Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastatko Jeesusta Kristusta?

Vierailija
04.04.2014 |

Rakastatko? Tiesitkö, että Jeesus rakastaa sinua.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa kyllä vähän.

Vierailija
2/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN.

Tosin ihailen skitsofreenikkomiestä, josta tuli tarujen Jeesus-niminen henkilö. Tiesittekö muuten, että tarina Jeesuksesta kävelemässä vetten päällä on vääristynyt. Alunperin jeesus oli kävellyt vedenrajassa niin, että se oli näyttänyt kuin kävelisi vetten päällä... Googlatkaa. Muutkin yliluonnollisuudet selittynevät luonnollisilla selityksillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jeesus asuu sydämessäni.

Vierailija
4/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus haluaa, että teet parannuksen ja alat elää Hänelle. Älä erehdy luulemaan, että tämä näkyvä maailma on se varsinainen Elämä. Todellinen Elämä on salattu niin kauan kunnes Jumala sen sinulle paljastaa. Hän näyttää sinulle Totuuden. Etsi Jumalaa ja Hän ilmestyy.

Vierailija
5/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon rukoillu Jeesusta, mutta se ei vastaa mulle. Olenko liian syntinen?

Vierailija
6/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta joulupukkiakaan. Rakastan miestäni ja lastani. En ole ateisti.

Vierailija
7/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 01:39"]

[/quote]

Jeesus vastaa sinulle Raamatun sanassa. Kun tunnustat syntisi, Jeesus haluaa pestä syntisi verellään. Syntisiä Jeesus on tullut etsimään. Meistä kukaan ei ole synnitön. Hakeudu kristillisen seurakunnan yhteyteen.

-ohis, ei ap

Vierailija
8/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 01:26"]

EN.

Tosin ihailen skitsofreenikkomiestä, josta tuli tarujen Jeesus-niminen henkilö. Tiesittekö muuten, että tarina Jeesuksesta kävelemässä vetten päällä on vääristynyt. Alunperin jeesus oli kävellyt vedenrajassa niin, että se oli näyttänyt kuin kävelisi vetten päällä... Googlatkaa. Muutkin yliluonnollisuudet selittynevät luonnollisilla selityksillä.

[/quote]he olivat kaukana merella

Vierailija
9/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 01:16"]

[/quote]

Näin on. Tiesitkö että sua taas tarkkaillaan rajan takaa? Sinne joudut, vähän kuumempaan paikaan, kun levittelet täällä satujasi.

Tiesitkö että maailmassa elää miljardeja ihmisä köyhyydessä sen takia, että me länsimaat ryöstämme resurssit? Jeesus siis haluaa, että me poljemme muut allemme, ja Stora Enso käyttää lapsiorjia Pakistanissa. Ei, ei se Jeesus rakasta, kun sitä ei ole olemassa. Huumeriippuvaisiakin vain testataan, jeesh juuh. Potaskaa.

Vierailija
10/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 01:16"]Rakastatko? Tiesitkö, että Jeesus rakastaa sinua.

[/quote]

Voisin rakastaa, jos hän tulisi ja ottaisi minut rajusti takaa päin..tässä ja nyt.

Vierailija
11/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 01:39"]

[/quote]kaikilla on syntia. Jotkut tehneet pahoja asioita ennen pelastumistaa . Et ole koskaan tehnyt jotain niin pahaa ettet voisi pelastua. Pyyda  jeesus sydameesi, sano anteeksi. Tulet yllattymaan millaisia tunteita sevoi pikkuhiljaa herattaa sisallasi. Muista etta kaikki tekevat syntia paivittain, kukaan ei ole taydellinen. Tama polku on joskus aika urakka, mutta en voisi kuvitellakaan elavani ilman jeesuksen paivittaista apua.

Vierailija
12/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 01:48"]

[/quote]

Näin on. Tiesitkö että sua taas tarkkaillaan rajan takaa? Sinne joudut, vähän kuumempaan paikaan, kun levittelet täällä satujasi.

Tiesitkö että maailmassa elää miljardeja ihmisä köyhyydessä sen takia, että me länsimaat ryöstämme resurssit? Jeesus siis haluaa, että me poljemme muut allemme, ja Stora Enso käyttää lapsiorjia Pakistanissa. Ei, ei se Jeesus rakasta, kun sitä ei ole olemassa. Huumeriippuvaisiakin vain testataan, jeesh juuh. Potaskaa.

[/quote]eli jos sina teet syntia syytat siita jeesusta ? On todella helppoasyyttaa jumalaa ihmisten pahuudesta. Jumala antoi kaikille vapaan tahdon. Mita silla teet on sinun asiasi

Vierailija
13/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä rakastan! Mutta Hän rakasti ensin minua ja rakastaa silloinkin, kun en itse edes muista Häntä.

Vierailija
14/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja oikea kysymysmuoto on "rakastatko jeesus kristusta?"

Olen mielestäni suht suvaistevainen ihminen. Hyväksyn sekä uskovat että uskottomat. Olen kuitenkin huomannut että monet uskovaiset, joiden uskonsa mukaan pitäisi olla suvaitsevaisia, eivät sitä ole, kun halveksivat eivätkä hyväksy uskottomia. Jokainen uskokoon vaikka smurffeihin mutta pitäköön omana tietonaan, toisille uskonsa tuputtamista en hyväksy enkä ymmärrä.

Vierailija
15/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan

Vierailija
16/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 01:31"]

Jeesus haluaa, että teet parannuksen ja alat elää Hänelle. Älä erehdy luulemaan, että tämä näkyvä maailma on se varsinainen Elämä. Todellinen Elämä on salattu niin kauan kunnes Jumala sen sinulle paljastaa. Hän näyttää sinulle Totuuden. Etsi Jumalaa ja Hän ilmestyy.

[/quote]

Toivottavasti hän myös opettaa sinulle jotakin isojen alkukirjaimien käytöstä suomen kielessä. Kommunisteilla ja kiihkouskovaisilla on  yhteistä sekin, että he aloittavat uskonsa pyhät sanat isolla kirjaimilla: Puolue, Hän.

Vierailija
17/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi suorastaan perverssiä tuntea rakkautta jotakin 2000 vuotta sitten Lähi-idässä vaikuttanutta toisinajattelijaa kohtaan, vaikka hänestä ja hänen elämästään olisi kerrottu kuinka mielikuvituksellisia tarinoita.

Vierailija
18/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 04:47"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 01:31"]

[/quote]

Toivottavasti hän myös opettaa sinulle jotakin isojen alkukirjaimien käytöstä suomen kielessä. Kommunisteilla ja kiihkouskovaisilla on  yhteistä sekin, että he aloittavat uskonsa pyhät sanat isolla kirjaimilla: Puolue, Hän.

[/quote]

On ja yhteistä sanojen väliin ei tarvitse laittaa kahta välilyöntiä.

Vierailija
19/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

et liene tosissas? Kokeilit vaa?

Vierailija
20/35 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vaimoani enkä ryhdy pettämään. En tosin ole homo etkö tuskin muutenkaan...