Siis kuka idiootti tilaa joulupukkeja (ei omaan talouteen kuuluva henkilö) jouluaatoksi tässä tilanteessa?
Kuka haluaa kotiinsa pukin, joka kiertää talosta taloon? Eikö tämän voisi kieltää tänä vuonna? Kuvitteleeko joku, ettei joulupukki voi levittää koronaa? Aattona ehtii käydä hyvin monessa taloudessa ja pahimmillaan levittää tautia useampaan talouteen.
En usko hetkeäkään mihinkään maskeihin, turvaväleihin ja käsideseihin, kun on kyse lapsista ja joulusta. Halutaan kuva pukin kanssa. Meeppäs nyt pukin syliin. No otetaa sellainen kuva, että pukki jakaa lahjat Mirvalle ja Pekalle. Joo ei meillä turvavälejä näin oman perheen kesken, tule pukki yhteiskuvaan vaan!
Kommentit (21)
Voi Jeesus lopeta hysteria ja anna lapsille Joulu!!!! Kohta alkaa olla mielenterveys ongelmia jokaisella tämän huijauksen takia ja siitä ei hyvää seuraa, esimerkkejä eristyksiin jääneistä nuorista löytyy 2000 luvulta, miettikääpä sitä
Minä tilaan! Äo:ni on 142 (testattu) joten sinun pitää olla sitten todella älykäs jotta voit kutsua minua idiootiksi.
Aina löytyy joku idiootti joka yrittää tilata kotiin mutta toivottavasti kaikki pukkina olijat ovat fiksumpia eivätkä mene sisälle taloihin eli joko vain pihalle ja lapset katsovat sisällä tai puhelimella soittaen vaikka videopuhelun.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni pukki käy nyt vaan pihassa heiluttelemassa ja lapset saa katsella häntä ikkunasta. Sitten on pukkeja, jotka soittaa puhelimella terveiset.
Mä tonttuilen "ikkunan takana" ja takapihoilla kolistellen :) Meidän omakotialueen omakotiyhdistys maksaa mulle 150 e, että kiertelen kurkkimassa (ennalta merkittyjen) talojen ikkunoista vilkuttelemassa lapsille. Parin tunnin homma :)
Vierailija kirjoitti:
Aina löytyy joku idiootti joka yrittää tilata kotiin mutta toivottavasti kaikki pukkina olijat ovat fiksumpia eivätkä mene sisälle taloihin eli joko vain pihalle ja lapset katsovat sisällä tai puhelimella soittaen vaikka videopuhelun.
Video puhelu sitä ja some tätä, eiköhän oteta ihmisiltä puhelimet ja netit pois ja mennä kellariin piiloon
Vierailija kirjoitti:
Minä tilaan! Äo:ni on 142 (testattu) joten sinun pitää olla sitten todella älykäs jotta voit kutsua minua idiootiksi.
No tuo kertoo vain sen että Äo:lla ei ole mitään tekemistä ainakaan sinun tapauksessasi älykkyyden kanssa. Idiootti olet ja idioottina pysyt jos yrität tilata kotiin joulupukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni pukki käy nyt vaan pihassa heiluttelemassa ja lapset saa katsella häntä ikkunasta. Sitten on pukkeja, jotka soittaa puhelimella terveiset.
Mä tonttuilen "ikkunan takana" ja takapihoilla kolistellen :) Meidän omakotialueen omakotiyhdistys maksaa mulle 150 e, että kiertelen kurkkimassa (ennalta merkittyjen) talojen ikkunoista vilkuttelemassa lapsille. Parin tunnin homma :)
Älä sitten erehdy ikkunoista, ettet päädy putkaan yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo kertoo vain sen että Äo:lla ei ole mitään tekemistä ainakaan sinun tapauksessasi älykkyyden kanssa. Idiootti olet ja idioottina pysyt jos yrität tilata kotiin joulupukin.
Todellakin aion! Iloista joulua!
Ps. Sama joulupukki kiertää monessa kodissa! Älä tukehdu raivoosi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Video puhelu sitä ja some tätä, eiköhän oteta ihmisiltä puhelimet ja netit pois ja mennä kellariin piiloon
No ei niitä nyt pois oteta koska niiden avulla pidetään yhteyttä ihmisiin. Ne ketkä eivät noudata suosituksia voisi lukita sinne kellareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei niitä nyt pois oteta koska niiden avulla pidetään yhteyttä ihmisiin. Ne ketkä eivät noudata suosituksia voisi lukita sinne kellareihin.
En minä ainakaan noudata ja pukki tulee, sanokaa vaikka psykopaatiksi jos haluatte, semmoseksi se korona teettää kuolee kuka kuolee
Vierailija kirjoitti:
Voi Jeesus lopeta hysteria ja anna lapsille Joulu!!!! Kohta alkaa olla mielenterveys ongelmia jokaisella tämän huijauksen takia ja siitä ei hyvää seuraa, esimerkkejä eristyksiin jääneistä nuorista löytyy 2000 luvulta, miettikääpä sitä
Anna lapsille joulu, eli älä kiellä mitään? Anna riehua normaalisti, koska omat kullannuput ovat immuuneja koronalle? Lähdetäänpäs lapset vielä ravintolaan syömään - täti ja setä hakevat teidät hoitoon ja me jäädään isin kanssa vielä vähän drinksuille.
HALOO! Ota vastuuta, ole aikuinen. Toimi, kuten pyydetään nyt toimimaan. Älä tilaa joulupukkia kotiin.
Me tilattiin.
Senkus panikoitte. Tällä alueella ei ole kesän jälkeen todettu yhtään tartuntaa.
Minä tulen olemaan joulupukkina vaikka olisi korona, mutta en sano siitä mitään. Sairaus ei onneksi näy parran takaa. Muut jos sairastuu niin ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin aion! Iloista joulua!
Ps. Sama joulupukki kiertää monessa kodissa! Älä tukehdu raivoosi :)
Ikävää tuottaa pettymys mutta en raivoa. Miksi raivoaisin? :) Lapsia käy vähän sääliksi jos vanhemmat eivät ole sieltä fiksuimmasta päästä.
Se pukkikin on sitten yhtä idiootti kuin sinä ja kaikki ne muutkin ihmiset ketkä kutsuvat hänet kotiinsa.
Nyt jätän tämän keskustelun eli en ole enään lukemassa joten turha vastata mulle mutta olet varmasti niin idiootti että kuitenkin vastaat. Hyväksy vain se fakta että olet idiootti :) iloista joulua kaikille ei idiooteille :)
Jos se pukki ei koske lapsiin eikä lahjoihin, käyttää käsidesiä jo ennen kuin avaa oven, pysyy meistä 2 m päässä eikä tule kuvaan mukaan, niin miten ihmeessä se tuo tullessaan koronan? Koska jos tuolla tavalla korona kulkee talosta taloon, niin postinjakajat pitää välittömästi laittaa karanteeniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ihmiset ovat tänään ja muinakin joulunalusviikonloppuina kauppakeskuksissa sankoin joukoin, mikset määy siitä? Älytöntä touhoa vouhkata jostain he lvetin pukista kun puolet kansasta on jo heittänyt pyyhkeen kehään koko koronan suhteen.
Täällä tuntuu olevan aika vastuutonta porukkaa. Mulle yks hailee jos joku omaa tyhmyyttään koronan saa kunhan muistaa pysyä sitten kotona eikä pyydä sairaalalta apua ja mene sinne hoitopaikkoja viemään.
Pukkihomma on niin helppoa rahaa, menee moraalin edelle.
Miksi naapurin Pentti ei voisi käydä aattona kun se muinakin päivinä?