En löydä MITÄÄN hyviä tarjouksia. Pelkkiä huijauksia Black fridayna. En mene enää lankaan. Mitä löysitte?
Kertokaa jos löysitte oikeesti hyviä tarjouksia?
Mistä? Itse en löydä, naurettavan kalliita ensin ne hinnat, ja sit joku rupinen muka tarjous. Huijausta. Samat hinnat kun aina.
Kommentit (23)
En ole ostanut mitään enkä aiokaan ostaa. Ei ole tarvetta ostaa nyt mitään ruokaa lukuunottamatta.
No, kuvien perusteella sieltä saa ainakin koronan
Mites tälläinen nimi saa olla käytössä kun intiaani, eskimo ym kielletty
Black viittaa - - >
Löysin himoitsemani paistinpannun 60% alella ja kengät puoleen hintaan. Myös kuulokkeet isolla alella. Kaikki sellaisia joita olen etsinyt ja pitänyt tarjouksia silmällä.
Kosmetiikkaa ostin hyvästä alesta, esim. cocopanda.
Vierailija kirjoitti:
Neger Friday
Olen sitten hyvin kiitollinen heille, koska olen tehnyt hyviä löytöjä. Pitää palkita heitä hyvästä teosta.😘
4k älytelkkarin, älykellon ja läppärin. 3420€ maksoi, mutta yli 5000€ olis ollu normi hinnoilla.
Minusta älytön ajatustapa. Miksi pitää erikseen etsiä hyviä tarjouksia, jos ei ole hajuakaan, mitä haluaa tai tarvitsee? Tietysti parhaat tarjoukset ovat sellaisia, joille on oikea tarve. Sitten kun olet huomannut, mitä tarvitset, sen kun pistät googlen laulamaan.
Vierailija kirjoitti:
4k älytelkkarin, älykellon ja läppärin. 3420€ maksoi, mutta yli 5000€ olis ollu normi hinnoilla.
ettekö te nyt hyvänen aika jo tajua ettei ne "normihinnat" OLE normihintoja! KUKAAN ei niitä tarkista että ne muka olisi "normihinnat". Kauppias voi laittaa ihan mitä vaan siihen "normihinnaksi"!! Ja myös ne TEKEE näin. ELi, normi hinta on JUURI se alennettu hinta, ja pöllöt luulee että se on alennuksessa, vaikka se myydään AINA sillä samalla hinnalla.
Itte menin lankaan vuosi sitten, samat hinnat oli aina, myöhemminkin kun menin ja tarkistin.
Tonnin puhelin hintaan 599. Tämän vuoden uutuusmalli Samsung S20. Mielestäni hyvä tarjous. Uusi puhelin on ollut tarkoituksena ostaa jo pitkään.
Tosi surkeita tarjouksia kyllä. Tilasin läppärin "alesta" kun sen tarvitsin, mutta paljon tehottomammalla prossulla kuin mitä valmistajan sivulla samaa konetta myydään. Tätä on tosi paljon liikkeellä kun tein vertailua (tehottomampi prossu ja ovh:t tehokkaamaan laitteen mukaan), etenkin ns. perusläppärien kategoriassa. En tarvitse tehomyllyä ja pärjään varmasti tuolla, mutta periaatteesta ottaa päähän huijaustarjoukset. No, oli siinä vähän alea silti, mutta ei tosiaan mikään "supertarjous" minä sitä myytiin.
Vierailija kirjoitti:
Mites tälläinen nimi saa olla käytössä kun intiaani, eskimo ym kielletty
Black viittaa - - >
KVG juntti. Black friday on selitetty tili merkintöjen nojalla, jos on kompetenssia sitä etsiä vastausta omaan kysymykseensä eikä ihmetellä jotain aivotonta.
Ostin koiralle ruokaa. Sitä jota yleensäkin syö lihan ohessa. Säästin 23 € 12 kg säkissä. Muutama ei tarvita.
Koiranruokaa, lankoja ja kirjoja olen tähän mennessä ostanut.
Verkkokauppa.comissa oli yksi peli 30€, kun normaalisti hinta n. 55€. Se vaan, että niitä oli varattu vaivaiset 30kpl myyntiin(!), joten eipä niistä iloa kovin monelle ollut.
Sokos huijausta. muka 25 %ale. Todellisuudessa samat hinnat kun aina. YLIkalliit.
Jos jotain olisin ostanut niin vain netistä mutta en nyt tarvitse mitään niin en osta.
Osoittaa ihmisen tyhmyyden jos menee näinä aikoina ihmismassaan sumppuun jonottaa ja ostelemaan.
Jos te ketkä olitte esim. siellä Seinäjoella sumpussa ilman turvavälejä vaikka ohje on että pitää välttää paikkoja missä paljon ihmisiä saatte koronan niin muistakaa pysyä kotona ilman sairaalan apua niin ette vie yhtäkään tehopaikkaa sairaalasta.
Katsoin jo aiemmin viikolla Etsystä yhden jutun, jonka halusin. Jätin sen kumminkin ostoskoriin odottelemaan, jos tänään tulisi tarjoukseen. Ja tulihan se, -25%. Harmi vaan, että kyseinen myyjä olikin nostanut hintojaan 20% ennen alennukseen laittamista... joten oikea ale oli vain 5%. Jätin ostamatta, koska tuollainen kusetus ärsyttää. Ostan sitten vaikka normihinnalla joltain muulta.
En ole koskaan osallistunut. Pelkkä nimi inhottaa.