Seksi ympärileikkaamaTTOMAN miehen kanssa?
Millaista se on? Minun elämässä on ollut vain 2 miestä ja molemmat leikeltyjä..
Esimerkiksi suihinotto. Onko siinä koko peniksen päällä joku nahka? Kääritäänkö se ihan tyveen asti alas, vai vaan pois terskan päältä? Kuuluuko sitä nahkaa liikutella terskan yli ja alas suulla? :D
En oikeasti tiedä
Kommentit (25)
Siis tarkoitin että toinen suomalainen :)
Ap
Kun sun kieli on mun perseessä, niin molemmilla on kieli perseessä. Mulla on suhteellisesti paremipi olo. ;)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 05:31"]
KVG =) Et sitten parempaa keksiny näin aamusella. Suomessahan on 99,9% miehistä leikattuja. LOL.
[/quote]
...what? Tarkoitat varmaan, että Suomessa 99,9 % on leikkaamattomia. :D
(Juutalaiset ja muslimit leikkaavat uskonnon takia, jenkit jonkin omituisen perinteen vuoksi - taisi liittyä siihen uskomukseen, että poikalapsi ei opi runkkaamaan jos esari on poistettu... Aikoinaan kun ajateltiin että masturbaatio sokeuttaa, tekee hulluksi, mädättää selkärangan ja vie ennenaikaiseen hautaan.)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:41"]
Mikä teitä vaivaa? :D Toinen mies oli ulkomaalainen, siksi leikattu ja toinen ulkomaalainen.
Eli miksi noin paljon haukkuja ja alapeukkuja mulle?
Eli siis en vieläkään ole saanut vastausta kysymykseeni
KUN MUNA ON SUUSSA, KUULUUKO SUIHIN OTTAA NIIN ETTÄ LIIKUTTAA SITÄ ESINAHKAA TERSKAN YLI EDESTAKAISIN? VAI KUULUUKO SE OLLA SIELLÄ TERSKAN ALAPUOLELLA KOKOAJAN?
ap
[/quote]
Esinahka pitää olla pois terskan päältä, kun imetään. Samalla, kun imet niin vatkaa kädellä esinahkaa sen minkä kerkiät. Kyllä tekee hyvää ja saa miehen örisemään nautinnosta. Toisella kädellä voi vielä rusistella palleja ja eturauhasen kohtaa pallien takana. Näillä eväillä sulla on kohta mällit suussa.
Mikä teitä vaivaa? :D Toinen mies oli ulkomaalainen, siksi leikattu ja toinen ulkomaalainen.
Eli miksi noin paljon haukkuja ja alapeukkuja mulle?
Eli siis en vieläkään ole saanut vastausta kysymykseeni
KUN MUNA ON SUUSSA, KUULUUKO SUIHIN OTTAA NIIN ETTÄ LIIKUTTAA SITÄ ESINAHKAA TERSKAN YLI EDESTAKAISIN? VAI KUULUUKO SE OLLA SIELLÄ TERSKAN ALAPUOLELLA KOKOAJAN?
ap