Rakastatko Jeesusta Kristusta?
Rakastatko? Tiesitkö, että Jeesus rakastaa sinua.
Kommentit (35)
Tää on provo. Eihän nyt kukaan tällaisia täällä kysele, oikeesti. Ainakaan oikea uskovainen.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 08:04"]Tää on provo. Eihän nyt kukaan tällaisia täällä kysele, oikeesti. Ainakaan oikea uskovainen.
[/quote]
Ei vittu. Se näyttää olevan ihan sama mitä tänne kirjoittaa niin nä "provoilijat" aloittaa joka vitun ketjussa. Ehkä toi provon palvominen onkin jollain tasolla verrattavissa uskontoihin?
Jesse ei ole mun makuun mut herra Belsebuub Vihtahousu kyllä saa sukkahousut huuruun.
Oikeestiko te uskikset fantasioitte tän mielikuvitusolennon rakkaudesta?
En. Ei ole muutekaan tapana rakastaa mielikuvitusolentoja.
En. Rakastan lapsiani, miestäni, ystäviäni, vanhempiani, appivanhempiani, sukulaisia. Rakastan elämää. Rakastan jopa tätä maapalloa jolla asun ja toivoisin ihmistenkin tekevän enemmän niin.
Jatkan en-listaa. Kuten Nemi joskus aikanaan vastasi kysyttäessä, etkö halua taivaaseen: Kummassa luulet olevan paremmat mahdollisuudet kuunnella Black Sabbathia? :)
Rakastan todellakin. Olen ollut lapsen uskossa koko elämäni, mutta sain ilmaisen Uuden testamentin kauppaostoksilla ollessani, otin kaksikin. Tyttäreni halusi toisen:)
Olen rukoillut hädässä ja aina jotenkin on tullut yllättäviä hyviä asioita elämääni. Olen Jeesuksen oma ja tulen olemaan aina!
Kannattaa kuunnella Radio Deitä ja katsoa tv7-ohjelmia. Itse en kuulu mihinkään muuhun kuin ev.lut. seurakuntaan.
En, en petä miestäni rakastamalla muita miehiä.. Jotain rajaa!!!!
Jeesuksen hepreankielinen (alkuperäinen) nimi on muuten Yahushua. Tiesittekö?
Jeesus Kristus: Yahushua ha Mashiach
Rakastan vaimoa ja lapsiani.
-Mies 28v-
Rakastan, mutta kaikkien mielestä raamattu ei salli sitä, koska mies saa rakastaa vain naista.
-Mies 27v
Yritin rakastaa mutta en saanut tunteilleni vastakaikua.
Voi jestas mitä skeidaa! Saako tyypit oikeesti mielen rauhan kun kuvittelevat et joku mielikuvitusolento rakastaa niitä ja pääsää taivaaseen. Heikkojen ihmisten hössötyksiä. Mut ihan rauhassa vain..
Miksi te eniten hurahtaneet muuten taivutatte sen JeesuSTA Kristusta? Tai käytätte muutenkin tuota ikivanhaa raamattuslangia ja fraaseja.. Itse taivuttaisin Jeesus Kristusta. Vrt. Roopea Ankkaa, BB:tä Nikoa, Höyryä Häyristä, Maunoa Koivistoa.