehkä edes peräti halunnut!
Keskimääräinen älykkyysosamäärä hipoo pilviä selvästikin tällaista toimintaa harjoittavilla yksilöillä :DDD
Tarvitseekohan turvavälejä noudattaa, jos ei meinaa pärskiä?
Mulla ei ole maskia ja köhin jonossa tahallaan oikein äänekkäästi
Vierailija kirjoitti:
Menit itse ryysikseen ja nyt valitat, että muutkin menivät? Kuka tässä nyt on itsekäs?
Aloitus on ilmiselvä provo, tahallaan jätetty tuollainen koukku että saatte alkaa nälvimään aloittajalle :D
Tänään oli kyllä ylläriruuhka kaupassa. Normaalisti keskellä päivää saa käydä aika rauhassa, nyt noita mummoja ja pappoja ja muita norkoilijoita tuntui olevan joka puolella pyörimässä tiellä. Tää oli siis ruokakauppa eikä lähellä ole mitään "black friday" tarjouskauppaa.
Tirsk, mitäs tarjouksia sinä olit sieltä hakemassa niiden monien muiden mukana?
Kyllä näinä aikoina oon tyytyväinen, että tilaan kaiken verkkokaupoista - ei tarvi ryysiä mihinkään, vaan voi kotisohvalla valita haluamansa ja odotella paketin saapumista ovelle (valitsen aina kotiinkuljetuksen)
Miehen piti käydä yhdessä liikkeessä, parkkipaikka oli jo tukossa. Kääntyi sit vaan ympäri ja ajoi kotiin, onneksi.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/02179ec4-e87e-44d1-8111-ea764e28…
Helsinkiläiset seiska julkut käy vähän lapissa 😷
kokeile esim.päästää mojova, ja katso hyvässä lykyssä ns.turvallisuusväli syntyy ilman maskiakin.