Mieheni koki lapsenteon ikäväksi puuhaksi
Lasta tehtiin n 1,5 vuotta kunnes sitten luomuna tärppäsi. Mies joutui panemaan silloin, 2-3 kertaa viikossa ja koki tämän asian raskaana ja hankalana. Onko kenelläkään muulla ollut näin?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
?omoH
En tiedä.
Ei teidän itse tarvitse lastanne rakentaa. Riittää ku toinen panee toista ja pantu ootta 9kk ja synnyttää valmiin tuotteen.
Jos makasit kuin lahna? Tunteetonta jyystöä?
Vierailija kirjoitti:
Jos makasit kuin lahna? Tunteetonta jyystöä?
En maannut kuin lahna. Aina olen ollut kokeilunhaluinen. Enemmän kokeilunhaluisempi kuin mieheni.
Ei, koska säännöllinen kierto niin se kuussa viikko milloin painetaan joka toinen päivä
Todellakin. Lapsettomuushoidoissa oli määrätty päivämäärä ja kellonaikakin jolloin sen seksin piti tapahtua. Stressasi miestä todella paljon.
Lähteehän siitä seksistä se rentous ja hauskuus, jos 1,5 vuotta sitä harrastetaan kello kädessä joka toinen päivä, vaikkei edes huvittaisi. Meilläkin seksi oli yrityksen aikana välillä vain suoritus, vähän niinkuin hampaidenpesu. Toki sitä spontaaniakin seksiä mahtui mukaan. Positiivisen raskaustestin jälkeen paineet sitten lähti ja seksi alkoi taas maistua, kunnes pahoinvointi tuli kuvioihin.
Mulla oli ainakin kuin rautakanki kun tiesin, että ei ole ehkäisyä nyt ja tuloksena voi olla toisen raskaus. Hyvin eläimellinen tunne. Olisin varmaan tehnyt kolmannenkin jos ei oltaisi oltu jo liian vanhoja...
Vierailija kirjoitti:
Lähteehän siitä seksistä se rentous ja hauskuus, jos 1,5 vuotta sitä harrastetaan kello kädessä joka toinen päivä, vaikkei edes huvittaisi. Meilläkin seksi oli yrityksen aikana välillä vain suoritus, vähän niinkuin hampaidenpesu. Toki sitä spontaaniakin seksiä mahtui mukaan. Positiivisen raskaustestin jälkeen paineet sitten lähti ja seksi alkoi taas maistua, kunnes pahoinvointi tuli kuvioihin.
Ei meillä tuollaista ollut. Pantiin siis mikä kellonaika huvitti ja mikä päivä huvitti. Joutui vaan panemaan noin useasti, mikä oli hänestä inhottavaa. Yleensä haluaa maksimissaan kerran viikossa, mieluiten kaksi kertaa kuukaudessa. ap
Onko miehellä muutenkin vaikeuksia noudattaa ohjeita tai muiden toiveita? Onko kyse, että ei saanut itse päättää asiasta ja siksi niin vaikeaa? Vähän kyllä luuseriasenne miehellä. Kuitenkin voi pian jopa valittaa seksin puutteesta eli on tyyppiä, joka ei ole koskaan tyytyväinen mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä muutenkin vaikeuksia noudattaa ohjeita tai muiden toiveita? Onko kyse, että ei saanut itse päättää asiasta ja siksi niin vaikeaa? Vähän kyllä luuseriasenne miehellä. Kuitenkin voi pian jopa valittaa seksin puutteesta eli on tyyppiä, joka ei ole koskaan tyytyväinen mihinkään.
Eipä hän koskaan seksin puutteesta valita. Hänestä on parempi, mitä vähemmän sitä on.
Paneminen on tylsää. Sehän on vain aviollinen velvollisuus.
Me yritettiin lasta 2 vuotta ja se oli itselleni elämäni parasta aikaa sillä oli ”syy” että sain harrastaa paljon seksiä. Mies varmaan koki sen juuri niinkuin sinunkin.
Siitä on nyt 10 vuotta ja seksielämä on lähes kuollut, elän kauheassa puutteessa ja olenkin nyt eroamassa.
Tarvitsen enemmän seksiä ja läheisyyttä.
Kyllä meillä pantiin otolliseen aikaan 7-9 päivän ajan joka päivä. 8 kuukauden jälkeen, kun vaimo totes, että mennän lypsämään siemenet vakoon. Kellahti sänkyyn selälleen, toteamalla tossa on, ala hommiin, niin alkoi kyllä mielenkiinto lopahtamaan.
?omoH