Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi saan naisilta katseita "siinä mielessä" paljon pitkin arkea live-elämässä, mutta netissä minua syrjitään.

Vierailija
27.11.2020 |

Olen kyllä pienikokoinen mies, mutta ei se tunnu naisia haittaavan. Siis oikeassa elämässä.

Siltikään taas treffipalstoilla viesteihini ei vastata eikä kukaan ota yhteyttä.
Facebookissa tai ig:ssä kuvistani ei tykkää juuri kukaan.

Aloinkin tässä miettiä, että ehkä olen luullut itsestäni liikoja. Ihmettelen silti, että baarissa minulle tullaan jopa juttelemaan jne. Arjessa saan ihan kauppareissuilla naisilta katseita ja hymyjä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet kaiken.

Vierailija
2/6 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään ig tai facekuvat ei kerro mitään sinusta. Joku on ehkä onnistunut nousemaan some suosioon, mutta se ei välttämättä kerro mitään siitä mitä sitten oikeasss elämässä on.

On siis mahdollista, että "suosittu" tyyppi tosielämässä on aivan näkymätön somessa.

Mitä taas treffisivuihin tulee niin sinne ovat yleensä kerääntyneet ne naiset joille ei kelpaa mikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/6 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen yksi mies flirttaili naiselle kassajonossa. Minulle hän kuitenkaan ei flirttaillut. Syrjikö hän siis minua?

Vierailija
5/6 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder vie ihmisen kuralle.

Vierailija
6/6 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla miehillä tuntuu olevan huonommin vientiä netissä kuin irl. Sellaista se valitettavasti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän